M'encanta tant!!!

Ara havia vist el vídeo a la web oficial... Hi ha una part on l'Snape té una mirada que flipes...(0.48) I es veu la Lili!! ^^ Amb la flor... (una mica massa artificial pel meu gust) I la Petúnia, clar. La serp també m'ha agradat molt, i quan ha caigut aquell totxot d'armadura a terra casi em faig mal jo de veure-ho. Es veuen les imatges molt clares :D
Crec que em moriré quan tot això s'acabi

Creieu que hi ha gent fanàtica que es suicidarà? Seria molt fort. No, no, jo em moriré de mort natural. Per cert, algú em podria dir quin dia s'estrenarà aquí? Serà també el 15 de juliol? Perquè si ho és, és per matar-los, entrenant-la quan comença selectivitat ://

Si és així, mirant-ho pel costat bo, sembla un incentiu... Però joh! T.T
0:24 i 1:28 també són imatges genials... A part, hi podem veure un trosset del moment històric durant la batalla Bellatrix - Senyora Weasey, qué emocionant!
EDITO: Sí que estic malament no? no em feu cas per lo del juliol, sí... el juliol...

serà el juny ¬¬ necessito que arribin les vacances ja! I veure la pel·li de HP7! xD
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid