Filius Flitwick

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Hermes_17
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:26 pm
Ubicació: L'Hospitalet del Lobregat - Barcelona

Filius Flitwick

Entrada Autor: Hermes_17 »

Veient amb més deteniment les 4 películes, si us fixeu, a la primera ens apareix un Filius Flitwick amb barba blanca, arrugadet, amb barret punxegut i vestit a joc... tot molt bé, però us heu fixat que a la tercera película, als crèdits, a l'actor que l'interpreta, és a dir, en Warwick Davies, l'anomenen com a "Wizard" i no pas com a Flitwick, a més, em sembla recordar que en Flitwick no apareix a la tercera película. En lloc d'això apareix un altre mag, del mateix tamany que el Flitwick, però que no se li assembla gens; em refereixo a un que sempre va vestit de negre i porta un bigoti semblant al de l'Aznar. A l'última película, torna a sortir en Flitwick als crèdits, però tampoc apareix durant la película, com a la tercera; això si, torna a sortit el petit mag vestit de negre, que és el que dirigeix la banda que toca música per al Torneig dels Tres Bruixots.
La meva pregunta és la següent: Quina trama hi ha amb el Flitwick? Com es que surt als crèdits, però no a les películes? I qui és aquest estrany nou mag "professor"?, que surt a la tercera i quarta película?
Espero que algú em resolgui el dubte, ja que m'he tornat a llegir els llibres, però no trobo qui pot ser aquest personatge.
La felicitat es troba fins i tot en els moments més foscos, només en hem d'enrecordar d'encendre el llum... Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

pos que si surt lo que el canvien una mica massa de look!! passa de ser un iaiu amb el pel blanc baixet ,simpatic a un no tan iaiu amb el pel negre i bigoti d´aznar baixet, estirat imagineu- vos que passes aixi amb tots els personatges!!!!! :o seria horroros!!! :o

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

A la quarta, el mag baixet que dirigeix l'orquestra, etc, és el Flitwick.

Aquest canvi suposo que és degut a que la Rowling va dir a la seva web que d'on havien tret que el Flitwick fos una mena d'elf-follet barbut... Quan és un home baixet i prou.

Suposo que en veure això, van decidir canviar-lo en la pel·li. :boohoo:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

:o no sabia k el mag baixet fos el Flitwich :P

però si que surt a les películes, bueno, ara mateix no em ve al cap cap escena de la tercera peli però bueno de les altrs 3 si. el que pasa es que al llarg de les diferents pelicules ha anat camviant despecte. :mrgreen:
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

es veritat, a la tercera i a la 4a peli i a un director d'orquestres k es baixet, ningu no diu k sigui el flitwick (o com s'escrigui) pro no surt pas l'actor de la 1a, jo mi havia fixat, pro no he arribat a seber k a passat, suposo k lan canviat o algo x lestil... tot plegat es una mica estrany!
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Però el nan que dirigeix la orquetra no diu que sigui el Flitwich! Però posar aquest tema és ser una mica tiquismiquis en la meva opinió!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sí que és el mateix actor que l'anterior (Warwick Davis, o alguna cosa així...). Per tant, és de suposoar que el mateix actor fa el mateix paper. ^.^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Sincerament encara que sigui el mateix actor trobo que el Flitwick de les primeres pel·licules era mol més agradable que amb l'aspecte que li han posat ara. Nose aquell el trobava mol mes mono i simpàtic...xD

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Es el matex actor i fa dl matex personatge, lunic q la van cagar i o van arreglar a la tercera pelicula
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Bloquejat