Us agrada llegir??

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

llegiu molt....o poc??

Soc molt aficionat/da a llegir, ésel meu hobby
16
62%
M'agrada molt!
3
12%
M'agradaria llegir més, no tinc temps
7
27%
Si estic molt desesperat, llegir em distreu
0
No hi ha cap vot
Odio llegir!!
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 26

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

roni ha escrit:Torbo el tema una mika... parida, si no ens agrades llegir, que fariem en una web de LLIBRES DE HP?! Si no tagrada llegir, ja sudes de HP... massa larg... pero si tagrada... no se... es la meva opinio... a mi almenys mencanta llegir... SOk un ratolinet de biblioteca XD
xDxDxD, jo també he pensat aixó, quan he vist el tema: us agrada llegir?, m'e kedat:...evident,no :roll: ?

Pro bé, contesto. A mi m'agrda molt llegir, po el ke passa es ke ara gairabe no tinc temps :( ...amb tants deures... po sempre ke puc agafo un bon llibre i... a devorar-lo :mrgreen: !!!

Els llibres ke m'agraden més son: els de Harry Potter (ara direu: a si, no m'o hauria imaginat mai! :lol: ), de misteri, novela negre, assassinats, policiacs (vaja tot el mateix xD), els comics del Detectiu Conan (el Conannnnn xD!!!) i també llegixo llibres en ke no maten a ningú, no hos penseu :mrgreen: (pokets, po algun si xD): d'aventures, coses normals, i de cap matèria en concret.

Ara mateix hos recomanaria l'últim llibre ke he llegit: Xats, d'Andreu Martín. M'a agradat molt, va d'una noia ke no es troba be en el món, diguessim, i ke es conecta al messenger amb un home ke resulta ser un assetjedor sexual, i ella ja ho sap po es amb l'únic ke se sent be i... weno, no us explico mes, l'eu de llegir ke està mul be :P Es de l'autor (conjuntament amb Jaume Rivera) de la serie de Flanagan, un detectiu (vaja, ves per on, un altre xD) mes aviat jove i ke tenen uns quants llibresi ke tambe m'agraden molt perke son molt divertits, et rius molt :P

I m'agrada llegir principalment per Hp, perke jo abans llegia, po despres de llegir el 1r Hp vaix "redescobrir" els llibres i em van agradar molt més :mrgreen: !

Avatar de l’usuari
claudia_granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 8:13 pm
Ubicació: limbhad

Entrada Autor: claudia_granger »

A mi m'agrada molt llegir i crec que a tots els que estem aqui tb. O almenys a un 90% ( ja que pot ser que hi hagi gent que no mes li agradi Hp per les pelis ) pero crec que en la majoria no es així i tb seria una coincidencia que només els agrades llegir HP, pero crec que atota la gent de la web ENS AGRADA LLEGIR.
"La vida és una novel·la que mai no acaba bé: el protagonista sempre es mor"

Avatar de l’usuari
jeanne_crazy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm

Entrada Autor: jeanne_crazy »

be, a mi sincerament, mencanta llegir, es una de les meves aficions preferides, i quan no tinc cap llibre nou per llegir em llegeixo algun que tingui per casa, el problema es que durant el curs no tinc temps de llegir els llibre que a mi m'agradan. perque sempre me'n manen de l'escola i tambe tinc molts deures i tot aixo em treu molt de temps per llegir. Quan em vaig comprar el sise de Harry potter, me'l vaig llegir en tres dies perque apart de que em va agradar molt, en tenia dos mes per llegir, i si no me'l llegia se m'acomularia la feina. Jo el que trobo molt fort es que, els porfesor ens diguin que ens manen llibres per llegir perque ha casa no llegim. MENTIDA! el que pasa es que ells no ho saben, i llavors et manen llibres per llegir que son aburridisims!!
be, tot i aixo per a qui ho vulgui saber us recomano uns llibre a tots els qui us agradi llegir, el llibre es diu frena candida frena, i tot i que no es gaire gros esta molt be! :wink:

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

A mi personalment m'encanta llegir,és el meu Hobby,sobretot m'encanten els totxos,com per exemple els de HP,Memòries d'Idhun,els de Dan Brown,etc...Els llargs,llargs,i bons,es clar.Cada dia lleigeixo al llit,més o menys 3/4 d'hora cada dia,i quan m'enganxo a un,hi puc estar tota la tarda. A molts amics i amigues meus no els hi agrada llegir,i jo els hi dic vosaltres us ho perdeu... A vegades amb una amiga que si que li agrada llegir ens venen paranoies...Per exemple,ens posem a fer un combat amb espases imaginaries :ballar:

PD: Jo també he llegit "frena,Càndida,frena!" i també m'ha agradat.Un altre llibre que hus recomano és La remor de les bruixes.Està molt bé :wink:
Imatge

