l'expressió d'en Daniel quan fa de Harry...

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ERO
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. des. 17, 2004 7:00 am
Ubicació: a algun lloc on es pugui somiar, viure, ser lliure i estimar............

l'expressió d'en Daniel quan fa de Harry...

Entrada Autor: ERO »

l'expressió d'en Daniel quan fa de Harry a les pelis,trobo que es força penosa, sempre fa la mateixa cara 8O serio i pensetiu, la gent a qui li he demanat que en pensa, diu que en Daniel és un cregut i que es creu massa el paper o ..bueno es que ara no em surt :oops: el cas,es un cregut o no?
Faria una enquesta, pero no ne fet mai i és molt tard.
Que en penseu d'aquest tema?

Avatar de l’usuari
Lestrange
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dj. des. 29, 2005 1:57 pm
Ubicació: CaTaLuNyA!! BCN

Entrada Autor: Lestrange »

Home... jo crec q no ho fa super bé ni super malament.... potser és perq ja m'hi e acostumat a la manera d'interpretar que té, però bé.
I no crec q en Daniel sigui un cregut O.o no se li veu aquesta cara ni res... enkra q de vegades pot enganyar :? però vaja, spero q no ho sigui xDD
el q si q estic començant a aborrir es, el q tu dius, q sovint posa akesta cara seriosa o pnsatiu km dius.... i nen... val q tmpoc la seva vida és "fantastica" pero stan amb els amics i tal.. podria pasar-s'ho bé! xDD
------- > YuNa <--------
•- Erotic dreams makes you a victim in her sight -• †Sirius Black† ·$ is Lovely$1
Imatge

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Entrada Autor: lyly »

dons la veritat esq si que sempre fa una cara seria, pero els llibres no, bull dir que riu i aixo la veritat es q deu ser la seva cara pq le vist en fotos fora del rodatge i ,o sempre el pillen malamet o esq es aixi.
com a actor en ruper grin les cares que posa son bonisimes no troveu? :lol: 8) :wink:
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

escolta, tampoc cal passarse eh? esk el paper de harry tmb es axins
val que a vegades fa una mika el pena pero u fa super b!
i tu com u faries si es pot saber? :|
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Entrada Autor: lyly »

no mestic pasan :o nomes dic que es aixi i la veritat segurament jo no o faria millor pero es aixi :| o no ?
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

perdona lyly jeje....

no, esque vull dir que tampoc u fa tant malament, i es cert que a vegades esta empanat :mrgreen: jeje pero u fa mb xd
a més, lu que no magrada es quan ha de plorar, esta trist o jo que se,....quan plora sembla que sestigui petant el cul, i aixo no es gaire...emocional...

adeu, i prdo si te ofes lyly! :wink:
Granger_sellés l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 12, 2006 2:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Jo no sé si és un cregut o no. Però no m'agrada gaire com actua el trobo una mica fred com si no hi posés sentiments. No ho sé potser és que el Harry ja ha de ser així però jo me l'imaginava una mica més expressiu.
Trobo que el Rupert actua força millor. Clar que potser el personatge del Ron és més expressiu que el del Harry i fa més gràcia però igualment crec que l'actor ho fa millor.

black4aida
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 6:30 pm

Entrada Autor: black4aida »

oma a mi no m'acaba dagradar com actua el Daniel...nose m'agrada molt mes com a actor en Rupert Grint (es cert k el Ron diu paridetes i coses am mes gracia xo es mool mes expresiu el Rupert q el Daniel)

i no creieu k l'Hermione se n'està anant una mica dl paper?¿ l'emma watson es mol maca (tic parlan dl fisic) pero esk l'ermione dl llibre encara k creixi te el cabell fet 1 m**** com sempre ( no s'esta 10 anys a la perrukeria xq li pantitin els rixols tan b com a l'emma)!!!

axo d si el daniel es cregut o no... t'aseguro k no el conec XD xo no es gaire expresiu... :|

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

una cosa que hauries de saber black4aida...
al diari profetic posava que la Rowling no admetia que en Harry morís....per tant que segurament no morirà!! :wink:


