Què us ha semblat la pel·li?

Aquí podeu comentar la sisena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
nester15
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 9:44 pm

Què us ha semblat la pel·li?

Entrada Autor: nester15 »

Obro el tema perquè tothom digui la seva opinió sobre la setena pel·lícula. Jo l'he trobat olt fluixa, s'han inventat molta palla que en el llibre no surt i s'han deixat coses molt importants. El que em fa ràbia és justament això: s'inventen coses inútils i se'n deixen d'importants... Moltes coses queden deixades anar sense explicació, per exemple l'explicació dels horricreus, és realment fluixa, ni tansols en Dubledore fa les suposicions sobre quins són els horricreus!!

Jo trobo que és la més fluixa de totes. I vosaltres? digueu la vostra!

Ernest

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Re: Què us ha semblat la pel·li?

Entrada Autor: Getta91 »

Doncs a mi no em va desagradar. És cert que no són fidels al llibre, que es deixen moltes coses i que se n'inventen d'altres, però passat el primer quart d'hora vaig decidir mirar-me-la com una peli, oblidant-me del llibre, i vaig riure molt. No sé, per mi no ha estat la pitjor ni de bon tros; si te la mires com a adaptació, malament, però si te la mires com si no haguessis llegit el llibre... està molt millor que la 4a o la 5a, com a mínim rius, com si fos una peli més.
SEMPRE ACLEE!

nirvala
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dg. jul. 05, 2009 7:48 pm

Re: Què us ha semblat la pel·li?

Entrada Autor: nirvala »

Doncs a mi no m'ha desagradat, la veritat. Ja l'he vist dues vegades (sí, ahir a l'estrena i avui amb una amiga) i he pogut fixar-me en coses més concretes. Estic d'acord amb Getta 91, si penses en una adaptació del llibre, potser la trobes pobra, però fixan-te en la peli en sí és divertida i trobo que porta un ritme interessant. Potser hauria desenvolupat una mica més les relacions (d'amistat i "d'amor") i hauria explicat altres coses en vés d'altres que explica la pel•lícula. Li hauria donat més importància a la Luna Lovegood i hauria fet que sortís més en Neville Longbottom. I jo, personalment, hauria explicat més la història dels Horrocruxes (nosé com s'escriu en català) i la vida de Voldemort, els seus avantpassats i tot allò que passa. I encara no entenc per què cremen el Cau. Però bé, en general m'ha agradat moltíssim i era bastant del que tenia ganes de veure i trobava a faltar. M'ha agradat molt l'actuació del Ron (Rupert Grint -o com s'escrigui-) i també la BSO, l'he trobat genial i adient per a cada situació. Doncs bé, crec que ja he donat prou de la meva opinió. Jaja! Petons a tots els fans de HP! Que ens ho mereixem! :)
Ah, la música! Una magia més enllà de tot el que fem aquí!

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Què us ha semblat la pel·li?

Entrada Autor: Agatha Black »

LA PEL•LÍCULA EM VA ENCANTAR! Mare meva, que bé que m’ho vaig passar! Però si semblava que el director s’hagués llegit el llibre i tot! El guionista SABIA DE QUÈ ANAVA LA PELI! Us ho podeu creure? Però si fins i tot hi havia frases dels llibres!

Reconec que han faltat classes, i coses del ministeri, i que s’han inventat el Nadal, i que sobrava una miqueta d’amorío, però eh, que seguien la història, gent. Les escenes eren precioses. A qui no li va encantar el principi dels Cavallers de la Mort per Londres? Hi havia moltes escenes gracioses i les imatges en general eren espectaculars. És una pena que la Ginny no hagués sortit més en pel•lis anteriors, a mi em va semblar que la noia ho feia molt bé.

Ja sabem que no ho poden posar tot a les pel•lis, perquè durarien 24 hores (tot i que jo no em queixaria pas XD), però per durar 2 h i 30 minuts, han fet una bona feina.

