Notícies de la 6ª pel·lícula

Aquí podeu comentar la sisena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Bé, he pensat que com que encara no hi ha secció per a la sisena peli (cosa totalment comprensible, perquè encara no s'ha començat ni ha rodar, crec... :? ) podríem tenir un tema per a les notícies que vagin sorgint per ara sobre la versió cinematogràfica de "Harry Potter i el misteri del príncep" i ja es mourà quan hi hagi subfòrum...

Bé, començo amb dues "petites notícies", una confirmada, l'altra encara per confirmar...:
David Yates ha confirmado a SCI FI Wire que, tras dirigir Harry Potter Y La Orden Del Fénix, volverá a sentarse en la silla del director en Harry Potter and the Half-Blood Prince.
"Voy a hacer El Misterio del Príncipe, y lo hago porque me encanta el mundo, me encantan los personajes", declara Yates. "He hecho un cambio de tono con la quinta película y quiero continuarlo y desarrollarlo en la sexta".

Hasta ahora, el único director que había repetido en la franquicia había sido Chris Columbus, que dirigió las dos primeras películas. Harry Potter Y La Orden Del Fénix llegará a las pantallas el 13 de Julio de 2007 y Harry Potter Y El Misterio del Príncipe, sexta entrega de la saga, tiene previsto su estreno el 21 de Noviembre de 2008.
Se acaba de dar a conocer que David Yates dirigirá Harry Potter Y El Misterio Del Príncipe y ya es hora de que comiencen los rumores sobre las nuevas incorporaciones al reparto.

Rotten Tomatoes lanza el primero afirmando que Naomi Watts podría interpretar a Narcissa Malfoy en la sexta película de la saga. Narcissa es la esposa de Lucius Malfoy, interpretado por Jason Isaacs, y en el sexto libro tiene una aparición corta pero clave.
Per cert, la Naomi Watts és aquesta:

Imatge

Bé, altra info de la pel·lícula sería que el trio prota (Daniel, Rupert i Emma) ja han confirmat la seva participació, i que l'estrena està prevista pel 21 de Novembre del 2008 (suposo que aquí més tard, és clar...u_u)

Si creieu que és massa d'hora per aquest tema, m'ho dieu, eh? :P

Avatar de l’usuari
james_sirius_four ever
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 11:39 pm
Ubicació: a la cadira k no s gens komoda
Contacta:

Entrada Autor: james_sirius_four ever »

segur ke sera + tard de la data prevista, :pc:
akesta no es la prota de king kong?¿?¿?¿ 8O
s massa jove per ser la dona del lucius em sembla a mi
m sobra l u l nik

anillag, salsi, maduixa les tres ferreres for ever


i ara si ke e escrit be lu de for ever no four ever

llastima ke tot s'acabes en un tagic accident i l nostre amor s perden n l'occident kk

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Suposo que si que és massa d'hora, però poden deixar el tema resrvat per més endavant xDD

ja que hi soc doncs comento... per si algu vol saber com actua la Narcissa podeu mirar King Kong, la nova... d'on crec que és la foto aquesta a més xD

En una notícia que corre per la web ja es va confirmar que els tres actors del trio havien firmat per la resta de pelis que queden (6 i 7 :P)

Salut i a esperar a l'Orde de moment xD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Kryden
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dv. set. 29, 2006 4:15 pm
Ubicació: ves a sabee...

Entrada Autor: Kryden »

jue! xD sempre l'hauran de portar mes tard?... uf...!
aquesta noia no es una mica moreneta? xD jo me l'imaginava una mica nose... blanca, amb els cabells tipu tenyits amb aigua oxigenada... xDD aii... xD
escara sort que l'Emma watson es queda que si no... son capaços de matarla per cualsevol cosa... (per cert, una cosa que volia preguntar... no hos fot dels nervis quan comença a moure les celles amunt i avall quan parla..? x)
vamos a lo típico...

