Us agrada llegir??

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

llegiu molt....o poc??

Soc molt aficionat/da a llegir, ésel meu hobby
16
62%
M'agrada molt!
3
12%
M'agradaria llegir més, no tinc temps
7
27%
Si estic molt desesperat, llegir em distreu
0
No hi ha cap vot
Odio llegir!!
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 26

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Lia2 ha escrit:
Eric Ardan ha escrit:Bueno... jo em passo la vida llegint. El problema és que hi ha molts tipus de lectures. Si em treus les que necessito per fer treballs la veritat és que només llegeixo amb tota la meva voluntat quan tinc vacances :|

Lia2 ha escrit: ^^ Una cosa bona?¿?: Velòcitat lectora... El meu pare em va voler cronometrar amb el de Hp6 i li va sortir 2 pag. per minut mes o menys xDDD
Tenint en compte que deu tenir unes 650 pàgines a raó de dos pàgines per minut ens trobem que et vas llegir el llibre amb... cinc hores i tres quarts. No està gens malament...
Uoooooo! Ni m'havia parat a calcular-ho!!!! (weeeee) Osti.... no esta mal no....

El problema es que això numes em funciona amb llibres que m'enganxen....
:jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:

No és moltíssim?!?!?! Ara ho estàvem calculant amb mon germà i... dues pàgines per minut significa mig minut per pàgina... la qual cosa significa que si hi ha 30 línies... llegeixes una línia per segon!!! :jawdrop: Jo en sóc incapaç! Deus acabar guenya!

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Odio llegir! es broma, qui d'aquesta web no li pot agradar llegir si s'a llegit almenys 1 harry potter? JKR es famosa per convertir 1000ls de nens televisius en lectors aficionats (jo soc un d'ells :peace: ).

:reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading: :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

charlotte evans ha escrit:
roni ha escrit:Torbo el tema una mika... parida, si no ens agrades llegir, que fariem en una web de LLIBRES DE HP?! Si no tagrada llegir, ja sudes de HP... massa larg... pero si tagrada... no se... es la meva opinio... a mi almenys mencanta llegir... SOk un ratolinet de biblioteca XD
xDxDxD, jo també he pensat aixó, quan he vist el tema: us agrada llegir?, m'e kedat:...evident,no :roll: ?
juer po si vuleu l tankeu...
sk io cunec a gen k li encanta harry potter numes per ls pelis i k no li agrada llegir :roll:
po wenu... (i no vui se borde)xD
:D

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Llegir es el meu hobby preferit( apart d estar a l ordinado)
i si us tink recomanar algun llibre us recumanu akets
- Memories d idhun
- septimus
- la guerra de les bruixes
- eragon eldest
- Sabriel,Lirael i Abhorsen
[..::lAiA::..]

Bloquejat