Sempre hi ha gent que voldria seguir els llibres fil per randa, però hi ha una diferència entre llibres i pel·lis.

Podria haver estat pitjor, i ho sabeu.

G.

PS: Per cert, em va encantar la cara de posseït que porta el Malfoy durant tota la peli! No em direu que no! XD
Imatge

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Què us ha semblat la pel·li?

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Com vam riure, eh, nirvala?? xdxd

Potser no és la millor peli, però hi ha moments, com el dia de felix felicis, que fa tan però tan riure!Tota la sala petant-se. Jo penso, també, que li haurien d'haver donat més protagonisme a la Luna Lovegood i al Neville, i que n'hi van donar massa al Malfoy. Suposo que debien tenir por que no s'entengués massa, però es van passar. L'actor que interpreta al professor Llagot em va encantar, i com sempre, la Bel·latrix i l'Snape van quedar perfectes, llàstima de les veus dels actors, que són molt característiques, i que jo no vaig poder sentir perquè la versió castellana fa fàstig.
Al final vaig arribar a la conclusió que em va fer molta però que molta ràbia el Tod Rodlel ja més grandet. El petit em feia pena.

En conclusió, bastant bona, però massa curta!
I espero que la següent es reprodueixi en més cinemes en català, que no es pot tolerar que en tot Barcelona només ho fessin a dos!

Una abraçada!!
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Què us ha semblat la pel·li?

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

És una patillada total, però està bé. Vaig riure moltíssim, sobretot amb el felix felicis xD durant deu minuts no vam poder sentir què deien perquè tota la sala s'estava descollonant!!xD

Però no hi ha batalla! I el harry queda fatal perquè no li fan cap sortilegi immobilitzador i es queda allà mirant com matan al dumbledore sense fer res, ell si no l'aguessin immobilitzat l'hagués intentat salvar!!!

En general bé però és moooolt millor el llibre, i canvien la mitat de coses. A més està muntada una mica culebrón xD
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Visitant

Re: Què us ha semblat la pel·li?

Entrada Autor: Visitant »

Tot i que un dels millors llibres ha passat a formar part d'un entretingut "culebrón", la peli no deixa de ser una de les més bones a parer meu, encara que segueixo adorant la direcció d'Alfonso Cuarón. Com a estudiant de cinema puc entendre bastant els canvis que es fan en les adaptacions i en aquesta no han fet mala feina, però potser han dedicat massa minuts a les relacions amoroses, que no deixen d'estar molt bé, però que ocupen més de mitja peli i no queda explicat l'atac al pont de Londres. Respecte les anterior, m'encanta com han millorat les relacions entre els personatges, en moltes situacions em vaig recordar del meu institut :-)

Em va fer molta pena el pobre Hagrid i l'Aragog morta (per cert, la recordava més gran...) tot i que al mateix temps em feia molta gràcia, no m'hauria imaginat mai el Radcliffe fent de Potter atontat xD

I el més fort és que, tot i sabent el que havia de passar, la mort del Dumbledore em va fer sortir les llàgrimes... a més una nena que hi havia a prop meu es va posar a plorar desconsoladament, suposo que això em va afectar xD

També vaig trobar interessant l'escena en què miren el record del Llagot i en Dumbledore li diu a en Harry que acaba de trobar un Horricreu... era tan ambigu, a mi em va semblar que volia dir literalment que n'acabava de trobar un, no sé si m'enteneu...

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Què us ha semblat la pel·li?

Entrada Autor: Jomast »

Ja està vista la paròdia del sisè llibre de Harry Potter.
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

És una peli boníssima no reia tant des de divendres al matí :lol2: :lol2: :lol2:
Jo em volia rellegir el llibre abans d'anar a veure la pel·li però no ha aconseguit passar de la centena pàgina, però en definitiva importa una merda. I és que, una cosa ja sabíem, si vols anar a veure la pel·li mirant que coincideix amb el llibre, lo millor que pots fer abans es comprar-te una corda i fer com en John Locke.
És una pel·li excepcional!!! Amb frases que ja no van amb segones intencions, ja són directes: Que si plego a les 11, que si l'Hermione s'ha anat a "empolsar" el nas, que si tens pasta de dents a la boca, :celles: :celles: :celles: :celles: :celles: :celles: que que hi ha entre l'Hermione i tu Harry :clap: jjajjahoohoh són frases que quedaran per la posteritat.