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Entrada Autor: kumi »

Doncs jo tambe la trobo una mika jove per ser la dona del Lucius però kom a Narcissa m'agrada! Realment no me la imaginava del tot així però podria quedar bé.

Kryden a mi també em fot molt dels nervis això de que mogui les celles amunt i avall sempre k parla. Es odiosa!!

Kisses*
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Em sembla formidable que en David Yates repeteixi com a director d'HP6 perquè m'estava cansant que en cada peli hi hagués un director diferent, així que m'alegro que la saga HP tingui director fix una altra vegada (perquè des que se'n va anar Columbus això era una contínua conya). No m'extraña que la Warner hagi tornat a escollit a en Yates com a director per HP6 perquè els resultats de HP5 han sigut molt satisfactoris, ja que el treball d'en Yates en l'Ordre ha sigut impressionant malgrat ser debutant. Me n'alegro molt per ell, segur que ho tornarà a fer tan genial com amb l'Ordre.

I en quant a la possible elecció de la Naomi Watts com a Narcissa Malfoy em sembla molt bé perquè ella quedaria formidable com la dona d'en Lucius i mare d'en Draco. Naomi és una mica jove, però aquest detall no té massa importància si tenim en compte que la Naomi és rossa i molt bella com el seu personatge i segurament ho faria molt bé perquè talent no li falta. Desitjo de debò que els rumors siguin certs i la Naomi es converteixi en un membre més del elenc d'HP.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ja no recordava ni jo mateixa el tema! :P

Doncs mira aprofito que l'has "ressúcitat" per possar algunes petites novetats que han sortit...:
Scrimgeour no convence al guionista

El nuevo Ministro de Magia en Harry Potter y el Príncipe Mestizo, Rufus Scrimgeour, podría tener dificultades para aparecer en la sexta adaptación cinematográfica. Según el director David Yates, el personaje aparece y desaparece en cada versión del guión.

Cuando en una reciente entrevista le preguntaron si le gustaría que el actor Bill Nighy interpretase a Scrimgeour, Yates declaró:

"Todavía no estamos seguros de si va a estar en el guión definitivo. Lo estamos pensando en estos momentos, y él aparece en uno y desaparece en el siguiente. Pero si él se queda, voy a coger el teléfono rápidamente y le diré a Bill: 'Bill, venga, tienes que hacer esto'".

La entrevista se realizó en Julio, por lo que la decisión ya estaría tomada. Como nota relacionada, el actor David Thewlis (Remus Lupin) ha confirmado su regreso para la Sexta Película.
FONT: HarryLatino

Jo personalment crec que no l'haurien de treure, però clar, després de veure de quantes coses prescendeixen a les pel·lícules, prefereixo que prescindeixin d'ell que d'altres escenes... :roll:

Ah, si al final si que el fan sortir, el Bill NIghy que diuen que faria d 'Scrimgeour és aquest:

Imatge

I tot i que no s'assembli molt a la foto, és el que fa de Davy Jones a Pirates del Carib! :P


Bé també van fer fa temps el càsting de la Lavender Brown i d'en Tom Riddle... Però encara no han dit res...

Si sabeu alguna novetat més ja sabeu... XD

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

No sé si ho heu posat, però potser també hi sortirà el Jack Davenport, l'ex-comodoro James Norrington de Piratas del Caribe... com m'agradaria que hi sortís! :oops:

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

I sortiria fent de qui personatge¿? :?

És que no em quadra o no ara no me'n recordo de cap personatge semblant...Com no sigui el Tom Riddle quan va a demanar treball sl Dumbledore anys després de deixar Hogwarts però no crec... :?

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Segons he llegit en la sisena pel·lícula tornarà a aparèixer la Bel·latrix (no me'n recordo del nom de l'actriu) o això diu el seu representat ja que la Warner no ha dit res del tema. En cas que aparegui s'inventaran alguna escena especial per ella o la inclouran en el grup de Cavallers de la Mort que ataca Hogwarts.

