Us agrada el nou actor que fa de Dumbledore,Michael Gambon?

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Us agrada el nou actor que fa de Dumbledore,Michael Gambon?

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

eiiiiiiiii....
Doncs volia saber a veure si us agradava el nou Dumbledores de les pelis pq a mi no m'acaba de convèncer..EStic esperant aquesta quarta peli a veure si s'ho curra i em convenç...
És que m'agradava tant en Richard Harris!!!!!!! :rage: :rage:
Però clar, bé n'hi havien de posar un altre... :tombstone:
A més, hi ha una cosa que no em concorda en els llibre..Pq des del principi la Rowling deixa ben clar que en Dumbledore era un home molt vell...I aquest nou Dumbledore es veu més jovenot...i corre que no vegis el pavo..Està en forma... :ban:
A més, almenys li podien haver posat el cabell i la barba igual de llargs!!! que això total són perruques........
No sé...què en penseu??

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Com actor no se :roll: Pero la barba que li han ficat recollida :o es horrible i no fa pel personatge. Igual que tu trobo que en Richard Harris quedava millor mes vell i mes savi.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Ara té pinta de 6è llibre. No dic més :wink: .

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jomast ha escrit:Ara té pinta de 6è llibre. No dic més :wink: .
XDXD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

doncs jo trobo molt més encertat el Michael Gambon.... És més enèrgic i simpàtic... No ho sé. El trobo més... Dumbledòric?

Estic molt content de l'elecció que van fer.
I la barba i els paperets que té a la barba (sí, sí! Fixeu-vos-hi! xD) el trobop també molt Dumbledore... El Dumbledore és una mica especial... I per això no ha de ser el 'típic bruixot de barba blanca'. És diferent... És... Dumbledore. ^^'
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Persefone
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 12:32 pm
Ubicació: Eivissa, Illes Balears

Entrada Autor: Persefone »

Be, amb tot el meu respecte a totes les opinions...crec que el nou Dumbledore està bé...potser si, és diferent...pro es que ha de ser-ho, és una altre persona...es pot elogiar el treball del nou actor ja que ha respectat la memòria del seu company i ha deixat intocable el seu personatge...a la ment de tots nosaltres...no es pot reemplaçar a un actor així i fer-ne una imitació del seu treball...mai hi haurà un d'igual com el Richard Harris ;) Qué en penseu?

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Persefone tens rao, pero igualment penso com altre gent q a escrit aqi, en Richard Harris el veia mes del Dumbledore que el Gambon, suposo q tamb ja vam començar amb el Harris al canviarnosel per una rao evident :tombstone: doncsveiem mes estrañ canviar d Dubledore.
jo quan llegeixo els llibres de HP encara mimagino el Dumbledore com si fos el Richard Harris
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Sí, jo també me l'imagino com en richard, però... després d'una cosa així, no si pot fer res, no? Si s'ha de canviar d'actor per una qüestió com aquesta... doncs ens hem de conformar xD

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

Doncs, jo, quan llegeixo els llibres, :reading: tbé penso en en Richard Harris...No dic que el Gambon ho faci malament...No és això..Té algunes coses que m'agraden..però allò de la barba recollida és veritat, no fa pel personatge!!! I no fa tanta impressió com l'altre..se'l veu més poqueta cosa.....
PErò és clar..cada actor dóna vida d'una manera diferent al seu personatge...No sé si va ser en aquesta web que vaig llegir que li van preguntar al Michael Gambon com ho portava això de ser el segon Dumbledore i si l'influia molt el paper que havia fet el Richard Harris.I va dir, que per a ell, és com interpretar el Rei Lear. Cada actor ho fa diferent, i no pots mirar com ho ha fet un altre actor, si no que n'has de prescindir i fer-ho com tu creguis convenient.....
I això de papers enganxats a la barba??????????????? 8O 8O 8O Ja m'hi fixaré.......

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Jo al Dumbledore no me l'imagino com el Harris ni el Gambon. O.o

Sempre provo de que le spel·Lis m'influeixin al mínim.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Jomura
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: dc. jul. 30, 2003 7:00 am
Nom: Jordi
Rang: Auror
Ubicació: Palamós City

Entrada Autor: Jomura »

Dons has de fer un bon esforç perque a la majoria quan llegim ens ve la imatge den Daniel al cap o de qualsevol altre personarge.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo kuan llegeixo els llibres me l'imagino com me l'imaginava als primers llibres quan no havien het cap peli, llavors em basava en la descripció del llibre, de la Rowling, és a dir, més fiable, i continuo imaginant-me'l així...
És clar, que com me l'imagino és semblant a en Richards i en Gambon, xq els han buscat semblants a la descripció...éds que si no.... :roll:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Que us imagineu el Daniel?????'' I l'Emma i el Rupert????

O.O

:jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:


No comments.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Home després de veure les pelis vulguis o no t'influeixen... Almenys així em passa a mi...

Mit :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Bno, a mi m'influeixen... però tan com "imaginar-me en daniel, en rupert i l'emma"... doncs no, no tant xD

Bloquejat