Notícies de la 6ª pel·lícula

Aquí podeu comentar la sisena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: F.G. wesley »

Tooru ha escrit:"Alan Horn, el presidente de Warner Bros, ha escrito una carta a los fans debido a la reacción ante el retraso del estreno de Harry Potter y el Misterio del Príncipe al verano de 2009.
A continuación podéis leer la carta traducida:

Muchos de vosotros me habéis escrito para mostrar vuestra desconformidad con el cambio de fecha del estreno de Harry Potter y el Misterio del Príncipe al verano de 2009.
Os aseguramos que compartimos el mismo cariño por Harry Potter que vosotros y nunca haríamos nada que pudiera dañar ninguna de las películas. Estos 10 últimos años hemos cuidado y protegido cada película, y la integridad de los libros en los que están basadas, con la mejor intención y esfuerzo.
La decisión de atrasar Harry Potter y el Príncipe Mestizo no ha sido tomada a la ligera y no se ha hecho pretendiendo molestar a los fans. Sabemos que esta saga es lo que es gracias a vosotros y os agradecemos vuestro ánimo, entusiasmo y apoyo.
Por si os puede servir de consuelo, hubiera habido dos años de espera entre El Misterio del Príncipe y la muy ya anticipada primera parte de Las Reliquias de la Muerte, que se estrenará en Noviembre de 2010. Así que aunque tengamos que esperar un poco más por El Misterio del Príncipe, la espera entre éste y Las Reliquias de la muerte será menos de dieciocho meses.
Siento decepcionaros ahora, pero si esperáis un tiempo, creo que habrá merecido la pena.

Alan Horn
Presidente, Director General
Warner Bros. "

Tret de: harrypotterspain
perdoneu que ho digui però si han respectat l'integrtat del llibre (veure 3era pelicula) jo soc un cactus
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Merenwel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dl. maig 05, 2008 6:55 pm
Rang: Freaky

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Merenwel »

Hola que avui m'he anat a comprar una revista de cotilleos (Bravo) i que sortia una noticia sobre la peli : Que imcluirien 25 minuts en 3D on hi sortiran les escenes de Voldemort atacant Gran Bretanya i l'enfrontament a la torre d'astronomia (paraules de la revista ) ; esta força be pero lo de la toore no es un enfrontament en Dumby esta medio pajarito i el que s'han llegit el sete llibre ja saben perque . Crec que la pelicula no estara malament del tot . :think:

roig_scout
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dl. set. 22, 2008 8:30 pm

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: roig_scout »

visca la cordialitat!!!!!

nda que no tenen morro ni res!
tot de paraules buides, i sense sentit!!
que si estimats fans,..que si hem respectat el llibre! ja ho ah dit el"F.G.wesly" que un captus, jo un captus no, perque no punxo, pero si que una horqudia!!!

de totes maneres, oficialment era nessesaria aquesta informacio.

lo de la bravo,... no es per desperdiciarla, pero jo no em crec res,... i si el "convat de la torre" es de flonfi, es perque lo vo ve despres quan vaixen per la gespa, l'snap i el Harry!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: HpConan »

Harry Potter ja parla català

http://www.harrypottercat.com/periodic/ ... ir&num=272



Per cert, això dels 25 minuts de la pel·li en 3D és cert, tot i que ho digui la "Bravo". XD XD XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Carla.

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Carla. »

Una pregunta, ja se sap l'hora en que se estrenara la pel.lícula? Ho he estat consultant i diuen que a les 19, pero no es molt fiable.

Bloquejat