Notícies de la 6ª pel·lícula

Aquí podeu comentar la sisena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

No sigueu tan exagerats, que tampoc no és per a tant...Jo ja sabia que no apareixerien i no perquè ho llegís en algun lloc, sinó perquè tant els Gaunt com Hepzibah Smith no són completament imprescindibles per explicar la història d'en Voldemort...

Abans del sisè llibre, ja ens van explicar en els dos anteriors llibres la història dels Gaunt i no va ser necessari que sortissin, així que m'imagino que en Dumbledore li explicará a Harry la història i problema solucionat. I suposo que amb la Hipzibah Smith faran el mateix i fi del problema. El veritablement important és que surtin les escenes d'en Voldemort i com a això si que surt, no trobo que hagi res més de què preocupar-se.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Amb el dvd de la cinquena peli hi va un video (almenys a la versió americana) amb noves imatges de la sisena peli:



Surt el Petrificus Totalus d'en Draco a en Harry ^^ xD

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Com que ja tenim la primera foto, he inaugurat la galeria de fotos de la sisena peli :mrgreen:

http://www.harrypottercat.com/galeria/index.php?cat=11

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ja han sortit nous actors, però de personatges molt poc importants...:

Cormac McLaggen:

Imatge

Blaise Zabini:

Imatge

Leanne (que pel que he llegit és l'amiga de la Katie Bell, perquè a mi ni em sonava...u_u')

Imatge

I també els noms però no les fotos de les que faran de Romilda (Anna Shaffer) i Katie Bell (Georgina Leonidas).

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Ja han sortit nous actors, però de personatges molt poc importants...:

Cormac McLaggen:

Imatge
Leanne (que pel que he llegit és l'amiga de la Katie Bell, perquè a mi ni em sonava...u_u')

Imatge
[/quote]

És la del collaret raro, oi¿? :| si, la que va al lavabo i es torna rara, si si :mrgreen:

Avatar de l’usuari
nana_11
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 49
Membre des de: dj. juny 28, 2007 4:14 pm
Contacta:

Entrada Autor: nana_11 »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Blaise Zabini:

Imatge
Zabini? aquest es el zabini d'slytherin??

:O

m'hauré de fer d'slytherin crec... :roll: :roll:
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||

Catalunya unida, Catalunya revolucionària!

Oi!

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Quina sorpresa!!! Realment no m'esperava que en McLaggen, en Zabini, la Katie i la Romilda anessin a sortir!! Imagino que les seves participacions a la peli seran molt petites, gairebé com a extres diria jo. Però fins i tot així serà interessant posar-lis rostre a tots aquests personatges. Mirant-lo bé, és normal que hagin fet una renovació d'estudiants, perquè molts van acabar el seu paper a l'anterior peli. De tots, al que tinc més ganes de veure és a McLaggen per dos motius: perqué era divertit i és el més maco!!!
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Hermes_17
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:26 pm
Ubicació: L'Hospitalet del Lobregat - Barcelona

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Hermes_17 »

L'actor Richard Griffiths ha comentat que no sortirà al princep mestís, per extensió se suposa que tampoc la Petúnia ni el Dudley, per tant, segona pel·lícula sense els Dursley's.

Salutacions!!
La felicitat es troba fins i tot en els moments més foscos, només en hem d'enrecordar d'encendre el llum... Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Costa »

Hermes_17 ha escrit:L'actor Richard Griffiths ha comentat que no sortirà al princep mestís, per extensió se suposa que tampoc la Petúnia ni el Dudley, per tant, segona pel·lícula sense els Dursley's.

Salutacions!!
Sense Dursley's??????? M'estranya... en aquesta pel·lícula haurien de sortir... el Dumbledore va a parlar amb ells... o ja passaran directament al Cau? O no! Encara millor! Directament a Hogwarts! Res de Dursley's, ni Llagot ni Cau! Planta'l a Hogwarts! xD

Mama, por... em fa por aquesta pel·lícula... serà desastrosa...

