Els actors de Harry Potter enganyen?

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Alguns actors de Harry Potter tenen una segona faceta?

13
27%
No
6
12%
No ho sé
9
18%
Hi ha mi que m'expliques!
21
43%
 
Vots totals: 49

Avatar de l’usuari
hedwig30
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 14, 2007 1:52 pm
Ubicació: Catalunya

Els actors de Harry Potter enganyen?

Entrada Autor: hedwig30 »

A Harry Potter hi ha algun actor que enganyi? Es fan molt els simpàtics però tenen una faceta amagada en la qual desprevcien els fans?...??

A veure, fins fa uns dies crea que els actors de Harrt Potter eren molt simpàtics i llestos, però avui, en veure algunes fotos d'Emma Watson he canviat d'idea quan he vist aquell somriure,... no sé, m'ha semblat una mica***.


Comenteu :)
"Abre la puerta de la felicidad para el porpietario de esta puerta, abridor de puertas."

HP:)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Sincerament fora de les seves interpretacions en les pelis de Harry Potter n en sé quasi res d'ells però no m'estranyaria que tinguessis raó. A veure quin actor o actriu es mostraria despectiu o prepotent davant dels fans.

Una coseta... per què no has obert aquest tema al subfòrum d'actors on acabarà anant?

Avatar de l’usuari
hedwig30
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 14, 2007 1:52 pm
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: hedwig30 »

UIx! :o es k això del subforum no sé on està. Però gràcies, una altra vegada m'informaré abans d'obrior un tema :)
"Abre la puerta de la felicidad para el porpietario de esta puerta, abridor de puertas."

HP:)

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

I ha acabat anant...u_u

Jo tot i que els actors de Harry Potter, tant les seves vides i la seva personalitat no m'importen gaire (gens), doncs no ho sé...

Però està cantat que tots els famosos amb fans han de ser una mica falsos en públic...Tothom té moments bons i dolents, i quan són gent que depen d'agradar (perquè si cauen malament no van gaire bé...), doncs normal que ho intentin...
I no crec que siguin sempre tan "super-mega-guais"... :roll: :roll:

Avatar de l’usuari
nana_11
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 49
Membre des de: dj. juny 28, 2007 4:14 pm
Contacta:

Entrada Autor: nana_11 »

jo nose ells, pero si jo fos famosa, ni disimular ni res.a mi, q un grup d gent et persegueixi, segurament cridant el nom dalgun personatge q as fet en alguna peli, i q et diguin: visc x a tu, no ho suportaria. Magobia la gent!!! jajajaja
en seriu, jo d'ells ja staria amb el pel blanc des de fa anys...
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||

Catalunya unida, Catalunya revolucionària!

Oi!

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Personalmente comparteixo opinió amb LunaBlack, les personalitats dels actors fora del plató no m'interessen. Ells han de semblar simpátics i agradables de cara al públic perqué sino no tendrien fans i molt menys feina, però com siguin a la seva casa en realitat no ha d'interessar a ningú. L'important es cóm realitzen la seva feina dins les pel·lícules, no el seu carácter o els seus gustos.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Re: Els actors de Harry Potter enganyen?

Entrada Autor: hermi_girl »

Mmmm...

Els actors potser una mica, per els fans, però igualment els fans per a ells són molt importants, a vegades poden ser pesats, però sense ells s'anirien a "fer punyetes".
Crec que on ens enganyen és a les pelicules més que a la vida real, a les pelicules han de mostrar una faceta potser inexistent en ells i això és el que fa que els fans potser ens fem una idea una mica inacertada del seu caracter.

Sigui quin sigui l'engany, encara ningú ha sortit mal parat.

Visca el Goth!!!
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
george_(fred)
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dt. set. 04, 2007 1:08 pm

Re: Els actors de Harry Potter enganyen?

Entrada Autor: george_(fred) »

La veritat no en tinc ni idea, si ens enganyen tampoc em caurà el món als peus i si no doncs mira tu que simpàtics.

He votat i a mi que m'expliques.
Ens enganyin o no estaran igual de forrats.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Els actors de Harry Potter enganyen?

