Pel·lícules cada vegada més fosques?!

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Nuriona
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dt. ago. 10, 2004 7:00 am

Pel·lícules cada vegada més fosques?!

Entrada Autor: Nuriona »

Hola,
ei, només volia comentar que la primera pel·lícula era lluminosa i plena de fantasia i màgia, la segona també força (potser no tant per la cosa de les petrificacions... calia una atmosfera un pèl tètrica), però amb la tercera l'ambient ja va canviar: Hogwarts ja no era tant Hogwarts! Era més... no sabria com dir-vos-ho. No tant màgic i més real, més ruïnós, més com el senyor dels anells.
I la 4a pel·lícula encara no l'hem vista, però pel que apunten tots els diaris i revistes, és encara més fosca i tètrica!!! Què us sembla? Jo trobo que de pel·lícules d'estil senyor dels anells ja n'hi ha moltes! Trobo que l'estil de la 1a pel·lícula de HP era molt encertat (com a mínim s'assemblava més a la imatge que jo havia creat en llegir el llibre. Més que no pas la 3a). Per no parlar que cada vegada són menys fidedignes...

QUè en penseu?

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Doncs crec que és normal que les pelis siguin menys lluminoses i de diferent ambient, perquè als llibres les situacions cada vegada son més perilloses o més, no se..."obscures"...No se com explicar-lo, però es relacionen amb els llibres bastant bé.
No pots fer una resucitació de Voldemort amb la llum de quan en Harry entra a Hogwarts per primera vegada... :roll:

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Això ja ho va dir en Columbus als extres de la 2a... també és que a mesura que et fas gran el camí de roses es va fent més fosc :P

Mit :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Eric
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dv. abr. 29, 2005 3:02 pm
Ubicació: Sant Quirze de Besora ( aprop de Vic)

Entrada Autor: Eric »

Si es vritat q es van fen + fosques pro es q les pelis son basades en els llibres i aqets reflexen q en harry esta en moments foscos ja q voldemort a resucitat no seran tot floretes
i jo crec q putser aqet toc qedara b a les pelis ja u veure a la 4

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

a veure, les pelis son mes fosques pro esk els llibres tambe ho son!!!!! a mes jo veig mes fosca la segona que no pas la tercera!!! no¿be, es la meva impresio, la quarta segur que estara molt be!! hi han frases de escenes que he vist que son iguals al llibre o mes o menys, esta molt be!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Com ja han dit cada llibre es mes fosc que l'anterior i per tant les pelis tambe ho han de ser. Encara diria mes, el cami de la vida del Harry com a estudiant (suposant que sobrevisqui a aquesta etapa) no es la tipica: "Oh quina merda dema tinc control" o be " X no em fa cas o vull sortir amb tal" la seva vida gira al voltant de la mort (els seus pares, el Quirrell, en Cedric, en Sirius i la de...) i les pelis ho han de reflectir ademes Harry Potter no es una saga infantil i les pelis no haurien d'estar enfocades a un public que mica a mica es va trobant amb coses mes violentes i mes doloroses.

Celebro el nou toc que esta fent i tinc moltes esperances ficades en aquesta 4a peli.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

I si proveu d'augmentar la brillantor del vostre televisor?
:ballar:

o enceneu el llum d ela ssla, també. :ballar: :wall:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

Esque si els llibres són foscos les pel·lícules també, no?


esque sinó no seria Harry Potter &...

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Harry Potter & què¿? xD
M'has deixat amb l'intriga... 8O

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Ary ha escrit:jo veig mes fosca la segona que no pas la tercera!!!
Si depèn de com, si, perquè a la segona es veu més fosca amb allo de que apenes hi ha llum i sent veus que no sap què son, i quan troba la pintada i la gent petrificada. En canvi la tercera no la veig tant lúgubre perquè es veu en Harry molt feliç amb l'hipògrif, el més lúgubre podria ser només els Demèntors.

I també continuarà siguent més fosca, si hos hi fixeu el joc de Harry Potter 4 (almenys per la Play 2) és de terror. El tercer no ho sé, no ho recordo de què era...
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

BeTu ha escrit:I també continuarà siguent més fosca, si hos hi fixeu el joc de Harry Potter 4 (almenys per la Play 2) és de terror. El tercer no ho sé, no ho recordo de què era...
No hi he jugat però amb consta que es d'aventures (anàlisi del videojoc i reanàlisis dels jugadors) tot i així m'extranyaria molt que en fessin un de terror, ja que estan enfocats de cara a la canalla.

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Jo també penso així, però tinc el joc i surt el dibuixet de l'aranya, que al llibre d'instruccions diu que és de terror. Això si, que és a partir de 7 anys.
Imatge

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Finalpotter ha escrit:Com ja han dit cada llibre es mes fosc que l'anterior i per tant les pelis tambe ho han de ser.
La sèptima pel·lícula teniu clar que no la podrem veure de lo obscura que serà. :lol: :lol:

La tercera pel·li per a mi va ser un cambi brutal! Perque era molt fosca,... i això no em va agradar pro també es vritat que no savie això que ha dit Finalpotter que com son cada cop els temps mes obscurs les pel·lis també ho han de ser-ho. Han infantilitzat les pel·lícules massa, qui no es llegeix els llibres no sap de que va la historia i va al cinema perque es una pel·lícula que espera molta gent.

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣ :crash:
Auror-TonKs l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 30, 2006 4:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Veieu l'aranya al costat del 7 i a sota de l'Hermione??
cliqueu per veure la imatge
BeTu l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 30, 2006 4:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Si , que passa amb aixo??

PD: No as aconseguit una foto una miqueta mes petiteta??? xD t'as lluït
Imatge

Bloquejat