una crítica de HPPF (pel.lícula)

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

una crítica de HPPF (pel.lícula)

Entrada Autor: Yarrick_ »

HOla!!!!!!!!!!!!
Avui he llegit un review de la primera pel.lícula en anglès que m'ha deixat garratibat i sobtat perquè la deixa pels núvols, no seria que e ldirector va pagar a algún periodista?????
Vejeu-ho vosaltres mateixos:

SPELLBINDING HARRY

For an entertaining evening, I highly recommend the film version of the first Rowling book, "Harry Potter and the Philosopher's Stone". It is the story of an otherwise conventional boy who possesses magical powers. Orphaned as a baby when his parents were killed by an evil wizard, Harry is brought up by his dredful relatives, the Dursleys. Everything changes, however, when an untidy stranger turns up on his doorstep. His name is Hagrid and he happens to be the keeper of keys at Hogwart's School for magicians. So begins Harry's education at the school and the streanous task of both learning magic and fighting evil. Under the tutelage of the kindly but flawless Professor Dumbledore and with the help of his two faithful friends, Ron and Hermione, Harry achieves his goal. Daniel Radcliffe (as Harry) and his co-stars give perfect performances in this refreshing new film in which there's never a tedious moment.


Sabeu que jo no he vist la primera pel.lícula per a res, però segons aquest article hauria d¡haver rebut uns quants óscars no? Què en penseu?

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Pensa k la primera era la primera i tothom va flipar caxo pk er ala 1a..quan va sortir la 2a la gent s'ho va repensar molt xDDDD

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Doncs no se si en Jep se'n recoda pero a la primera peli vaig sortir molt desilusionat i mig emprenyat!
Va ser un autèntic frau, una vergonya, un resum del llibre que no li arribava a la sola de la sabata Starwars

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

quella època acabava de llegir-me'l..i no em va decebre tant al cine.. quan la vaig llogar en video gairebé vomiro, això si xD

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

A mi em va decebre d'entrada... No la vaig considerar que es pogués anomenar "pel·lícula"... A més, al mateix temps va sortir la primera del Senyor dels Anells i es va comprovar com d'un gran llibre es pot fer una bona pel·lícula.
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

a mi no m'han agradat mai les pelikules d HP, trobo k en podrien haver tret molt més profit, i almenys pillar bons aktors, jo k se... però no he vist la tercera.... la primera i la segona les vaig veure xk em feia gracia mirar-les, xo buah pots kontar ni l'una ni l'altre, totews dues em van decebre... i molt.

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Jo sí que l'he vist la tercera, i m'ha agradat més que les dues primeres, tot i que encara no està a l'altura del llibre ni de bon tros!
Però sempre acabem al mateix lloc: mai fan pel·lícules fidels del tot alllibre ja que serien molt llargues.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

ës impossible fer una peli d'una novela,
d'un comic encara, ho podeu veure amb l'astèrix xdxd

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Pero t'ho pots currar més (p.e. tLotR) o menys (HP). Vull dir encara q no sigui del tot fidel pots fer una bona peli, no ho sé, almenys q stigui ben feta no?
Es nota q el Peter Jakson és fan de LotR, per això ha fet una bona versió cinematogràfica, (jo creec!! :roll: ) el problema de HP la pelicula és q cap dels q treballen és fan i per tant no enten les nostres exigencies, no?
Q penseu? :?
Imatge

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Però jo crec que Harry Potter hauria d'haver estat més bé que el Senyor dels Anells per un motiu: El creador dels llibres (creadora en aquest cas) era present en el guió de la pel·lícula i podia dir què li agradava i què no.
M'ha decebut molt en aquest aspecte.
Imagineu-vos les pel·lícules del Senyor dels Anells, amb J.R.R. Tolkien de coguionista...
:wink:

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Pero creec q la JKR no s'hi ha ficat molt en les pelicules, nomès escolleix qui fa de que i dona ideas, però va dir en una entrevista que la peli era una obra de Quaron no d'ella!!
A part potser la visio de l'escriptor no es la mateixa que la dels lectors oi? :?
Imatge

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Hp hauria d'haver estat infinitament més fàcil d'adaptar que LOTr i aj veieu què han fet... I wenu... la rowling de al 3a és de la k més contenta està... xDDDD

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

La culpa no és del director sino de Steven Kloves, és ell ke ha agafat el llibre i n'ha fet el guió! a totes tres pelis!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

AIxò em recorda a KREMEM LA WARNER!
:chainsaw: :explosion: :flame: :fork:

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

Muntem un grup de pressió que emprengui manifestacions i accions contra la Warner?

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

A casa en Jomast podriem fer bombas caseras. Jo porto la motoserra!

I a fer accions pacífiques!

Bloquejat