Radcliffe a tota la saga

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Radcliffe a tota la saga

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Doncs es veu que en Daniel Radcliffe ja ha afirmat que estarà fent les pelis d'HP fins al final, cosa que molts posaven en dubte, doncs mira, si que hi estarà. Quan faci la setena peli serà vell, ja! xD

Us deixo el reportatge, en castellà, xq és de los40.com..:
Daniel Radcliffe: "Seguiré interpretando a Harry Potter hasta el final"

Pese a que hace unas semanas mostró sus dudas al respecto, el actor británico ha decidido continuar protagonizando las aventuras cinematográficas del joven mago. Daniel Radcliffe ha confirmado que dará vida a Harry Potter en las siete entregas previstas de la saga.

--------------------------------------------------------------------------------

Está ya muy cerca el estreno de la cuarta película, Harry Pooter y el cáliz de fuego, que llegará a España el 25 de noviembre, y en 2006 se empezará a rodar la quinta, Harry Potter y la Órden del Fénix, con Daniel Radcliffe una vez más de protagonista.

El actor de 16 años mostró recientemente sus dudas sobre si seguiría dando vida a Potter en la sexta y séptima entrega, pero ahora parece haberse decidido y ha confirmado que seguirá implicado en la saga.

"Si disfruto con un trabajo, es estúpido no seguir haciéndolo", ha dicho Radcliffe en declraciones reproducidas por femalefirst.co.uk. Al parecer, uno de los factores de mayor peso a la hora de tomar la decisión ha sido la lectura del sexto libro, Harry Potter y el príncipe mestizo, que ha dejado al actor con muchas ganas de llevarlo a la pantalla.
Bé, almenys com que ja estem acostumats, no hi haurà canvi... :wink:

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

Jo també ho he llegit en un altra web!!! k waii

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Sort que al final ha decidit que sí... perquè sinó és una merda canviar d'actor... Estàs acostumat a un i de cop te'l canvien, i ja no és el mateix. Així que millor! A mi m'agrada com ho fa.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

jo prefereixo que sigui aixi que no que el vagin cambiant !!! molt millor aixi!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Com ja han dit millor, jo me n'alegro molt perque si en una peli ens canvien de cop en Potter no seria lo mateix. Esperem que els altres actors de personatges fixes tambe treballin en totes les que queden.

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Li agrada la fama a aquest xicotet eh? És ben bé que amb l'aprenent de mag ha trobat un xollo ben gros... :roll:

Mit :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

QUe potser no faries el mateix si estiguessis a la seva pell? Encara que no hagues tingut l'exit que ha tingut per respecte als seguidors hauria de fer-ho, pero com que de bones animes ja no en queden no ho faria.

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

uff... seria molt rollo canviar l'actor no seia el mateix... gràcies x l'informacio luna :)

jo tambe espero k els altres actors segueixin com ara, a mi també m'agrada com ho fa
m'he quedat bastant descansada! :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Finalpotter ha escrit:QUe potser no faries el mateix si estiguessis a la seva pell? Encara que no hagues tingut l'exit que ha tingut per respecte als seguidors hauria de fer-ho, pero com que de bones animes ja no en queden no ho faria.
És clar que ho faria! Ets famós, ric i si no ho fessis un sector de la població et coneixeria com: "aquell que va abandonar HP al mig de la saga"

A més, a qui no li pot agradar ficar-se a la pell d'un mag que protagonitza l'èxit de vendes "infantil" mes gran de tots els temps? T'has de sentir com la persona més afortunada del planeta!

Mit :roll:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Airam
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. set. 15, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Airam »

sta b, k segueski, xk llavors ja no s el mateix, xro la veritat m'hagues agradat k dsd un bon principi n'haguessin triat un altre (actor)!! no m'agrada com ho fa! trobo k s una mica mal actor!
ah x cert, ja se k no ve a lloc, xro x les imatges veig k se l'han currada molt la peli, eh!
us he d dir, k a mi les pelis no m'emocionen, prefereixo d moooolt tenir abants el llibre k veure la peli, a vosaltres?

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Osti, pensava k ja havia contestat aki, jajaja, jo ho havia sentit no se on k volia fer tota la saga, pero si es k surtir de Hogwarts amb canes!!! Es podra fer passa per Dumblie!!

Buff, estik fatal, kines paranoies mes rares magafen no?
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Jomura
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: dc. jul. 30, 2003 7:00 am
Nom: Jordi
Rang: Auror
Ubicació: Palamós City

Entrada Autor: Jomura »

Ske tenen rao, si l'haguessin cambiat agues sigut un error mol gran per part dels directors i tots, ara tothom s'imagina en daniel a l'hora de pensar en harry potter, li a donat "imatge".

Avatar de l’usuari
:_K3k0L¡V3_;
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 10:06 pm

Entrada Autor: :_K3k0L¡V3_; »

Sip, l'únic problema es que igual l'encapçalan en aquest paper....
Imatge

.::::JoHnNy dEpP!:::. xDD

Avatar de l’usuari
Marcel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: ds. nov. 26, 2005 1:27 am
Ubicació: Barcelona (a tocar de l'obra inacabada de Gaudí)

Entrada Autor: Marcel »

Home, sempre serà recordat per "el noi que va fer Harry Potter"; però tot just acaba de començar i li queda molta vida "actoral" per davant. per a mi l'Orlando Bloom sempre serà el Legolas, però no vol dir que s'encaselli.

Per cert, em fa molta ràbia els periodistes o crítics de cinema que diuen que si els nens estan molt grans, que si ja no se'ls creuen... Aviam, això demostra el poc coneixement sobre l'obra :boig: Que no saben que a cada llibre és un any més gran? Perquè siguin un parell d'anys més grans que el paper que interpreten no passa res... Que mirin Los Serrano, i veuran un tio de 27 anys, fent el paper d'un noi de 17... :ballar:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Tant mana en Danniel que diu si es queda o no? :? jo pensava que si et despatxaven d'una feina no era descisió teva.

Potser ara que no va amb la perruquera li han marxat els pardalets del cap ohhh :twisted:

Oh Daniel gracies per no marxar! :happycry:

Bloquejat