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Finalpotter ha escrit:Segons he llegit en la sisena pel·lícula tornarà a aparèixer la Bel·latrix (no me'n recordo del nom de l'actriu) o això diu el seu representat ja que la Warner no ha dit res del tema. En cas que aparegui s'inventaran alguna escena especial per ella o la inclouran en el grup de Cavallers de la Mort que ataca Hogwarts.
L'actriu que va interpretar a Bellatrix Lestrage es diu Helena Boham Carter i no ha sigut el representant d'Helena el que ho ha confirmat, sinó la pròpia Helena en persona. El que no has comentat és que Helena está embarassada i per culpa d'aquest motiu ha tingut que arribar a un acord amb la Warner per a posposar el rodatge de l'escena on apareix Bella per a la primavera de l'any que ve, ja que per aquella època ja haurà donat a llum el seu fill i haurà descansat prou com per tornar a la feina.

Per més informació consulteu http://www.mundopotter.com o http://www.harrylatino.com

Per cert FinalPotter, perque què dius que s'inventaran una escena específica per a que aparegui la Bellatrix?? Això no es necesari. Es que ja no t'enrecordes que en el 2n capítol del sisé llibre surtia la Bellatrix acompanyant a la seva germana Narcisa a veure a l'Snape i es baralla amb ell?? Aquesta es l'unica vegada que surt la Bella al llibre i en principi a la peli ho han de fer aixì.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:I sortiria fent de qui personatge¿? :?

És que no em quadra o no ara no me'n recordo de cap personatge semblant...Com no sigui el Tom Riddle quan va a demanar treball sl Dumbledore anys després de deixar Hogwarts però no crec... :?
He escrit de tots els que podria fer i em sembla que el que l'escau més és de 1r ministre britànic :wink: :oops:

No trobeu que fa cara de 1r ministre :lol: però és més guapo que el Tony Blair ^^

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Pretty Ginny ha escrit:
Finalpotter ha escrit:Per cert FinalPotter, perque què dius que s'inventaran una escena específica per a que aparegui la Bellatrix?? Això no es necesari. Es que ja no t'enrecordes que en el 2n capítol del sisé llibre surtia la Bellatrix acompanyant a la seva germana Narcisa a veure a l'Snape i es baralla amb ell?? Aquesta es l'unica vegada que surt la Bella al llibre i en principi a la peli ho han de fer aixì.
No me'n recordava d'aquesta escena :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: OSti i mira que és important l'escena. No sabia que estava embarassada la Carter.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Posible finalista en el casting de joven Voldemort

Ya han pasado unas semanas desde que la primera fase del casting para el joven Tom Ryddle tomó lugar en Londres y hasta hoy no hemos tenido más noticias de la selección. En el último número de la revista Teen Vogue el actor Jamie Campbell Bower dice tener los dedos cruzados para ser elegido en la prueba final.

Aunque la información no ha sido confirmada por Warner Bros resulta totalmente creíble y todavía queda comprobar si se hace definitivamente con el papel.

Jamie Campbell Bower es un desconocido del celuloide, pero por poco tiempo: en los próximos meses estrenará Sweeney Todd, la esperada película de Tim Burton en la que comparte reparto con Helena Bonham Carter, Bellatrix Lestrange en las películas.


Font: HarryLatino

L'enllaç de la foto que donen és aquest:
http://www.harrymedia.com/img/details.p ... e_id=29616

Home si l'agafessin no està malament per fer de Tom, recordem que d'adolescent ha de ser "guapo"...u_u

Què us semblaría si l'agafessin al final¿?

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Posible finalista en el casting de joven Voldemort


L'enllaç de la foto que donen és aquest:
http://www.harrymedia.com/img/details.p ... e_id=29616

Home si l'agafessin no està malament per fer de Tom, recordem que d'adolescent ha de ser "guapo"...u_u

Què us semblaría si l'agafessin al final¿?



ohhh em semblaria genial :mrgreen:

com està el tio :P :oops:

ostia ^^

pero el que em faria + ilusió seria que sortís el jack davenport :mrgreen: :|

Bloquejat