Errors de cohèrencia de les pelis.

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Errors de cohèrencia de les pelis.

Entrada Autor: Fawkes »

No sé si queda gaire clar el que vull dir...

Obro el tema perquè l'altre dia vaig estar mirant la segona pel·lícula, concretament el tall en el que en harry es troba en Hagrid a la ronda Golallop.

Al llibre diu: -Buscava pesticida per a llimacs, s'estan menjant les cols.

Però a la pel·lícula en comptes de llimacs són llimacs carnívors. I jo em pregunto: Per què ha de patir per el seu hort si són carnívores?

I més avançada la pel·lícula, quan es troben en Hagrid per allà mig al jardí, els diu que va a portar pesticida per als llimacs carnívors als hivernacles.

I jo em pregunto: Però que hi pengen pernils als hivernacles o què??????? No són carnívores? Doncs si als hivernacles hi ha plantes no hi ha problema!
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Mals retocs dels llibres a les pel·lícules

Entrada Autor: Costa »

Enllunada ha escrit:Què vols dir, fallos de les pel·lícules..? de guió, frases inventades (Així es com em queden els cabells per darrera? :mrgreen:) o coses que canviien del llibre a la pel·lícules?
Jo crec que el que vol dir és que frases que surten al llibre, les han modificat una mica a l'hora de fer la pel·lícula i l'han cagada.
Amb l'exemple que ell ha posat: Si els llimacs són carnívors no les plantes o l'hort o el que sigui no ha de patir, més aviat insectes i animals petits.

Ara mateix no se m'acudeix cap, més que res, perquè mai m'hi he fixat xD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Mals retocs dels llibres a les pel·lícules

Entrada Autor: Costa »

Ara estava pensant i a la cinquena pel·lícula, quan el Harry arriba a Grimmauld Place i tot el rollo, que està parlant amb el Ron i l'Hermione i apareixen en Fred i en George dient aquella frase " Hola Harry, ens ha semblat sentir la teva dolça veu" perquè se suposa que el Harry al llibre està cridant, en canvi a la pel·lícula parla tan normal.
Aquí al voler posar una frase original del llibre han ficat la pota, ja que tots sabem que les dots interpretatives del Radcliffe són escasses i només crida i fa emocionar quan el sacsegen :lol:
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Rowena
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
Rang: Gran Marmota
Ubicació: Acadèmia Spence

Re: Mals retocs dels llibres a les pel·lícules

Entrada Autor: Rowena »

xDDD

Mira que he sentit cops la frase aquesta a la pel·lícula de "els llimacs carnívors..." i no m'hi havia ni fixat... Vaya guionistes, no? Perquè s'ha de ser ruc... ¬¬'

Avui quan miri la 5na (sí, sí, me l'han regalat :ballar: ) comprovaré que el Harry no crida i buscaré més ficades de pota... :eh:

MERRY CHRISTMAS!!
Rowena
Princess in the tower, children in the fields

... i Merry Christmas! xD

Visitant

Re: Mals retocs dels llibres a les pel·lícules

Entrada Autor: Visitant »

Una cosa que també em vaig plantejar tot mirant la tercera pel·lícula i no m'hi havia fixat llegint el llibre...

Parlo de la 3ª quan surt en Filch dient que ha comprovat que Sírius Black no és al soterrani.

I jo pensant que si era un llufa perquè anava a buscar a en Sírius? No és una mica imprudent?

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Mals retocs dels llibres a les pel·lícules

Entrada Autor: Jomast »

Enllunada ha escrit:Què vols dir, fallos de les pel·lícules..? de guió, frases inventades (Així es com em queden els cabells per darrera? :mrgreen:) o coses que canviien del llibre a la pel·lícules?
Suposo que ells busquen les coses que han canviat del llibre però han quedat incoherents les quals fan que el fil de la pel·lícula perdi la lògica racional en alguns casos. Pel que sembla. Almenys és pel que entenc per que els lllimacs carnívors mengin cols. :cavall

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Re: Mals retocs dels llibres a les pel·lícules

Entrada Autor: Getta91 »

Bueno, i només començar la tercera peli en Harry està fent un Lumos maxima... sí, sí, la llei dels menors no existeix en aquest cas, però sí en tots els altres... u.u
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Rowena
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
Rang: Gran Marmota
Ubicació: Acadèmia Spence

Re: Mals retocs dels llibres a les pel·lícules

Entrada Autor: Rowena »

Getta91 ha escrit:Bueno, i només començar la tercera peli en Harry està fent un Lumos maxima... sí, sí, la llei dels menors no existeix en aquest cas, però sí en tots els altres... u.u
xDDD És veritat! Jo també hi vaig pensar quan la vaig veure però se m'havia oblidat...
I he comprovat allò de la "dolça veu" del Harry a la 5na i és veritat, no crida!! S'ho han de fer mirar... :boig:

A veure què més trobem...

MERRY CHRISTMAS!!
Rowena
Princess in the tower, children in the fields

... i Merry Christmas! xD

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Re: Mals retocs dels llibres a les pel·lícules

Entrada Autor: Severus Davnur »

...a la quarta peli, el calze, és veu com en Neville li dona les herbes per poder respirar sota l'aigua, però en el llibre és en Dobby qui roba les herbes per poder ajudar al seu estimat "Amo".

Fallos d'aquest n'hi ha molt, però que no sortis el dobby a la quarta peli em va fer enfadar...........en Dobby és molt carismàtic xD
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Mals retocs dels llibres a les pel·lícules

Entrada Autor: Jomast »

Visitant ha escrit:...a la quarta peli, el calze, és veu com en Neville li dona les herbes per poder respirar sota l'aigua, però en el llibre és en Dobby qui roba les herbes per poder ajudar al seu estimat "Amo".

Fallos d'aquest n'hi ha molt, però que no sortis el dobby a la quarta peli em va fer enfadar...........en Dobby és molt carismàtic xD
Però aquí no perd la lògica.
A no ser que després es faci referència que en Dobby ha donat les herbes. La qual cosa desconec. :calla
Certament el cas que ha dit la Getta si que trenca tota lògica.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Mals retocs dels llibres a les pel·lícules

Entrada Autor: Costa »

Getta91 ha escrit:Bueno, i només començar la tercera peli en Harry està fent un Lumos maxima... sí, sí, la llei dels menors no existeix en aquest cas, però sí en tots els altres... u.u
És veritat això xDDDDDDD
Quan ho vaig veure ho vaig pensar, però ja ni me'n recordava ara xDDDDD

És que la Warner sempre l'ha d'estar liant... xD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Mals retocs dels llibres a les pel·lícules

Entrada Autor: Padfoot »

Tenim ja un tema que és diu Moltes diferències entre els llibres i les pelis!! i un altre que es diu Cada cop les pelis són més diferents al llibre on s'ha tractat molts cops del mateix que esteu dient aquí, així que escolliu el que us agradi més dels dos i seguiu allà :wink:
O sirgui que aquí només parleu coses incoherents de les pel·lícules! No s'acceptaran missatges que parlin solament de diferències amb els llibres

Bloquejat