nova pàgina web de la Emma Watson

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

nova pàgina web de la Emma Watson

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

Obro aquest tema per anunciar que, desde ahir, la Emma watson té una pàgina web pròpia.
aquesta web és oficial i pots trobar contingut com: la seva biografía, notícies, "emma messaging service" ( on li pots enviar una carta a la emma); fotos d'ella.. entre d'altres.
la pàgina en qüestió la podeu trobar aquesta URL http://www.emmawatsonofficial.com/#

jo trobo que laweb està prou bé, i a més, pots veure fotos mai vistes d'ella ( com per exemple les seves "lucky hoes" (m'encanten! :P ), fotos d'ella am una estatua petit de la torre eiffel.. etc.)
Jo he enviat ja una carta.. espero que li arribi! :pray:
a continuació poso una foto de com es la web només obrir-la ( la imatge del fons canvia cada vegada ke actualitzes)


Imatge


arreveurE!
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

La web no està malament el problema és que jo li tinc un odi etern a l'Emma, així que d'ella no en puc dir gran cosa bona.
La web està molt ben presentada i dubto de que l'hagi fet ella sola... (aun que nunca se sabe).
El que em fot rabia és que estigui amb angles, avera, és que no sap que hi ha més gent al món apart dels anglesos??
En fi, la web està bé, perdo per no dir gran cosa bona però com ja he dit abans, li tinc un gran odi.

Visca el Heavy!!!
Imatge
Imatge

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

emma

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

abans m'he endescuidat posar una cosa que la Emma diu a la seva web ( ho poso perquè ho he trobat en castellà per la gen que no se li dona tan bé l'anglès)

Hola Chicos, realmente estoy muy emocionada por el lanzamiento del nuevo sitio. Espero que les resulte divertido, informativo y diferente. Está tomando tiempo reunir todo pero estoy muy feliz con los resultados. He designado a Jo como madrina del sitio porque ella me apoyó desde el principio de mi carrera (9 años). Miren mis mensajes en el «emma messaging service» (e.m.s). Espero que les guste.
Con amor: Emma Watson x x


i hermi_girl .. no la web seguríssim que no la fet sola.. és més.. segur que ella no ha fet res xD

suposo que només firmar un paperet on deia que deixava fer la web.. i ja està 8)

arreveuRE!
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Re: nova pàgina web de la Emma Watson

Entrada Autor: Getta91 »

Punt nº 1: xD
Punt nº 2: CALIAAAAA aquest sorollet tan flower i aquesta web tan flower en general?
Punt nº 3: xDD
Punt nº 4: Ara corro a registrar-me *o*
Punt nº 5: xDDD
Punt nº 6:
jennifer casadevall costa ha escrit:jo trobo que laweb està prou bé, i a més, pots veure fotos mai vistes d'ella
Tu no saps lo malament que pot sonar això veient lo que corre ara per internet! :lol:
Punt nº 7: el punt màgiiiic! Hahahaha
Punt nº 8: és que no puc més... xDDD
Punt nº 9: Ai lof cargolas laic Emma so matx

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
hedwig30
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 14, 2007 1:52 pm
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: hedwig30 »

És una caca que la web estigui en anglès :cry:
Jo també penso que la web no la fet ella.
"Abre la puerta de la felicidad para el porpietario de esta puerta, abridor de puertas."

HP:)

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

hedwig30 ha escrit:És una caca que la web estigui en anglès :cry:
Jo també penso que la web no la fet ella.
Home.. :roll:

Aquesta no sap ni tirar-se pets sola, segur que necessita algú allà que li ajudi a apretar, un altre vigilant de tapar-li bé el nas..

:roll:
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Kryden
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dv. set. 29, 2006 4:15 pm
Ubicació: ves a sabee...

Entrada Autor: Kryden »

xDD

les floretes i el ocellets els podria haver evitat... o haver posat el botonet d'apagar la veu mes vistos!
vamos a lo típico...

Avatar de l’usuari
HermyIntel·ligent
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 5:16 pm
Ubicació: En el més enllà...

Entrada Autor: HermyIntel·ligent »

uuaaaaalaaaaa!!xDxDxDxD
XDDD
ara ia se perquè sempre va pinkk... és el seu color prefe...XDXDXDXD
és una web molt...mm...nose...espera que penso...mmm...emma?xDxD
a mi m'agrada l'Emma com a Hermione, és la meva idol, però a la realitat..mm...no molt...
és molt maca i lo que vulguis però...no


jaja mare meva quins sorollets!xDxD
són insectes???'XDXDXD :lol:

Avatar de l’usuari
hedwig30
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 14, 2007 1:52 pm
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: hedwig30 »

Home, la web és una mica... amb aquells sorollets i les floretes i tot allò. Però està bé.
"Abre la puerta de la felicidad para el porpietario de esta puerta, abridor de puertas."

