petits "errors"

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:I jo no sóc dictadora ni tirana i haig d'aguantar-lo d'en Mit...u_u
Així que aki cadascú és una cosa dolenta, i¡no et keixis.... :roll:
D'aixo el MIt (qui sa posat amb tu) que es?

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Que vol dir això? Què és en Mit, o el que ha dit o el que s'ha posat?? :?

En Mit és....Un "follonero" particular del fòrum...xD
Ha dit això x picar-me, no crec que ho pensi de debó (ironiaaaa)
però no em picoooo...(altra ironia)
XD

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Finalpotter ha escrit:
LunaBlack_Lovegood ha escrit:I jo no sóc dictadora ni tirana i haig d'aguantar-lo d'en Mit...u_u
Així que aki cadascú és una cosa dolenta, i¡no et keixis.... :roll:
D'aixo el MIt (qui sa posat amb tu) que es?
Bona persona?? :riure: :riure:

Mit :flame:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Mitgerol ha escrit:
Finalpotter ha escrit: D'aixo el MIt (qui sa posat amb tu) que es?
Bona persona?? :riure: :riure:

Mit :flame:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Prefereixo la meva explicació....u_u

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Prposta i si ens reunim al msn i deixem d'omplir el forum amb missatges xorres?

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

x cert allo sobre els cavalls blancs de la tercera peli....la vaig tornar a veure i res tira dels carruatges, de moment sta b la cosa no han mostrat pas els vesprals.
SEMPRE ACLEE!

potteradicte
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dj. març 30, 2006 8:48 pm

Entrada Autor: potteradicte »

io e trobat mes errors, que son els seguents:

- El primer error és un problema de traducció, als primers llibres hi han monitors, més endevant ( a partir del 5e exactament ) hi han delegats.:o

8O
:o
- D'aquest no n'setic del tot segur, pero aia va: en el cromo que el potter s trova sobre el dambldore i diu que va descubri els 12 usus d la sang d drac.
Com pot ser que si es una cosa tan dificil per que u gran bruixot com el dambeldore u descubreixi u estudiin els nois de 6e ¿?¿? :reading:
- En el 6e llibre, kuan estan enterran el dambeldore, el grma gran del hagrid i es present, com pot ser k: 1. No es carregui la cadira en la k sasenta. 2. La conselleria no l detingui. :police:
- M'equivocu o en el cromo del Dumbledore surt que va ajudar el Flammel en lelaboració de la pedra¿? Alesores el Dambledore te + d 500 añs¿?
- En el llibre 5, la profesora Umbridge fa escriure al Harry amb la seva sang. Com és que no se li acava¿? Ada+, no li be ni un mareig!tot el ratu felis!- :juggle:
- be. avui no se m'en acudit +. Tinc una llista al meu poble amb TOTS els error que e trovat ( molt forts per cert! ). D'aqui poc els fare públics :riure: :cd: :graduate:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

potteradicte ha escrit:io e trobat mes errors, que son els seguents:

1) El primer error és un problema de traducció, als primers llibres hi han monitors, més endevant ( a partir del 5e exactament ) hi han delegats.:o

8O
:o
2) D'aquest no n'setic del tot segur, pero aia va: en el cromo que el potter s trova sobre el dambldore i diu que va descubri els 12 usus d la sang d drac.
Com pot ser que si es una cosa tan dificil per que u gran bruixot com el dambeldore u descubreixi u estudiin els nois de 6e ¿?¿? :reading:
3) En el 6e llibre, kuan estan enterran el dambeldore, el grma gran del hagrid i es present, com pot ser k: 1. No es carregui la cadira en la k sasenta. 2. La conselleria no l detingui. :police:
4) M'equivocu o en el cromo del Dumbledore surt que va ajudar el Flammel en lelaboració de la pedra¿? Alesores el Dambledore te + d 500 añs¿?
5) En el llibre 5, la profesora Umbridge fa escriure al Harry amb la seva sang. Com és que no se li acava¿? Ada+, no li be ni un mareig!tot el ratu felis!- :juggle:
6) be. avui no se m'en acudit +. Tinc una llista al meu poble amb TOTS els error que e trovat ( molt forts per cert! ). D'aqui poc els fare públics :riure: :cd: :graduate:


1) Hi ha mil·lions d'errors de traducció en els dos últims llibres.

