Emma Watson

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Viktor Krum
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dc. març 23, 2005 9:50 pm
Ubicació: Tarragona

Emma Watson

Entrada Autor: Viktor Krum »

No creieu que l'Emma Watson canvia radicalment el concepte k tenim d'Hermione? (sobretot a la tercera peli). Als llibres surt cm la típica empollona, i en canvi a les pelis (no tant en la primera) surt cm una noia tonta i pija. La manera de caminar, d'actuar, nose... no m'agrada gens, encara k la noia es mona. K creieu vosaltres?
Aaaah! Quan al cel apareixen dos Neptuns, Harry, tenim un signe clar que ha nascut un mosquit amb ulleres...

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

No exactament lleva tonta i posa que te caracter o alguna cosa parescuda
,pero si es moooooooooooolt pija la tia aquesta
Imatge

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

sí, a la segona pel.lícula ja la pentinaven massa, però a la tercera és escandalós. què fot anant amb un cinturó amb l'arc de sant martí (amb tot el respecte per l'arc de sant martí) i un jersei rosa?!? i dient frases de nena tonta com aquella de 'així és com em queda el cabell per darrere?' :evil: i això que el que feia el guió deia que l'hermione era el seu personatge preferit :omfg:

a part que trobo que a tots, no només l'hermione, els fan anar massa... com de més grans, quan van així descamisats i amb la corbata afluixada sembla que els hi vulguin donar una mena de 'sex appeal' que queda molt fals pq només tenen 13 anys.
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Crec que l'Emma és molt pija i creguda, i intenta fer-se la gran sempre....
A mi m'agrada l'Hermione dels llibres, que és més creible, però l'adaptació al cinema amb l'Emma Watson.... sembla que és del grup de les "pijes" en comptes del que se suposa que és, la típica "empollona" sense que la compreguin.
I això del cabell per darrere, va ser.... :oops: :oops: penós!!!!!
Home, és mona, però no tant com s'ho creu, perquè s'ho té moolt cregut... :roll:

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Estic d'acord amb lo ridi que va quedar a la tercera peli lo del cabell;;; però també és veritat que seria molt pesat que sempre anessin en plan de colegiala de las torres de malory :lol: :lol: A més és l'edat.... està passant per l'edat del pavo :tux: :tux:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Doncs no sé com ho veieu, però jo seria el rpimer que diria si em veiés per darrere. NO el cabell... sinó... "així se'm veu pel darrere?".

Bé, i sí... a la tercera ha desaparescut la setciències de l'Hermione... Però bé, una mica d'aire... Espera... No, no. Ha desaparescut.

Pe`ro com sempre dic... si voleu alguna cosa que se sembli al llibre... Llegiu-vos-el. Que les pel·lis són un altre móóón.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Té raó, en VIKTOR! La Watson és molt mona!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

si em donessin un euro per cada cop que sento això.... :roll:

Avatar de l’usuari
Viktor Krum
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dc. març 23, 2005 9:50 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Viktor Krum »

jeje, a k si que és mona?¿? a mi no em faria res tenir-la com a novia...
Aaaah! Quan al cel apareixen dos Neptuns, Harry, tenim un signe clar que ha nascut un mosquit amb ulleres...

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

afaga tiket ! XDD

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Afaga'l, afaga'l! I posa't a la uca!

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

hpconan, que no t'has vist mai per darrere?
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Per molt edat del Pavo que estigui passant, no tothom fa el mateix a aquesta edat. Vull pensar que jo no ho era tan! :pray: L'Hermione hauria de ser una noia racional, amb domini de la lògica freda, però es clar tmb una adolescent en un grup de nois, inevitablement sentiments en té, però pava no ho és. Per això, " se suposa" que el dia del ball d'hivern tothom s'ha de sorpendre de veure-la guapa i preocupada per "coses de noies", ja que normalment li agraden més els llibres i estar amb els seus companys, DOS NOIS. El paper que representa l'Emma Watson no és l'Hermione del llibre, és una nena mona que queda be, l'Hermione que a els nois els agradaria, l'Hermione que ven i amb la que se suposa que les nenes es volen identificar, per això ha de ser una mica pava, perque "ningú" vol ser un empollon, racional i que no té gaires amics del seu sexe. (al menys a aquesta edat)

I com diu l'Hpconan, les pelis són un altre món que es pot assemblar als llibres, però que no té res a veure amb el que ens haviem imaginat en llegir-lo abans de veure les pel·lícules.
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Exacte.

És més, l'Hermione ha de ser fins i tot una mica lletjota, amb les paletes del davant més sortides del normal (fins al 4rt)... Amb el cabells 'embullullats'.

I, a veure... L'Hermione més propera a la dels llibres és la que fa l'Emma a "la pedra filosofal".

Les altres... Sí, és repel·lent igual... Però a la tercera... Només tenim la mostra d ela seva sabiesa amb allò de què és un impostorus, les diferències entre un home llop i un animàgic, i que 'avui ens toquen els despistaires'. Ah, i el descobriment de que el LLopin és un homellop. (Ara que hi penso... Déu n'hi do, si mostra la seva sabiesa ^^).
El demés... Només és parlar de 'ai, que llesta i repel·lent que és'.


I l'únic cop que m'he vist pel darrere deu ser en alguna foto o video. Però en 'directe', 'real'... No.

I repeteixo: Una cosa és els llibres... i una altra, les pel·lis. S'ha de gaudir de tot. No s'ha de comparar res. Les pel·lis tenen un llenguatge diferent. Més... cinematogràfic? XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Gilbert_Decors
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dv. feb. 11, 2005 1:56 am
Ubicació: BCN

Entrada Autor: Gilbert_Decors »

Teniu molta raó.
Crec que d'aquí uns anys es criticarà amb duresa aquests nyaps de pel·lícules.
Encara que aquesta noia té el futur del cinema assegurat, fa rabia però és així.
Posaria la mà al foc que d'aquí uns anys ja serà una chica Bond.
<b>Gilbert Decors</b> :graduate:
Orde de Merlí de tercera classe.
Membre Honorari de defensa contra les forçes del mal
Cinc cops gunayador del premi de la revista <i>Bruixa indiscreta</i> al somriure més encantador,...

Bloquejat