Quan heu tardat a llegir el 5è llibre?

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Bah! Sok kom la majoria, pel moment, en menys d'una setmana, el segon cop k el vaig llegir vaig fer-ho en un dia mes, i vaig trigar mes o menys igual

Ja veuras, es una "lectura lleugera" XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

jo la 1a vegada am dues setmanes, crec, i la segons (k mel vai acabar la setmana passada) en 6 dies, pro en un dia em vai llegir 484 pagines(mig llibre) aixo si, am unes 6 hores de tren...
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

a mi ,com que és el que menys m'ha agradat,em va costar Deu i ajuda per llegirme'l.S'em feia pessat i aburrit.Però es clar,no vas llegir-te tots els altres llibres de la saga i deixar-t'en un,però de debò que de ganes en tenia!

Avatar de l’usuari
Noia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. des. 14, 2005 5:24 pm
Ubicació: al CAU

Entrada Autor: Noia_Weasley »

a mi tots m'an costat mol poc d llegir i
akest ma costat un cap de setmana incluint-hi el
divendres :)
EL temps és Gringotts, amic meu!! ^[[FrEd 4EvEr]]^

Avatar de l’usuari
ED
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: ds. des. 10, 2005 9:03 pm

Entrada Autor: ED »

Jo vax tarda 2 matins i 2 tardes entre un dimcres ala tarda. Un dijous al mati (era festa) i lendema tenia un examen am pou feines vax estudia i un divndres a la tarda i el diissabte al mati em vax llegui les 20 pags k em kedaven :P :P

Po per sort a lexamen vax treure un excelen(kina potra) :mrgreen:

:peace:
El rotllu esk em ax desepsiona kuan el vax acaba i pensa k em kedava mol pel sise!!!! :cry: Po ara ja no keda gaire kina emucio!!!! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
BAD
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. des. 12, 2005 8:40 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: BAD »

Jo tamb vaig tardar + o - una setmana 8) . Normalment a tots els llibres hi fico la data de començar a llegir i la de l'acabament xò aquest es l'unic en que no ho he fet :( . X cert cal tenir molt nivell d'angles x llegirte el sisè sense traduir :graduate: ?¿?¿ esq me'n vui llegir almenys un en angles8 sense haverlo llegit avans en català) i cla pensava deixar-ho pel sete xò com k es l'ultim pos me l'he de llegir en ktalà!!!! i ara no em keda + remei k llegirme aquet en angles i fa pal XD Xò bueno lo k sa d fer sa d fer. :ballar:
jaja tot sigui x HP!!

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

La veritat es que molt pok i men arrepenteixo, tant esperar x 4 dies de disfrutar.... no ho fare més. aquest 6è mel llegire tranquilament un capitol x dia o aixi sino no l'assaborejo i em fa rabia acabarlo....

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Noxy ha escrit:La veritat es que molt pok i men arrepenteixo, tant esperar x 4 dies de disfrutar.... no ho fare més. aquest 6è mel llegire tranquilament un capitol x dia o aixi sino no l'assaborejo i em fa rabia acabarlo....
:lol: :lol: :lol: Em recordes a mi, sempre deia: va, un capítol per dia, perquè així duri més. Acabo el primer capítol... :roll: un de més no farà mal :wink: i acabo... oh! que està molt interessant, va, mig capítol del següent... I me'ls acabo llegint de deu en deu, i perquè faig un gran esforç per no llegir l'onzè :P
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Nimfadora Tonks
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 7:28 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Nimfadora Tonks »

jo mel vaig llegir quan tots els q els i agrada ja se l'avien llegit. pro mel vaig llegir am dues setmanes + o - i no mel vaig emporta a molts llocs pq pesa molt :roll: pro wenu tot i axi per mi, crec q mel vaig llegir bastant rapid. jeje :ballar:

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

el primer com 3 mssos (ja se que es molt) i el segon 1 mes vaig fent cada com menys!!! :ballar: pero el llibre sem va trencar per trossos el primer cop i vaig tenir-ho de amagar a els pares un temps per no guanyar-me una bronca,encara que lages acabat mes rapid si no sem hagues trencat!!!!
anni l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 18, 2006 9:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

No he pogut vota, xo igualment no hauria sabut k votar, xk vaig tardar un dia, xo vaig menjar :hungry: :hungry: , i vaig fer tot el normal, l'unic k no vaig estar sence llegir més de 30min, fins k mel vaig a cabar.

P.D. quant em "vicio" a kelcom em "vicio" d veritat!!!!!!

:ballar: :ballar:
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

jo vaig trigar una setmaneta ben bona, sk io tinc unmetode pk faci mes emcocio:

faig com als anuncis, u deixo al mmn mes interessant, hi faig un guionet on me kdat i ia sta...i dspres em moro de ganes de llegirlo, pero em fotu!!! i kuan ho llegeixo l'endema es molt mes interessant!! em compreneu???

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

si, una mica et comprenc Làlia. jo vaig trigar 11 dies. m'emportava el llibre al cole i llegia a les classes de castellà. també conec un nen que té un any menys que jo, que aquest Nadal s'el va llegir amb un dia!!!!!! :jawdrop: . va acabar de llegir a le dues de la nit

apa quatre línies, i això que era difícil d'omplirles en aquest tema
Ja podeu llegir Un patós amb talent, una molt bona FF

Nevi!!!

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jo no vaig tardar massa, uns 5 dies, i com va dir la Noxy, me n'arrepenteixo, perquèno podia parar, me l'emportava a qualsevol lloc, anés on anés i a tothora!!!!! :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o A més, que un dia me'l vaig deixar al calaix de la meva classe, que si no arriba a ser per això....
(ho he aconseguit!!!!!)

Massa :mrgreen:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Jo mel vax llegir en 5o 6 dies, em llegia un capitol al migdia o el q em donava tmps dspres d dinar i abans danar al cole i a la nit em ficava a les deu i fins les dotze dotze i pico no parava, aqlla semanava anava zombie pl cole :lol: :lol: :lol: :lol:
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Bloquejat