EDITO: he mirat un vídeo del rodatge de la pel·lícula i la casa dels Dursley surt... si el que has dit és veritat ho trobo incoherent, però jo crec que sortiran eh!
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Hermes_17
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:26 pm
Ubicació: L'Hospitalet del Lobregat - Barcelona

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Hermes_17 »

Jo només os he posat el que he llegit

http://www.veritaserum.com/?L=1

Aqui trobareu la noticia.
La felicitat es troba fins i tot en els moments més foscos, només en hem d'enrecordar d'encendre el llum... Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Severus Davnur »

:o :o , te raó, a la pàgina de "veritaserum" posa que l'actor que fa de Dursley pare no participa en el rodatge de la sisena :o :o

Però si la Costa te raó i la casa dels Dursley surt....llavors hi ha alguna cosa que no quadra xD

i com diu la Costa, que faran? aniran directament a Howards? i com coneixerem al professor Llagot? i la xerrada que tenen en Dumbledore i en Harry a la casa dels Weasley? i............

Que hi farem :no
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Costa »

A no, ara m'he tornat a mirar el vídeo, i se suposa que la casa que es veu és la casa on s'amaga el Llagot, però m'ha semblat molt... no sé, bastant diferent a com m'ho imaginava... ho he vist molt rosa :nose

Aquí deixo el vídeo on ho he vist:


És sobre els 2:15 mins.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Padfoot »

Avui s'ha sabut que a la sisena peli afegiran una escena "extra" per tal que els que no es llegeixin els llibres controlin millor tota la situació de caos/terror que es viu al món exterior a Hogwarts durant el sisè llibre... les petites notícies que en Harry & Co. van llegint al diari, etc.

A mi la veritat és que aquestes coses em fan por... ves a saber què s'inventaran xDD
“We don’t often have things that aren’t in the book,” producer David Barron told The Back Room.”But this was brought in because Jo (Rowling) was able throughout the quite lengthy book to keep dropping little snippets of what was happening in the outside world-there’d be people reading newspapers and talking about how somebody’s parents had been killed or somebody had been withdrawn from school because their parents didn’t think it was safe. And we’re made aware that the Muggle world is also experiencing these disasters, but thinks they are disasters rather than the work of Voldemort. The book is peppered with those moments, but we couldn’t do that quite so easily in the film. So (the extra scene) comes in the middle of the film and it just reminds us the world is no longer a safe place. Even in what would normally be considered the safe haven of the Burrow, nobody’s safe. I think you’ll like it. It’s quite effective.”

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Una cosa...

Si han tret personatges, li han canviat el títol (respecte als llibres), i s'inventen escenes... No serà una altra pel·lícula i ens haurem equivocat? xD Mare meva...

Per cert, aquest és el que farà d'Esquenagrisa...:

http://www.harrymedia.com/img/details.p ... e_id=33718


I aquest d'Amycus, no me'n recordo si en català li havien canviat el nom... :|


http://www.harrymedia.com/img/details.p ... e_id=33719

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Ostres! Llavors és cert el rumor de que hi haurà una escena inventada a la Madriguera? No fa molt vaig llegir en una altra web d'HP que hi havia rumors de què habian rodat una escena inventada en la qual la Madriguera era atacada per diversos mortífagos (entre ells Bellatrix Lestrange), però no m'ho vaig creure en absolut...Però ara que WB ha confirmat que hi haurà escena inventada a la Madriguera, doncs penso que és possible que es tracti d'això..

Y en cuant a les eleccions dels actors que faran d'Esquenagrisa i Amycus, ja els havia vist i estan bastante bé. Amb l'avançat que està el rodatge, jo ja tènia donat per suposat que no surtirien!! Però em queda una pregunta...¿No han contractat a cap actriu per fer d'Alecto? O és que el seu rol serà assumit per la Bellatrix?

I una cosa LunaBlack_Lovegood, la peli té algunes diferencies amb el llibre (com totes), però tant pero dir que será una peli que no tingui res que veure amb el llibre no ho crec...
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Bloquejat