voldemort i el recula-temps

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
tillw skywalker
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 17
Membre des de: dc. des. 28, 2005 3:47 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat, Catalunya ll*ll
Contacta:

voldemort i el recula-temps

Entrada Autor: tillw skywalker »

No creieu que voldemort podria utilitzar un recula-temps per anar al passat i avisar-se a sí mateix de no atacar al harry i així, no perdre els poders? :?
So dark the con of man

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Bé, és una teoria força raonable. Però no. Si tornes al passat tindria el mateix problema que pot tenir qualsevol bruixot.

A Hp i el pres l'Hermione li explica ben clar al Harry:
- No! - va exclamar l'Hermione escandalitzada -. Però que no entens que estem trencant una de les lleis més bàsiques de la bruixeria? Ningú està autoritzat a canviar el passat, ningú! Si ens veuen...
[...]
- La professore McGonagall em va explicar que als bruixots que han jugat amb el temps els han passat coses horribles... La majoria han acabat matan-se en el passat o el futur per equivocació!

A més, en el mateix llibre, en Dumbledore explica al Harry:
[...] Harry, no has après res de la experiència amb el reculatemps? Les conseqüències dels nostres actes són tan complexes [...]


bé, dons espero haber explicat bé la meva idea. Segons el que diu en Dumbledore si que hi podia tornar però llavors podia haber passat alguna altra cosa que tp li anés bé a en Voldy.

Apa dons
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

No ho crec que ho faci. Si ho fes reconeixeria que hi ha algu que es capaç de vènce'l i ell això no s'ho creu pas. A més suposo que per fer-ne un es necessita aquell líquid que hi ha en el Departament de misteris que sembla er el temps, i actualment no crec que hi pugui entrar fàcilment. A més la Rowling va dir que no hi haurien més viatges en el temps.

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Wenu si ho fes pasaria l k l'hermione expica l terer llibre. Es tornaria boig. veures a si matex uns anys desres l faria enbogir i llavors l voldemort dl futur tmb staria boig. Si canvies l teu pasat canvies l teu futur i llavors potse nkara staria pitjo kuan tornes dl futur. I l k staria fen seria ferli un favor a n harry pk tindria pares no seria l nen k va sobreviure i ningu li aniria miran l cicatriu pls pasadissos.
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

A més, he fet funcionar una mica el cap i mira que he desobert la cosa més simple per la qual el Voldy no pot fer servir el reculatemps.

Si vatges al passat i evites la seva mort també voldria dir que no hauria matat els Potter ni hauria deixat en Harry orfe i amb una cicatriu i la conclusió és simple. No hi hauria res de res. Per que a qui interessaria la història d'un nen bruixot normal i corrent, que pasaria si a les novel·les no hi hagués en Harry Potter, doncs que hi hauria coses com I la pedra filosofal o I la cambra secreta. Llavors la gent diria I que? No m'interessa! I la "pobre" J.K. Rowling tornria a ser pobre, sense cometes, i les novel·les no ens haurien interessant més que un gra de sorra i aquest web on tu has obert la conversa no existiria. Apa!

Al principi es ben coherent desprès se m'ha començat a anar l'olla, que hi farem, estic fent punts per entrar a St. Boi. Però no podeu negar que té l seva lògica (les primeres dues linies, només)
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Roger J. Potter ha escrit:Si vatges al passat i evites la seva mort també voldria dir que no hauria matat els Potter ni hauria deixat en Harry orfe i amb una cicatriu i la conclusió és simple. No hi hauria res de res. Per que a qui interessaria la història d'un nen bruixot normal i corrent, que pasaria si a les novel·les no hi hagués en Harry Potter, doncs que hi hauria coses com I la pedra filosofal o I la cambra secreta. Llavors la gent diria I que? No m'interessa! I la "pobre" J.K. Rowling tornria a ser pobre, sense cometes, i les novel·les no ens haurien interessant més que un gra de sorra i aquest web on tu has obert la conversa no existiria. Apa!

Al principi es ben coherent desprès se m'ha començat a anar l'olla, que hi farem, estic fent punts per entrar a St. Boi. Però no podeu negar que té l seva lògica (les primeres dues linies, només)
Les dues primeres línies i mitja hi estic d'acord però després et lies molt. Tot lo dels títols tindria sentit (si més no per la meva ment recargolada) ja que la història que passaria si en Harry no tingués la cicatriu succediria en un món paral·lel. És més qui et diu que en Voldmeort no atacaria en Neville fent-lo a ell l'Elegit.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Però a veure abans que l'Hermione i en Harry tornin al passat el seu present ja ha estat modificat per ells mateixos en el futur. En Harry present ja ha estat salvat per en Harry futur i en Becbrau no és mort, tot i que ells pensen que sí.
Amb això vull dir que si en Voldemort tingués intenció de tornar al passat per salvar-se en teoria ja hauria d'estar salvat perquè un Voldemort futur l'hauria salvat.