HP:)

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Re: nova pàgina web de la Emma Watson

Entrada Autor: Enllunada »

Getta91 ha escrit:Punt nº 1: xD
Punt nº 2: CALIAAAAA aquest sorollet tan flower i aquesta web tan flower en general?
Punt nº 3: xDD
Punt nº 4: Ara corro a registrar-me *o*
Punt nº 5: xDDD
Punt nº 6:
jennifer casadevall costa ha escrit:jo trobo que laweb està prou bé, i a més, pots veure fotos mai vistes d'ella
Tu no saps lo malament que pot sonar això veient lo que corre ara per internet! :lol:
Punt nº 7: el punt màgiiiic! Hahahaha
Punt nº 8: és que no puc més... xDDD
Punt nº 9: Ai lof cargolas laic Emma so matx

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ai que em descollono.. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Que booooooo XDXD

Doncs ami la web no em desagrada, m'encanta, es molt original, no n'havia vist cap tant.. "Hermy-com-em-queden-els-cabells-per-darrera"..
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

adriiaa
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 4:22 pm

Entrada Autor: adriiaa »

HOLAA, no sabiia q i avia un foro de harry potter en catala! i io trencanma el cap en els foros anglesos.. :?

la web no la fet ella sola, jo soc membre del forum de emma-watson.net i he contactat am la Jo, una noia jove que es veu que la emma la va triar per ajudarla a organitzar la seva web. La va tria a ella xq es la que porta els forums de e-w.net. El prublema es que estan en angles i me tingut que escarrasarmi bastan par a pude parlari.

i a lu de enviarli un curreu mitjançan la seva web hi ha un prublema. La Jo em va dir que portaven 60.000 missatges rebuts i que els tenies que mirar entre l'emma i la jo, osigui que ara que a emma a tornat de les premieres, tindra feina, pero tampoc crec que rebem alguna resposta.

pink_girl
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dg. ago. 12, 2007 9:34 pm
Ubicació: aqii!:)

Entrada Autor: pink_girl »

omee.. dncss io nu cunec a l'emma watson.. pro nsee smbla axii bna tiaa, nu?? algu sap alguna web axii a part de la seva [q no menteru de res pq sta am angLes..xxD] q parli d'ella, [en catala si pot see..xD] o spliki algunaa kosaa de l'emmaa??
m'agradaria sabe cm es per pude upina.. jejej


mercii..*

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re:

Entrada Autor: Lena »

HermyIntel·ligent ha escrit:ara ia se perquè sempre va pinkk... és el seu color prefe...XDXDXDXD
és una web molt...mm...nose...espera que penso...mmm...emma?xDxD

waaahahhaha el pink es el seu color prefe!!! que super!!!

ara escriure sempre de color rosa emma estamos contigo xdd

la foto que hi ha ara es una que s'ha fet al camp que boniiiiito :riure:


com voleu que s'hagi fet ella la web¿? esq això ja ni es pensa al començament! :deumeu



pink_girl ha escrit:omee.. dncss io nu cunec a l'emma watson.. pro nsee smbla axii bna tiaa, nu?? algu sap alguna web axii a part de la seva [q no menteru de res pq sta am angLes..xxD] q parli d'ella, [en catala si pot see..xD] o spliki algunaa kosaa de l'emmaa??
m'agradaria sabe cm es per pude upina.. jejej


vols dir que sembla bona tia¿? nuse nuse :mrgreen:

si opines enm catala tampoc t'entendran... i hi ha tots els seus fans fent cua per opinar, segur xdd

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Re: nova pàgina web de la Emma Watson

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Doncs a mi m'agrada molt la web de l'Emma Watson. El disseny es molt bonic i els continguts no están gens malament. A més, el fet de que de vagades l'Emma personalment vagi deixant missatges als seus fans és un detall que no tots els actors tenen...El que está ben clar es que la web no la fet ella sola, és més, jo diria que ella l'únic que fa dins de la web es deixar els missatges i poca cosa més. ¿De veritat creieu que té temps per crear i mantenir una web?
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

ishii
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 8:42 pm

Re: nova pàgina web de la Emma Watson

Entrada Autor: ishii »

Es que a l'Emma ja li pot donar gràcies a la Rowling al Harry Potter i a tot el món màgic, perquè dubto que sense la saga la conegués algú... Però, bueno li devien veure algo, no?! També m'agradaria veure l'Emma quan es lleva amb els pelus i sense maquillatge... ejem... jajaja bueno Salut!
ishii

Bloquejat