Entre riures m'agradaria destacar algunes coses, crec que han millorar força l'entremat per la gent que no ha llegit el llibre, tot i que continua essent difícil entendre-ho tot. I crec que "lo" de l'Snape esta massa clar, els companys que no havien llegit el llibre s'ho han imaginat de seguida...
A Hogwards van ser massa benèvols els cavallers de la mort, jo volia que ho destrossessin tot! :(

En fi, la resta ha estat bé, atrezzo, fotografia, actors (potser en Dumbledore m'ha semblat massa sà), duració, ....

:ok

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Què us ha semblat la pel·li?

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Jomast ha escrit:Ja està vista la paròdia del sisè llibre de Harry Potter.
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

És una peli boníssima no reia tant des de divendres al matí :lol2: :lol2: :lol2:
Jo em volia rellegir el llibre abans d'anar a veure la pel·li però no ha aconseguit passar de la centena pàgina, però en definitiva importa una merda. I és que, una cosa ja sabíem, si vols anar a veure la pel·li mirant que coincideix amb el llibre, lo millor que pots fer abans es comprar-te una corda i fer com en John Locke.
És una pel·li excepcional!!! Amb frases que ja no van amb segones intencions, ja són directes: Que si plego a les 11, que si l'Hermione s'ha anat a "empolsar" el nas, que si tens pasta de dents a la boca, :celles: :celles: :celles: :celles: :celles: :celles: que que hi ha entre l'Hermione i tu Harry :clap: jjajjahoohoh són frases que quedaran per la posteritat.

Entre riures m'agradaria destacar algunes coses, crec que han millorar força l'entremat per la gent que no ha llegit el llibre, tot i que continua essent difícil entendre-ho tot. I crec que "lo" de l'Snape esta massa clar, els companys que no havien llegit el llibre s'ho han imaginat de seguida...
A Hogwards van ser massa benèvols els cavallers de la mort, jo volia que ho destrossessin tot! :(

En fi, la resta ha estat bé, atrezzo, fotografia, actors (potser en Dumbledore m'ha semblat massa sà), duració, ....

:ok
Sí, el John Locke, eh ?? xdxd
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Què us ha semblat la pel·li?

Entrada Autor: hpkarina »

A veure, a mi ni m'agrada ni em deixa d'agradar, la veritat és que em vaig riure molt, ja que hi havia motls moments que no podia evitar riure (sobretot quan en Harry es beu la Felix Felicis i semblava que anara tot fumat, o això em va semblar a mi xD) i la Bel·atrix m'encanta el paper de boja el fa perfecte xD jo ja li dic "la loca de la pradera" xDD i tot el dels Cavallers de la Mort jo crec que va quedar molt bé.

També he de dir que no és la millor pel·lícula de Harry Potter, ja que a mi em sembla que deurien d'haver fet el funeral d'en Dumbledore (perquè si el que va eixir era el funeral era bastant pobre...), per cert, al llibre el Cau es cremava? és que a mi no em sona...

En conclusió, com a adaptació del llibre, molt bona no és que siga, però com a pel·lícula joc rec que està bastant bé.
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Què us ha semblat la pel·li?

Entrada Autor: Porcupintí-na »

hpkarina ha escrit:A veure, a mi ni m'agrada ni em deixa d'agradar, la veritat és que em vaig riure molt, ja que hi havia motls moments que no podia evitar riure (sobretot quan en Harry es beu la Felix Felicis i semblava que anara tot fumat, o això em va semblar a mi xD) i la Bel·atrix m'encanta el paper de boja el fa perfecte xD jo ja li dic "la loca de la pradera" xDD i tot el dels Cavallers de la Mort jo crec que va quedar molt bé.

També he de dir que no és la millor pel·lícula de Harry Potter, ja que a mi em sembla que deurien d'haver fet el funeral d'en Dumbledore (perquè si el que va eixir era el funeral era bastant pobre...), per cert, al llibre el Cau es cremava? és que a mi no em sona...

En conclusió, com a adaptació del llibre, molt bona no és que siga, però com a pel·lícula joc rec que està bastant bé.
No que va.Lo del Cau s'ho van inventar.Encara que no sé perquè.. xd
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: Què us ha semblat la pel·li?

Entrada Autor: Tooru »

La pel.licula esta bastant be, tot i que falten coses o hi hagen afegit a mi m'ha agradat més que la cinquena. Jo tinc un dubte, quan estan Harry i Ginni entrant a la sala de la neccesitat, el "tapis" que hi ha, l'han posat perque en el cinque es van carregar la paret i no han pogut "arreglar-ho" i ho fan per a tapar-lo, o simplement perque han volgut posar-lo igual que el llibre?
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Airu_bruixa
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dl. jul. 28, 2008 1:27 am

Re: Què us ha semblat la pel·li?

Entrada Autor: Airu_bruixa »

A mi em podeu dir exigent si voleu, però crec que és la pel·lícula més fluixa fins ara i em va decebre força. Això que s'inventessin el Nadal i fos tan terrible pels Weasley ja va ser una mica massa (no els passen prou desgràcies com pq els destrossin la casa abans del casament d'en Bill i la Fleur?) i vaig trobar a faltar la batalla final a Hogwarts que considero un dels punts forts del llibre, el moment en que tots lluiten per protegir l'escola.
La pel·lícula és entretinguda i certament, si te la mires com una pel·lícula normal, sense pensar en el fet que ja t'has llegit el llibre, no està malament; però com a fan dels llibres la veritat és que em va decebre i ja tremolo en pensar el que puguin fer el proper llibre (hi haurà casament d'en Bill? aquí ni en parlen...)

Creuem els dits i preguem pq les properes pelis siguin millors, amb això de que parteixen la història per ser més fidels al llibre potser podem estar més tranquil·les, no ho tinc clar :S

sweet_killer
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 9:25 pm

Re: Què us ha semblat la pel·li?

Entrada Autor: sweet_killer »

El que m'ha semblat imperdonable es que s'hagin menjat el personatge d'en Bill :(
Una bona part del sete llibre passa a casa seva o durant la boda.. i tot aixo? on enterraran al pobre Dobby?
I l'escena quan cremen el cau... si fos tan fàcil per als cavallers de la mort arribar fins a en Harry.. no se l'haurien carregat desde el principi? a on ha anat a parar la protecció de la mare d'en Harry?? ¬¬
I no s'haurien d'haver saltat els records de'n morfí i de l'avi d'en Voldemort... ni la deducció dels Horricreus..

be... no es pot esperar una reproducció fidel del llibre, però com a peli.. no està malament

tuchi
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dj. juny 19, 2008 11:56 pm

Re: Què us ha semblat la pel·li?

Entrada Autor: tuchi »

la setena peli no a sortit aixi ke la casa del bill i la fleur no a pogut sortir,... encara ke ja podrien aver sortit en aquesta quan lesquenagrisa el mossega...,
la tonks no esta una mica lletga am els cabells curts i negres ?? vale ke se suposa ke esta enamorada del llopin i ke ell no li fa cas pero eske tampoc al final surt amb els cabells nromals... pero wenu...
i e descobert ke les ulleres de lalluna funcionen ja ke troba al harry al tren quan esta petrificat, pel draco, i gracies a ella el troba jajaj
a i al final quan el harry i el dumbeldore estan al llac akell per agafar lhorcrux i estan el bitxos akells estan per atacarlos llavors el dumbeldore am la vareta fa sortir foc i espanta als bitxos (meu entes??) em recorda a la portada del 6e llibre jaja

Bloquejat