Daniel Radcliffe el nou "Bond, James Bond."??

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

Pero que le Dan hagi de fer la pelicula no vol dir k hagi de deixar HP no?
per exemple... el Rupert Grint va fer una altra peli entre la 1i la 2 de HP! :roll:

Jo voto x Dan :) :wink:
Ara em de buscar una noia no???? :roll: , a veure ki serà...
una cosa això de a peli de J.Bond TEEN no us sona a Agente Cody Banks?

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

li-kiow,això d'en Cody Banks Agent Especial,ja va sortir en aquet mateix tema,mira la 1ª página i ho veurás,i si,tens raó acabaria semblant una peli així, es a dir més aviat patétic.
Ah! S'ha parlat de dos projectes d'en James Bond,totalment independents,una peli,d'adult (substituint en Pierce Brosnan per un altre actor ,adult evidentment) i una altra d'adolescent que és la que comentem aquí.

Avatar de l’usuari
Anna Molins
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 02, 2005 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Anna Molins »

jo vaig sentir ja fa bastant temps, que els tres candidats a fer de 007, eren: David Craig, Orlando Bloom i Jude Law (akets són + grans). Però mai havia sentit k serien en Daniel Radcliffe ni en Jamie Bell, però tot es possible.
Jo espero k si agafen al Dan, segueixi fent h.p., xk sino serà un desastre si canvien al actor!! :cry: :o

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

hi ha dos projectes de James Bond totalment independents, una peli d'adult ,i una d'adolescent.Evidentment en Dan faria si a cas la d'adolescent, no la d'adult.L'argument giraria (això vaig llegir) de cuan en James era a un internat anglès.
I jo trobe que si pot fer ,si vol ,el paper d'en Bond,entre peli i peli d'Hp,passen molts messos.De fet,em pense que estava aquet hivern rodany una peli a Australia, i al febrer torna a Harry Potter.

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

jo ho trobo bé que sigui en daniel radcliffe però el rosset que i a ara no m'agrada gens
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

mentres el Daniel no deixi les pelicules de hp (bueno, ni ell ni els altres k tenen un paper improtant) trobo be k en faci d'altres.
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
lAiA*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dg. jul. 09, 2006 10:14 pm
Ubicació: gironA*
Contacta:

Entrada Autor: lAiA* »

ho trobu una mica estrany la veritat a + io no veig en daniel fent de james bond,, pero a en Jamie Bell (billy elliot) tampoc,, així que...avera si se'n vusquen un atre

lAiA*
|вєcαυѕєтнιѕ؟|

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Jo respectu les coses k fa en dan per algu es la seva vida po jo no el posaria koma 007 po ell es lliure i am aixo nusatres no i podem fer res a mes pk fasi un aatre peli no passa re no kal k marxi de howarts ubligatoriament pk si no la cagaran com a el cor de la ciutat.
[..::lAiA::..]

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

No, no ho crec. En Daniel Raddcliffe fent de James Bond? La veritat és que no l'hi veig. Queda més bé fent de Harry Potter.
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Wow!! Recordo haver llegit alguna cosa sobre el tema en una web no fa molt!!! I la veritat és que seria molt interessant que en Dan interpretés el prestigiós espia 007, si bé el principal problema que veig és l'edat (només té 18 anys!!!) i l'alçària (és baixet, pobret meu). Ara bé, si fan pelis de en 007 juvenils on l'alçària no importi doncs llavors m'encantaria que en James Bond fos el nostre estimat Dan.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Pretty Ginny ha escrit:lAra bé, si fan pelis de en 007 juvenils on l'alçària no importi doncs llavors m'encantaria que en James Bond fos el nostre estimat Dan.
No sé si en faran, només sé que en el primer missatge del tema es comenta que la pròxima peli d'en Bond estava pensada perquè passés en un institut però que per l'edat d'en Dan es desenvoluparà durant el batxillerat.

Bloquejat