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

jeje, jo soc dels k li agrada llegir, pero no tinc temps. La uni em treu mol temps( i les festes, i les nits de juerga, i el Pc, .....) XDD pero wueno, a l'estiu sempre em prenc la revantxa i llegeixo el k no llegeixo durant lany jeje
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

jo segons la raxa...o tmb segons quin llibres estas llegint..
sobretot els estius es quan mes puc dir que estic boja per la literatura...pero weno...ultimament no lleigeixo gaire...la historia interminable sem fa interminable XD ( es molt dolent pero weno)...

pero si magrada molt llegir
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

lapot ha escrit:jo segons la raxa...o tmb segons quin llibres estas llegint..
sobretot els estius es quan mes puc dir que estic boja per la literatura...pero weno...ultimament no lleigeixo gaire...la historia interminable sem fa interminable XD ( es molt dolent pero weno)...

pero si magrada molt llegir

a mi la història interminablre mai no m'ha agradat i es que es
tan
i
tant
i tant
pesaaaadaaaaaaa!
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

¬¬ com podeu dir axos d'un classic com la Historia Interminable...a mi em va agradar molt jeje i no s'em va fer gens plasta ni res pa l'estil, sempre em sorprenia.i no se, tenia algo specia, sta mol ben escrita.
Visca Michel EndE!!!!!XDD
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Jo he possat que m'agrada molt, pero en realitat es també un hobby.. pero no se per que no l'he posat!.. xD

Llibres per recomanar...

Memorias de Idhún la resistencia
Memorias de Idhún la tríada
Memorias de Idhún y el panteón (surt a l'octubre)
Imatge

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Raistlin ha escrit:¬¬ com podeu dir axos d'un classic com la Historia Interminable...a mi em va agradar molt jeje i no s'em va fer gens plasta ni res pa l'estil, sempre em sorprenia.i no se, tenia algo specia, sta mol ben escrita.
Visca Michel EndE!!!!!XDD
La història interminable!!! Crec que és el llibre que mes llarg se m'ha fet... he passat moltes hores davamnt d'aquest llibre... hi han capítols molt aburrits, però molts altres que mencanten!! Michael ende es molt bon escriptor, i mencanta la història interminable!! Aveure, em va costar, pero em va agradar.. pero la peli... nif... es una berracio!!
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
lavander
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dv. març 03, 2006 7:39 pm
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: lavander »

jo he +pusat k m'agrada llegi xo k no tink gaire temps... es k apart de llegi tmb es fan altres coses xD. la veritat sk el temps lliure tmpok el fai servi tot x llegi... :roll: xo m'agrada mo0o0o0l i sobretot HP!!!

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Wenu, jo, gran lectora de mi llegeixo molt, MASSA m'han arribat ab dir algun cop..... :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading:

No ho puc evitar..... jo que faria sense els meus llibres?¿?

^^ Una cosa bona?¿?: Velòcitat lectora... El meu pare em va voler cronometrar amb el de Hp6 i li va sortir 2 pag. per minut mes o menys xDDD
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Bueno... jo em passo la vida llegint. El problema és que hi ha molts tipus de lectures. Si em treus les que necessito per fer treballs la veritat és que només llegeixo amb tota la meva voluntat quan tinc vacances :|

Lia2 ha escrit: ^^ Una cosa bona?¿?: Velòcitat lectora... El meu pare em va voler cronometrar amb el de Hp6 i li va sortir 2 pag. per minut mes o menys xDDD
Tenint en compte que deu tenir unes 650 pàgines a raó de dos pàgines per minut ens trobem que et vas llegir el llibre amb... cinc hores i tres quarts. No està gens malament...

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

aram ateix estic llegint de l'Asha Miò: la fiila del ganges&les dues cares de la llna..m'han fet plorar i tt de lo macos que son!
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Eric Ardan ha escrit:Bueno... jo em passo la vida llegint. El problema és que hi ha molts tipus de lectures. Si em treus les que necessito per fer treballs la veritat és que només llegeixo amb tota la meva voluntat quan tinc vacances :|

Lia2 ha escrit: ^^ Una cosa bona?¿?: Velòcitat lectora... El meu pare em va voler cronometrar amb el de Hp6 i li va sortir 2 pag. per minut mes o menys xDDD
Tenint en compte que deu tenir unes 650 pàgines a raó de dos pàgines per minut ens trobem que et vas llegir el llibre amb... cinc hores i tres quarts. No està gens malament...
Uoooooo! Ni m'havia parat a calcular-ho!!!! (weeeee) Osti.... no esta mal no....

El problema es que això numes em funciona amb llibres que m'enganxen....
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Bloquejat