La crítica d'HP3

Aquí comenta la tercera pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Malfoy69
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dv. des. 02, 2005 6:29 pm
Ubicació: L'Ametlla del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Malfoy69 »

A mi em sebla que si: La tercera es millor que la 1a i la 2a....

No puc dir res de la 4a perque no la he vist... Pero de moment m'agrada mes la 3a.
MaLfOy69

Avatar de l’usuari
veritaserum
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 35
Membre des de: dg. juny 05, 2005 1:16 pm
Ubicació: Països Catalans (no espanya)

Entrada Autor: veritaserum »

tiu k matat k ets... vas na a veure la peli amb una llibreta o k??? :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
veritaserum__ N0 Et LiMiTiS a CoNeEMpLaR AqUeStEs HoReS k ArA vEnEn, bAiXa aL cArReR i PaRtIcIpA, nO P0DrAn ReS dAvAnT d'Un pObLe uNiT, aLeGrE i cOmBaTiU... !!*!! (obrint pas, la flama) ==== extremistes i radicals 4 ever !¡*¡!

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

HpConan ha escrit:i no vaig anar amb llapis ni res. La vaig veure i la vaig gaugir. Peròd esprés vaig voler fer la crítica i em vaig anar recordant de coses. XD
veritaserum ha escrit:tiu k matat k ets... vas na a veure la peli amb una llibreta o k???
mmm... t'està dient q no... :greetings:

Mit :greetings:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

La tercera película estava molt bé i es bastant fidel al llibre, però tot aquella història de "ets igual que el teu pare però tens els ulls de la teva mare" em sobra bastant.
Em falta que el Harry no veu els seus pares quan els mata el Voldemort quan els ataquen els dèmentors i es passen pel forro la història de que el Cuapelada era el guardasecret dels Potter, simplement diuen que els va trair.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

vespral ha escrit:La tercera película estava molt bé i es bastant fidel al llibre, però tot aquella història de "ets igual que el teu pare però tens els ulls de la teva mare" em sobra bastant.
Em falta que el Harry no veu els seus pares quan els mata el Voldemort quan els ataquen els dèmentors i es passen pel forro la història de que el Cuapelada era el guardasecret dels Potter, simplement diuen que els va trair.
Home et descuides de mencionar l'escena mes diferent de la peli al llibre, el moment del despertar de l'home-llop.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

vespral ha escrit:La tercera película estava molt bé i es bastant fidel al llibre, però tot aquella història de "ets igual que el teu pare però tens els ulls de la teva mare" em sobra bastant.
Em falta que el Harry no veu els seus pares quan els mata el Voldemort quan els ataquen els dèmentors i es passen pel forro la història de que el Cuapelada era el guardasecret dels Potter, simplement diuen que els va trair.
el guardasecret dels Potter,no era en Sirius?

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Cyllan ha escrit:el guardasecret dels Potter,no era en Sirius?
No, el guardasecret dels Potter era en Cuapelada. Ho havia de ser en Sirius però, com explica al llibre, a l'últim moment van canviar-lo per tal d'assegurar-se que ningú sospitaria d'en Sirius, siguent el seu millor amic.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

JoTGi ha escrit:
Cyllan ha escrit:el guardasecret dels Potter,no era en Sirius?
No, el guardasecret dels Potter era en Cuapelada. Ho havia de ser en Sirius però, com explica al llibre, a l'últim moment van canviar-lo per tal d'assegurar-se que ningú sospitaria d'en Sirius, siguent el seu millor amic.
I aqui hio ha un error de la Rowliong se suposa que l'encanteri el vva fer en Dumbledore per tant ell hauria de saber que ne Sirius era inocent.

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Finalpotter ha escrit:I aqui hio ha un error de la Rowliong se suposa que l'encanteri el vva fer en Dumbledore per tant ell hauria de saber que ne Sirius era inocent.
A sí? Representa que el va fer en Dumbledore? No ho recordava xD
Si segueixo així m'hauré de tornar a llegir els llibres... :P

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si no m'equivoco el va fer ell. Algu em podria dir la informacio que se sap sobbre aquest tema?

Bloquejat