2) Tu series capaç de, des de 0, treure el Teorema de Tal·les (per posar un exemple). Es diu de "Tal·les" perquè el va 'treure-descobir-desenvolupar' ell, perquè abans no se sabia. I això treu que a primer d'ESO no es faci el Teorema de Tal·les? No.
Doncs això. Si va descobrir els usos, vol dir que estan descoberts i que, per tant, ja es poden estudiar...

3) La caidra s'enfonsa... I els gegants, que jo sàpiga, no estan prohibits... No entenc per què l'haurien de detenir.

4) Que jo recordi diu que li va ajudar en els seus treballs d'alquímia, no en "la pedra en sí".

5) Si et fas una ferida et quedes totalment sense sang? ¬¬ La sang es regenera, saps? :roll:



Jo també tinc una llista força gran d'errors (com per exemple, com és que el Fred i el George van rebre les seves notes de GNOM al curs de cinquè i, el Harry, durant les vacances cap a sisè; o que primer diuen que els GNOM, al Bessons, no els van anar malament i després diu que "fatal"... :roll: ).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

[color=orange][/color]
Yo n tink 1 dl 6e llibre. L'hermione en 1 llok diu k n li pensa di a en Harry lu k va passa a lentrenament d quiddich. i n Harry sta davant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Laiona_hermione ha escrit: Yo n tink 1 dl 6e llibre. L'hermione en 1 llok diu k n li pensa di a en Harry lu k va passa a lentrenament d quiddich. i n Harry sta davant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No ve al cas, pero em sembla que ja ho has fet un altre cop, si vols posar el text d'un color has d'escriure'l aqui [//color]

joni_huguet
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 6:29 pm

Entrada Autor: joni_huguet »

:o sus a anat 1 error molt gran
de la 4ta peli k al llibre posa k l'ermione
al ball porta 1 vestit blau turquesa i a la
peli el porta rosa cosa k es molt greu :o
[/size]
JoNi

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Nuuu, d'aquest ja se n'ha parlat en un altre lloc (per exemple, a la galeria d'imatges), però és un error de la peli, i aquí només n'hi ha dels llibres... les petites, o grans, cagadetes de la nostra estimada amiga Rowling & friends ^^!!

Ah! I també diu que porta el cabell llis, però es veu arrissat-ondualt a la peli... però aquí no se'n parla, d'axò, hi deu aver un tema amb errors de pel·licules, suposu... ho buscaré! Ja tà! Aquí, en aquest tema, ja se'n deu haver parlat, mira-ho ;)

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Sobre en del Hp Conan

Segons els bessons be significaria aprovar-ne una...(cosa ben normal , de suspendren nou a sis hi ha un gran tret ...(No molt ))

I de veritat els hi diuen al quart llibre? No ho diu la senyora wealey al principi del cinque? I que us vagi be els Gnom no com a en George i en FRed que nomes nhan tret tres cada un (o a principis del sise i tot) Vaig ha mirar-ho...
Imatge

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

aixó i tambe quan el Ron diu ke kuan era ptit el fred li va transformar el seu os d peluix en una aranya i per xo te por ( de les aranyes no del fred , perdo!). si el Ron era petitet en tenem kel Fred tmb perk tmpc es mol mes gran k'ell no? dons no em lliga . Error d Rowling ! Pero tampoc inperdonable, no li farem cap maleici (no+ deixo passar akesta vegada eh Rowling?
Padfoot ha escrit:Això que dius no és cap error de la Rowling...però m'espero al febrer a explicar-t'ho :wink:
EEi! avieu olvidat aquet tema, ara que ja a passat quasi un any crec que tothom s'a llegit el sisè llibre, podries fer public lo del Fred??? :roll:
Esque jo tampoc ho he pillat...
Imatge

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Això ho vaig dir jo xD

I és que els menors no poden fer màgia, però la Conselleria només detecta la màgia, no qui l'ha fet, i si el Fred ho va fer a casa seva, el més normal és que pensessín (si ho pensen, perque si han de pensar cada vegada que algú fa màgia :roll: ...) que ho havia fet un adult, un dels seus pares.

En el cas del Harry sabien que només hi era ell, que sapigués fer màgia, i per això el van culpar a ell sense haver-ho fet, no sabien que hi havia el Dobby, no s'ho podien pensar ;)

Laiona, això pot ser una equivocació de nom, ara no me'n recordo exactament que passa en aquell moment, però a vegades succeeix, està parlant el Harry i contesta el Harry en comptes del Hagrid i coses així :P

Bloquejat