Quan heu tardat a llegir el 5è llibre?

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

jo el primer cop k mel vaig llegir(kuan va sortir) quatre dies, en horari lectiu i dexamens k en tenia un d'expe!!!! :o :o :o Pero a lestiu i vax tornar i am dos dies ja estava..... :reading: :reading: :reading:
Resultat examen: EXELENT xDDDD :P :P :P
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

parvati
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 6:22 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: parvati »

El primer cop que mel vaig llegir vaig trigar 1 setmana, mes o menys, sense estar d'examens ni res, pero es que weno, llegint vaig una mica lenteta...Trobo k mel vaig llegir bastant rapid, pero es k es clar, estava emocionada perque acabava de sortir. L'altre vegada k mel vaig llegir, vaig trigar molt mes, potser dues setmanes i mitja o tres...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mentre conduïa, el tiet Vernon es va estar queixant a la tieta Petúnia. Li agradava queixar-se de les coses: la gent de la feina, el Harry, el consistori, el Harry, el banc i el Harry tot just eren alguns dels seus temes preferits.

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Bé jo e possat 4 dies pro en realitat son 5 pro no habie l'opció, disculpeume :oops: Trobo que mel vai llegir massa rapid perque m'aure perdut mots detalls... ara m'estic llegin el quatre cuan acabi llegire el 5 atre cop més lentament, trobo que es un llibre molt important i que es per mi el millor, aveure com fan le pel·li i que no la estropein :evil: :evil: i res més.
Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Lia2 ha escrit:jo el primer cop k mel vaig llegir(kuan va sortir) quatre dies, en horari lectiu i dexamens k en tenia un d'expe!!!! :o :o :o Pero a lestiu i vax tornar i am dos dies ja estava..... :reading: :reading: :reading:
Resultat examen: EXELENT xDDDD :P :P :P
Jajajaja jo també tenia examens (com no...ara és quan em cagaria en tots els profes però no ens desviem del tema...xD) i quan estava acabant el llibre, el dia següent també tenia el d'expe! Però jo, al contrari que tu... vaja, que em mola més Harry Potter que les amilases les lipases i tota aquella merda... i em vaig presentar sense estudiar... (que llesta que sóc...xD)
Resultat de l'examen: 5,2! Estic orgullosa de mi mateixa, ahí, aprovant sobrada... (què volieu? és expe i sense estudiar...) :mrgreen:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Bé, la veritat es k kom k lexamen era a primera ora i mavia estat fina a les tantes repassan (o sigui primer llibre despre ja estudiare...) la vritat es k x poc no medormu a mig examen....
I es k el profe em te clissada, pq tinc una mitjana de 3 badalls cada 2 minuts!!! XDDDDD pubret, ia no sap k fer amb mi!
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
ginny_3
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. abr. 20, 2006 2:15 pm

Entrada Autor: ginny_3 »

Jo vaig trigar uns 5 dies perque estva d'examens si no en 3 o 2. :reading: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sempre devoro els llibres. :hungry:
El 1 en un dia el 2 en 2 el 3 en 4 el 4 en 3 el 5 en 5 i el 6 en 4. :hungry: :reading: :hungry: :reading: :hungry: :reading: :hungry: :reading: :hungry: :reading: :hungry: :reading:
mire friends 4ever. Ens veiem a howarts.
Llegiu el meu fanfiction "PARELLES" sispli.

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

jo amb 4 dies el vaig tindre enllestit, (quan comeso a llegir no hi ha res que em pugui parar, ni un terratremol, ni un huraca, ni un incendi... :lol:

:reading: en ocasiones veo libros :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

jo mel vaig llegir en un dia, xo vaix menjar i dormir, l'unik k d dormir nu+ 2 hores, xk vax acabarlu a ls 5 i em vax aver d'aixecar a ls 7 x ana al kole
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Ely.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
Ubicació: algun lloc de per alla

Entrada Autor: Ely. »

Sectusemra!!!!! k ràpid woowoo XDD jo no... jo kom sok una turtuga pos bolia assaborir el llibre! XDD vaig tardar 2 setmanes! wenu tampok sta mal... pero wenu cadascu al seu ritme ,klar tembe m'agrada anar apok a pok per tenir mes intriga jejeje... pos eso
dwwww!!! :wink:
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Jo me'l vaig llegir en uns 5, o 6 dies. A mi els meus pares casi també me'l van volguer requisar, XD! El llegia, menjava, el llegia, berenava...Nomes parava per les coses vitals. Estava el mati llegint...tot el dia! Fins les 4 del matí! Deia bona nit a la meva mare i quan escoltava que estaven dormint agafava el llibre amb la llum del escriptori i em ficava a llegir, muahahaha :lol: Son com las lays, que no podras probar solo una, XD
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

jajaja amb mi no van tnir tmps, xo al dia seguent la bronca va ser gegant xk no avia ft ls deures ni estudiat
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Doncs jo vaig trigar dues setmanes, perquè em vaig haver d'estar un cap de setmana sencer fent un putu treball d'informàtica... com els odiava!!! però aprofitavem totes les estones lliures per llegir, eh blish? :wink:

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Jo 3 setmanes o menys... Perquè no tenia gaire temps... però em va agradar mooolt!!!!!!!!
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Jo vaig trigar 5 dies ja k a totes ores mel llegia pssaba d mirar la tele.Po
sk jo llegeixu molt rapit i per xo i la segona vegada vaig trigar una semana ja k em feia mes mandra kom k j ame l avia llegit po sk habia d aklarar duptes k m avien kedat.
[..::lAiA::..]

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

llibre totxo

Entrada Autor: Mikey Potter »

s'he m'ha fet molt pesat, s'hem va fer fa dos anys amb aquest i 3 amb el Calze, encara que el del Calze de Foc esta molt millor, el 5e es fa molt pesat perque es com un embolic fas una cosa i t'hen trobes 2 i aixi fins que en Harry diu, Fins aviat

Bloquejat