PELS QUE VOLIEN QUE NO MORÍS: ja podeu dormir tranquils :wink:

PELS QUE VOLIEN QUE MORÍS: no us desanimeu... :roll: haurà més llibres i més morts....que no n'heu tingut prou amb en Quisso i en Dumby? :roll:


jo?....jo no volia que morís esclar! :P
Granger_sellés l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 14, 2006 8:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ehem... això t'ho acabes d'inventar. :lol: :lol:
La ROwling no ha dit que el Harry no morís. Ha dit que no ADMETIA que el Harry morís.
Llegeix bé el Periòdic Profètic. :wink:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

Granger_sellés ha escrit:una cosa que hauries de saber black4aida...
al diari profetic posava que la Rowling no acceptava que en Harry morís....per tant qu eno morirà!! :wink:


PELS QUE VOLIEN QUE NO MORÍS: ja podeu dormir tranquils :wink:

PELS QUE VOLIEN QUE MORÍS: no us desanimeu... :roll: haurà més llibres i més morts....que no n'heu tingut prou amb en Quisso i en Dumby? :roll:


jo?....jo no volia que morís esclar! :P
Jo no estaria tant segura d k la rowling vulgui salvar al Harry...
deixar-ho viu te riscs d k s'aprofitin i vulguin fer mes sagues...encara k tb ho podrien deixar el tipic no-se-sabe x si JKR vol seguir algun dia o no...(seria una put***) po wenu espero k no es mori i en ron tp!!


xl k fa al careto k possa el daniel kuan interpreta...es pesim kuan plora po tp el veig taant malament, el xaval ho fa be en lo altre (es clar k, el Rupert es mooolt millor,sobretot les cares k te, k nomes mirant-lo em parteixo :D)

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Jo el que crec ke es que gairebé (perke entre 5.000 nens que es van presentar al càsting el van triar a ell per algun motiu, però no l'acabo de trobar :roll: ) no sap actuar o només sap posar sempre la mateixa cara. Fixeu-vos que el Rupert i l'Emma (encara que ella només mou les celles :lol: ) fan alguna cosa més que està allà com una presència, actuen. I el Daniel em sembla ke no en sap gaire :roll:

Jo crec que el que ho fa millor es el Ruper, es més expresiu i més creible :P

Ah! Afegir que això que he dit ho vaig veure molt clarament en un poster que em van donar una amiga dels tres actors (no, l'amiga era meva, dels tres era el poster :lol: ) en que estaven posant tots tres i el Rupert bé, l'Emma també però el Dan fallava bastant, feia cara de peix :lol: !!

Avatar de l’usuari
ERO
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. des. 17, 2004 7:00 am
Ubicació: a algun lloc on es pugui somiar, viure, ser lliure i estimar............

Entrada Autor: ERO »

jo tambe trobo que el Rupert i l'Emma actuen millor
que el Daniel 8O i teniu rao en dir que en Daniel es poc expressiu

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Home, potser si que en Daniel és massa fred o poc expressiu, però si el van agafar entre tanta gent potser és perquè ja el volien així....no se!!
:?

A mi l'emma no hem convenç gaire, potser a les primeres si però, ja sigui culpa seva o dels guionistes, la questió és que és passa de flipada.......masses fums (o això crec jo, tot i que és molt wapa :mrgreen: )

En rupert m'agrada força, es tope expressiu, molt CARISMÀTIC!!! ...... de vegades massa. Hi ha escenes en que possa unes cares que no puc parar de riure Riure Riure Riure Riure Riure

El meu prefe és l'SNAPE........simplement genial (hi haurà qui no pensi el mateix....però a mi m'encanta!!!)
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

home, pero en daniel m'encantava quan actuava quan era petit!!
qui esta d'acord amb mi? :?

Jo trobo que quan eren petits tots 3 u feien molt be
ara alguns també pero en daniel....


sabeu que deu passar?
Que estan a l'EDAT del PAVU
XD

quan siguin més grans ho tornaran a fer més bé :wink:
sino, fixeu-vos amb el que fa de Hagrid :wink:
Granger_sellés l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 03, 2006 7:07 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Bloquejat