Personatges suprimits a les pelis!!!??

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Que us sembla que els personatges que surten al llibre siguin suprimits a les pelis

a) Fatal, perque es perden molts detalls importants
52
70%
b) Es igual perque el fil argumental segueix sense cap problema
15
20%
c) No fa falta tans detalls alhora de veure la peli això la dificulta
7
9%
 
Vots totals: 74

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

a mi ma sapigut greu lo de la Winky... per k hi farem...
Winky no ho han traduit suposu perq sona com a wishky, i q sempre n'esta vevent no?

aiguaclara=clearwater? fairywater

Avatar de l’usuari
Lestrange
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dj. des. 29, 2005 1:57 pm
Ubicació: CaTaLuNyA!! BCN

Entrada Autor: Lestrange »

Si, sempre!! Es increible! Nu se com su pot fer, jejeje

Jo crec q era un personatge interesant... .be, la veritat sq km tots els q no an ficat!!!!!!

X exemple, la berta Noca, nu es 1 personatge "important" xo em feia ilusio q es parles d'ella.....
------- > YuNa <--------
•- Erotic dreams makes you a victim in her sight -• †Sirius Black† ·$ is Lovely$1
Imatge

Avatar de l’usuari
Noia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. des. 14, 2005 5:24 pm
Ubicació: al CAU

Entrada Autor: Noia_Weasley »

pos a mi me fa molta rabia k kuan vaig a veure la pelicula molts personatges no hi surten i això fa com si canviés la versió de la pelicula. :roll:
EL temps és Gringotts, amic meu!! ^[[FrEd 4EvEr]]^

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

es normal q no sortin tots els personatges... axo si no perdono q a la 4a no magin posat el Sirius corponi!!!! Per favor!!!! E trobat a faltar lescena del Sirius, Dumbledore i Harry explicant lo dl cementiri... man fallat... Pero bueno... es lo q te les pelis... q es dexen coses axi... i fiqn altres menos importants potser...
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Home, s'ha de tenir en compte que si possessim, per exemple, tots els nens que surten a l'escena del Barret que Tria, per exemple la Hannah Abbot, l'Enrie MacMillan, el Terry Boot, la Lisa Trupin, el Crabbe, el Goyle, el Seamus, el Dean, la Lavender, la Parvati, el Neville, l'Anthony Goldstein, la Padma Patil, la Moon, la Daphne GreenGrass, la Sally Anne-Perks,... bfff! no acabariem mai. el que no em sembla gens bé, és, que per que l'actriu que fa de Susan Bones sigui la filla del director de les 2 primeres pel·lícules (Columbus, o alguna cosa per l'estil), hagi de tenir més protagonisme, que, per exemple, el Seamus o el Neville o el Dean, no trobeu??

Massa :mrgreen:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
alba_potter
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 16, 2005 6:57 pm
Ubicació: fent puenting amb el portatil...... no ti fot XD

Entrada Autor: alba_potter »

Si q es veritada q fa molta rabia q es tregin els personatges pero imagineuvos q agesin de sortir tots els personatges..... ufff les pelis no s'cavarien mai , serien llargisimes
"En Ste Mundo De Sombra Y De Luz , La Verdad Se Logra Ocultar , Pero Siempre Suele Llegar Alguien Q No La Deja De Buscar "

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Jo tambe crec k si els posessin tots, les pelis podrien durar hores i hores...

Pero tb e trobat a faltar en Sirius a la quarta peli, i en Bll, i en Charlie...

En Gepp no tant, com k nomes es un persnatge mitjanament normal (= sense molta importancia) i nomes forma part d'aquest llibre....

La llengu del Dudley hem trobat a faltar!!!
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

Es veritat que es boten molts personatges , encara que també es veritat que així no t'esclafen la imatge personal d'alguns.-..Jo no m'enrecorde de com era Hermione al meu cap quan em llegí el primer llibre... I us assegure que m'agradava molt mes que la de les pelis... I si em trauen al Bill o al Charlie em maten , perque es imppossible que siguen millors que com jo mels imagine :wink:
A més ,jo pense que dels llibres a les pelis no té res a vore , en els llibres tot es molt més complet ,i et dona llibertat per a imaginar el que tu vullgues... I a les pelis no et deixen utilitzar l'imaginació per a inventar-te que el Malfoy es de cara redona, perque a la 'gran pantalla' li la trauen apepinada....
No poden ficar tots els personatges ,i es normal que el director de la peli clave a la seua filla quant mes millor... Es enchufe , i tots hem sigut enchufats alguna vegada (bno al menys jo sí :P )

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Entenc que a les pelis no hi pugui cabre tot el que hi ha en els llibres perquè sinó serien eternes i no se les miraria quasi ningú (en especial els nens petits) però igualment em fa molt ràbia que se saltin escenes i que suprimeixin personatges però sé que no si pot fer res.
Jo sempre que vaig a veure pelis de llibres no paro de veure-hi errors i em poso de mal humor xD una peli d'un llibre no serà mai ni una quarta part d'interessant del que ho és el seu llibre corresponent.

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Home també jo crec que suprimeixen personatges perquè els hi han de pagar un sou més, :lol: . Vull dir, que si es un personatge que no intervé gaire diu, bah, doncs fora perquè els del cine nomes pensen en que el temps quadri les escenes i tal i retallar-lo tot lo màxim. Al de les pelis no els importa molt el llibre crec jo. Nomes volen: VENDRE :evil:
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
lAiA*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dg. jul. 09, 2006 10:14 pm
Ubicació: gironA*
Contacta:

Entrada Autor: lAiA* »

tindirem q tanir en compta q costa mol fe una peli q saguex un llibre,, ade+ q son tan llargs,,

sempra tenen q faltar personas ,, pro cuantas menys millorr!! si esforsen mol!!

lAiA*
__________________________________________________________

|вєcαυѕєтнιѕ؟|

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Home putse si k no segueixen els llibres po penseu k kada aktor kobra una fortuna... per xo si no volen pagar tant k no surtin tans noms als llibres...
[..::lAiA::..]

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Jo vaig votar ''Fatal, perque es perden molts detalls importants'', perquè trobo que té raó. Cada personatge té una historia i totes són interessants. A més, si suprimeixen un personatge a una peli (per exemple la 1 o la 2) i la J.K.R. vols fer que aquell personatge sigui imprescindible al llibre i a la peli 7, què faran?? El faràn apareixer allà, per art de magia?? I si no què, la J.K.R. haurà de modificar la seva idea per al llibre 7 per culpa de les pelis? No ho trobo gaire bona idea, la veritat...

Però també es cert que les pelis valen molta pasta...
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

ayako24, això que dius si el guionista suprimeix un personatge que tindrà importància en un dels llibres no publicats, no ha pogut passar perquè el guió es supervisat per la Rowling. Per exemple en la tercera peli volien que en Becbrau moris (més o menys) en un cementiri i la Rowling va dir que no, que el cementiri no estava allà.

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

No m'importa tant que no surtin, m'importa més que surtin malament.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Bloquejat