El nu de Daniel Radcliffe a 'Equus'

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

A veure, que és una tàctica publicitària està clar el que passa es que així a part d'horroritzar al públic també malmeten l'imatge del actor. Si realment actua tant bé, perquè s'ha de servir de trucs publicitaris per a fer que més gent vaig a l'obra, és que no es prou conegut per les pel·lícules o què?

Avatar de l’usuari
Kryden
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dv. set. 29, 2006 4:15 pm
Ubicació: ves a sabee...

Entrada Autor: Kryden »

oma, una delicia no es, pero es huma! xD
jo el tic pitjo... jajaja!
pro vale, s'ha d'admetre, els pantalons li salven la catastrofe... xD
es ''estípid'' que no deixin anar a mirar la película de HP si tampoc veuràn l'obra! cadascu fa el que vol amb el seu cos...
estratagema publicitaria... està clar xD
pron es britat, així no s'encasella tant. Tothom el veu com a harry potter, i mira que va fer de david coperfield (s'escriu aixi??) quan era petit... :?
vamos a lo típico...

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Jo el recolzo incondicionalment. Sóc fan seva des de fa anys (és un dels meus actors favorits) i m'ha semblat formidable que s'hagi despullat en "Equus". Dan porta des de que tènia 12 anys entregat completament al personatge d'en Harry Potter i ara que té 18 anys, s'ha adonat que hi ha vida més enllà d'en Harry Potter al món de l'actuació. A Dan li queden dos pelis com en Harry i abans que acabi la saga vol començar a desprendre's del seu encasillamient, cosa que és totalment comprensible. Però tal cosa no pot dur-se a terme si continua fent interpretacions de personatges semblants a en Harry.

És per això que en Dan està escollint papers molt diferents entre si, ja que ell, com un actor que és, ha de saber complementar-se a qualsevol tipus de paper. El personatge d'Alan en "Equus" és genial per a qualsevol actor perquè està ple de càrrega drámatica amb les seves pertubacions, així que si en Dan hagués rebutjat el paper, hagués estat per matar-lo per fer semblant estupidesa. Malgrat tota la polèmica que ha envoltat a aquesta obra per un simple nu (cosa que fan gairebé tots els actors en l'algun moment de la seva carrera) l'interpretació de Dan ha estat molt aplaudida i això beneficia molt la seva carrera. Me n'alegro per ell.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Bloquejat