Bé és que això del reculatemps és una mica complicat jo hi ha coses que no acabo d'entendre :?

En Voldemort el que hauria de fer si tornés al passat seria intentar matar el Harry abans que la Lily tingués temps de protegir-lo.

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

En el sisé llibre diuen que totes les existencies de reculatemps han estat destruides, em sembla que ho deia en el paper que la conselleria envia a totes les cases de bruixots nose, o potser l'hermione. Si penseu que en voldemort podria tenir un sense que la conselleria ho sabes, alla es on entren totes les hipotesis que la padfoot. En Voldemort podria haver matat en Harry avans que la lily moris i li poses la proteccio, pero llavors en voldemort sauria enfurismat per no haverlo matat ell i complir la profecia... podria deixar una nota que ho expliques pero podria semblar una trampa, lamarca de les forces del mal no la pot haver deixat perque podria pensar que ha estat un cavaller de la mort per ferse veure com a el seguidor mes fidel... nose jugar amb el temps es molt complicat i perillos. Si no es fa be es poden tenir consequencies terrbles... Mireu la peli de regreso al futuro (les 3) i ia u entendreu...
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

A mi em sembla que si el Voldemort del futur no podria evitar perdre els poders atacant els Potter en el passat, perque si ell anés a dir-li al seu jo del passat que no ho fés, llavors al no haver atacat els Potter i haver perdut els poders, no veuria la raó de no atacar-los i el resultat seria el mateix. Es a dir, si ell no hagués atacat els Potter en el passat no sabria que podia ser perillós i no s'hauria anat a avisar i per tant és un cercle viciós.
Queda molt lluny aquell temps, en què podia espantar-te calant foc a un armari i obligar-te a reparar les teves malifetes. Tant de bo encara ho pogués fer, Tod... Tant de bo encara ho pogués fer...

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

vespral ha escrit:A mi em sembla que si el Voldemort del futur no podria evitar perdre els poders atacant els Potter en el passat, perque si ell anés a dir-li al seu jo del passat que no ho fés, llavors al no haver atacat els Potter i haver perdut els poders, no veuria la raó de no atacar-los i el resultat seria el mateix. Es a dir, si ell no hagués atacat els Potter en el passat no sabria que podia ser perillós i no s'hauria anat a avisar i per tant és un cercle viciós.
A quí tens raó vespral.....això és un cercle viciós i no seria lògic tornar al passat per no "ferir" en Harry.........

Wenu, doncs que estic amb el teu plantejament... :mrgreen:
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Hahahaha. Només em volia passar per aquí per dir que a fainls d'aquesta setmana, amb la col·lecció d'escacs, vindrà un reculatemps. :lol: :lol: :lol:

Però m'he llegit una mica i, tot i que en un principi tindria lògica. No. El "Tod Rodlel" no es creuria al "Voldemort futur", de totes maneres... Jo crec.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

us heu liat moolt! ualaa kina paranoia!

el voldi no es fiaria ni de ell mateix tornant del futur, i si no ho va fer al principi ja no ho farà, xk sino no hauria resucitat al 4t HP!

i apa. no us lieu tant k despres et kedes mes confós...almenys jo! xDD
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Els assumptes relacionats amb viatjar enrere en el temps són una paranoia, però a mi em va convéncer una película que es diu " la máquina del temps", on la moral és que pots viatjar en el temps però no pots canviar les coses del passat que et van motivar a viatjar-hi perquè llavors ja no hauries tingut motiu de canviar-les i haurien seguit igual.
Queda molt lluny aquell temps, en què podia espantar-te calant foc a un armari i obligar-te a reparar les teves malifetes. Tant de bo encara ho pogués fer, Tod... Tant de bo encara ho pogués fer...

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

ai....quants misteris aquest Voldy........................
jo tinc tres opcions per el reculatemps!!!

1) potser no la agafat simplement perq es burro

2)lu que ha dit en roger :lol:

3) potser un simple reculatemps, no es gaire cosa per el "grandios" Voldemort

QUANTS MISTERISS!
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: voldemort i el recula-temps

Entrada Autor: ginny loovegod »

a part d'això, representa que cada volta és una hora. imagineu-vos quantes voltetes hauria de donar el voldy al reculatemps fins a arribar a jo que sé quants anys enrere!(depenent de quan hagués tirat enrere en el temps)

a més, no sé vosaltres, però jo crec que, per penjar-te la cadeneta del reculatemps has de tenir un coll. I el voldy no en tenia! a banda de que, en el cas de que ho hagués fet després de recuperar el cos, ni tan sols li caldria fer-ho, ja que tenia cos un altre cop i per al grandiós voldemort un adolescent no era res. Suposo que es va sentir temptat de fer-ho quan va perdre el cos, i que la finalitat era no quedar-se sense aquest. però ja que per fer servir el reculatemps es necessita un coll, no ho va poder fer.

no sé si m'he explicat bé o encara he embolicat més la cosa...

Bloquejat