2 preguntes

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
HPmania
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 30
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 7:12 pm

2 preguntes

Entrada Autor: HPmania »

1. En Colin Creevey, va sortir a la càmara secreta. Recordo que va ser víctima del basilisc, però no el va matar perquè portava la càmara. A la tercera, la quarta i la cinquena pel·lícula si no recordo malament, no surt. Algú m'ho pot confirmar? I sino, que s'en fa d'ell?

2. A la 4a pel·lícula, quan en Ron reb un paquet de la seva mare, la túnica del ball; és un noi que li porta el paquet, sino recordo malament es diu Naggle o nose com s'escriu. Aquest volia un autògraf del Harry. Després surt més a la cinquena? I abans no surt?

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Re: 2 preguntes

Entrada Autor: aurea »

Doncs jo no recorde bé si ix o no, però jo diria que sí, eh? Al cinqué llibre... però no m'en recorde... TT'
Per cert, preguntes que què es d'ell? Vols que t'espoilegemn? :lol:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si tenim en compte que té menys protagonisme que en Seamus i en Dean no tenia perquè sortir en les altres pelis. No sé si el que dius de la cinquena peli és ell o no.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

1. Que jo recordi en Colin (Pau Parra) no torna a aparèixer després de la segona peli.

2. El noi aquest es diu Nigel, i apareix a la quarta i a la cinquena, teòricament és un Gryffindor i és una invenció de la Warner ja que en els llibres no apareix ni per casualitat en cap moment xD Com si la Rowling no hagués inventat prou estudiants que ells van i n'inventen més :roll:

Bloquejat