Com aconseguir la 1a.pel·lícula de HArry Potter en català?

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
pit958
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: ds. ago. 26, 2006 10:46 am

Com aconseguir la 1a.pel·lícula de HArry Potter en català?

Entrada Autor: pit958 »

Bon dia amics,
tot just m'acabo de registrar i no sé massa com funciona tot això del fòrum.
La qüestió és que m'agradaria poder aconseguir la primera pel·lícula de Harry Potter en català.
Em podríeu dir com adquirir-la?
Moltes gràcies a tots i atotes.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Ui ni idea jo la vaig haver de comprar en castellà perquè en català no hi era.
Però quan la van fer per TV3 la vaig grabar i la vaig guardar.
Però no ho sé si la venen o no. Perquè ja que la van doblar la podrien haver posat a la venda... però segurament van pensar que no sortiria a compte.
Per cert el DVD de la quarta hi és no en català? o no? :cry: és que he entrat a la pàgina de la FNAC i no l'he trobat...

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Ei Clara per supos que hi és en català! Jo la vaig comprar a l'Fnac. HEm sembla metida que encara no la tinguis. jajajaj :lol:

El problema (si és que ho és) és que hi ha dues edicions. Una català-anglès i l'atre castellà-anglès. Bé, dons aixo vol dir que si la vols en castellà no la pots tenir en català i a la inversa.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

La primera en català? En DvD no crec, però en video tampoc. Almenys de manera "oficial". Perke em sembla ke no la van posar a la venda, jo la tinc en video en castellà. Hauries de fer (o haver fet) això que diu la Clara, gravar-la de Tv3, si la tornen a posar, o demanar una copia a algú ke la tingui gravada.
Roger J. Potter! ha escrit:HEm sembla metida que encara no la tinguis. jajajaj
Dons jo tampoc tinc la 4a encara :oops: . Es culpa de la meva cosina, les ha de comprar ella (l'obligo :twisted: ) i encara no ho ha fet! I a més la vol comprar en castellà, perke diu ke totes les altres estan en castellà... i jo ke la vull veure en català :cry:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Exacte. L'única manera d'aconseguir la primera pel•li en català era gravant-te-la de la tele aquell dia de Nadal... Ara bé, a l'EMule (això no és pirateria! És una manera d'aconseguir una cosa que no està a la venta!) pots trobar-la en català, amb una qualitat força bona, i l'àudio correcte i sincronitzat. Un cop a l'ordinador, si tens gravadora, ho pots convertir a DVD (de fet, jo tinc la primera en català i en DVD gràcies a això).

Després d'aquesta, totes les pel•lis les pots trobar en FNACs i ABACUSs... A veure si tenim sort i algun diari treu el DVD d'Hp1 en català (com van fer al País Basc...).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Roger J. Potter ha escrit:Ei Clara per supos que hi és en català! Jo la vaig comprar a l'Fnac. HEm sembla metida que encara no la tinguis. jajajaj :lol:

El problema (si és que ho és) és que hi ha dues edicions. Una català-anglès i l'atre castellà-anglès. Bé, dons aixo vol dir que si la vols en castellà no la pots tenir en català i a la inversa.
Oh! doncs ja compraré aquesta de català-anglès a veure si la trobo :wink: És que em sonava que ho havieu dit a un altre tema però com que he anat a la web de la FNAC i no l'he sabut trobar doncs m'he espantat :lol:
A veure quan m'en recordo de comprar-la que encara no l'he vista la peli :oops:

pit958
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: ds. ago. 26, 2006 10:46 am

Entrada Autor: pit958 »

HpConan ha escrit:Exacte. L'única manera d'aconseguir la primera pel•li en català era gravant-te-la de la tele aquell dia de Nadal... Ara bé, a l'EMule (això no és pirateria! És una manera d'aconseguir una cosa que no està a la venta!) pots trobar-la en català, amb una qualitat força bona, i l'àudio correcte i sincronitzat. Un cop a l'ordinador, si tens gravadora, ho pots convertir a DVD (de fet, jo tinc la primera en català i en DVD gràcies a això).

Després d'aquesta, totes les pel•lis les pots trobar en FNACs i ABACUSs... A veure si tenim sort i algun diari treu el DVD d'Hp1 en català (com van fer al País Basc...).
[img] :)

Gràcies a tots/es.[/img] :)
Seguiré el vostre consell.

Bloquejat