Entrada Autor: Costa »

Sincerament, a mi m'importa poc ( per no dir gens) com siguin en realitat, perquè no els he de conèixer en la meva vida.
Evidentment, quan es troben a fans, potser han de fer una mica el paperet fent-se els simpàtics i tal, però està clar que algun cop es poden posar bordes, qualsevol s'hi posaria si hi hagués gent tot el dia senyalant-se o demanant-he autògrafs o fotografies.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Re: Els actors de Harry Potter enganyen?

Entrada Autor: Enllunada16 »

Aviam..però es que no només els actors de Harry Potter fan això,els dels Senyor dels Anells,el de...totes..
Pensa en la de fans que tenen,que cada dia del món els paren pel carrer,els demanen autògrafs,fotografies...
N'han d'estar farts..i posen bona cara perquè fan pel·lícules "infantils" i no estaràn en una roda de premsa en plan :vaia merda...no?
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Re: Els actors de Harry Potter enganyen?

Entrada Autor: li-kiow »

home, jo crec que deuen ser bones persones XD, de fet m'és bastant igual, mentre fagin les pel·lícules bé...
Ostres, es veu que al Daniel Radcliffe el confonen amb l'actor de Frodo (El senyor dels anells [que mal queda el nom en català xD]) i més d'un cop li han demanat un autògraf dient-li que ell era el Frodo xDD

Avatar de l’usuari
ari
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dt. oct. 11, 2005 8:53 pm

Re: Els actors de Harry Potter enganyen?

Entrada Autor: ari »

a mi també m'importa poc com siguin els actors en realitat... peró tampoc crec que sigui agobiament l'unic que senten quan estan amb als seus fans, suposu que també deu ser maco veure que hi ha gent que aprecia la teva feina, no???

Avatar de l’usuari
Rowena
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
Rang: Gran Marmota
Ubicació: Acadèmia Spence

Re: Els actors de Harry Potter enganyen?

Entrada Autor: Rowena »

li-kiow ha escrit: Ostres, es veu que al Daniel Radcliffe el confonen amb l'actor de Frodo (El senyor dels anells [que mal queda el nom en català xD]) i més d'un cop li han demanat un autògraf dient-li que ell era el Frodo xDD
Un cop deu fer gràcia, però després deu fer una ràbia... xDDD Pobre (he dit pobre? O.o')

He votat "I a mi què m'expliques", perquè en el fons és igual... Tenen uns fans i els han de cuidar (crec, vamos), però es deu fer mooooolt pesat i si tens un mal dia crec que tens dret a ser una mica borde amb algú que et persegueix, no? U.U

A més, tothom té el seu caràcter i millor si ets simpàtic i amable, però si ets tancat però actues bé no sé quin mal hi ha... no és ben bé que "enganyin" als fans, no? És part de la seva feina. (mentres no et passis com aquell que va pegar a un periodista... no recordo qui és :mmm )

MERRY CHRISTMAS!!
Rowena
Princess in the tower, children in the fields

... i Merry Christmas! xD

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: Els actors de Harry Potter enganyen?

Entrada Autor: lanark »

Doncs jo, com la majoria, "a mi que m'expliques?" La veritat és que és quasi segur que tinguen una doble cara, però com tots, famosos o no famosos. Tots tenim dies roïns però ells, com viuen de la seua imatge, doncs han de pareixer simpàtics i tot això amb els fans... Això o acabar com el Fernando Fernán Gómez (amb el seu famós "¡a la mierda!") quan un admirador li va demanar un autògraf o no sé què. :P
Però independentment de tot això, a mi com siguen els actors (i no només de HP) en persona em dóna igual. Mentre facen bé la seua feina... Cadascú que siga com li done la gana!
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Els actors de Harry Potter enganyen?

Entrada Autor: Lena »

hedwig30 ha escrit:A veure, fins fa uns dies crea que els actors de Harrt Potter eren molt simpàtics i llestos, però avui, en veure algunes fotos d'Emma Watson he canviat d'idea quan he vist aquell somriure,... no sé, m'ha semblat una mica***.
una mica ****¿' mooolt!!! xddd


he clicat l'última, perque no m'importa la PARTE OSCURA dels actors Starwars

l'únic que m'interessa és el robert pattinson bava bava bava :lol: 8)

Bloquejat