Els avis d'en Harry

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Maglor
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dl. jul. 25, 2005 11:25 pm
Ubicació: Tirion

Els avis d'en Harry

Entrada Autor: Maglor »

Hola!! Ja sé que aquest tema està força relacionat amb el tema obert més avall que pregunta sobre la feina dels pares del Harry però he cregut convenient obrir un tema nou per parlar dels avis del Harry.

L'altre dia estava tornant a rellegir els llibres i em va fer la sensació que els Potter (que era una família important) havien de tenir prou diners i no em quadra que el Harry sigui el seu únic descendent viu. On són els pares d'en James Potter? Els va matar algú de les forces del mal? Els va matar en Voldemort?

I els pares de la Lily i de la Petúnia. Puc entendre que la Petúnia no vulgués parlar de sa germana pel fet de ser bruixa però mai va parlar al Harry i al Dudley dels seus avis? Són morts?

La Petúnia només parla dels seus pares quan el Hàgrid va a buscar al Harry en aquell casalot de vora el mar. I no explica masses coses que diguem, només diu que els seus pares estaven orgullosos de tenir una bruixa a la família.

Bé, a veure si em podeu resoldre el dubte.

Makalaurë

PD: Si jo fos orfe tindria molta curiositat pels meus pares i els meus avis i hauria fet preguntes al Sirius o al Llopin.
No hi ha cap camí per a la pau, la pau és el camí.
(Ghandi)

-------

La guerra és el terrorisme dels rics mentre que el terrorisme és la guerra dels pobres.
(cita anònima)

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Entrada Autor: kumi »

Tens raó Maglor. D'acord que els pares estiguin morts però és una mika surrealista que un nen de 11 anys fos l'unic descendent d'una familia kom els Potter!. No crec que el Voldemort hagués anat perseguinrt a tots el potterdel mon no? Però llavors representa que kuan van morir la Lily i el James ja no kedava ningú mes de la familia perquè sinó el Dumbledore no hagués deixat al Harry amb els Dursley!! No ho se... Espero que ens digui alguna kosa la Rowling a l'ultim llibre!
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

tema interessant sens dubte... he estat investigant i jeje...poca cosa he trobat i a partir d'aqui, que la gent pensi el que vulgi...avere.
segons l'arbre de la familia sirius&compy. veiem....(diria que vaig penjar l'arbre...

familiy POTTER: el pare i la mare den james (suposadament) eren, o són: dorea black i charlus potter... d'aquests dos va sortir (taxan) el nostre amic james potter, i aquest es va casar amb la lily... pel que podem esbrinar, el james no te cap germà, per tant en harry no té cosins "directes".
family EVANS: pel que veiem aqui... la liliy i la petunia son germanes... la lily amb en james = harry... i la petunia amb el vernon=dudley. llavorsen larbre.. en cap moment surt la familia evans..perque recordem:son muggles...llavors aqui.tothom pot pensar el qe vulgi.
perqui heu dit que en harry tindria que estar molt encuriosit: segurament..pero penseu...(potser m'equivoco) però els seus paresvan ser assassinat per la mateixa persona que sa topat un munt de cops... tampok a preguntat. el sete llibre se sebran moltes moltes moltes coses sobre la familia d'en harry.
pero crec que passa amb el mateix amb la familia granger... els pares de l'hermione no han sortit en cap moment... que sabem dels granger? asi que son dentistes. en canvi amb el weasley ho sabem tot.
be potser tot aixo no us serveix de res, pero la meva manera de vere el tema.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Això de que aquesta Dorea Black i el Charlus Potter són parents d'en Harry és una suposició que s'ha fet quan va aparèixer l'arbre genealògic de la familia Black, perquè sortia el Potter aquest allà al mig i tothom ja s'ho va imaginar, però la Rowling no ho ha confirmat mai. Apart que si es mira l'arbre, aquesta parella jo la trobo massa gran per ser els avis, estan a la mateixa generació que els avis d'en Sirius per tan quadraria més que fossin els avis d'en James i per tan els besavis d'en Harry. Us poso la foto de l'arbre si us el voleu mirar (a la URL el veureu més gran i s'enten millor què hi diu)

Imatge
http://www.harrypottercat.com/imatges/u ... lack_2.jpg

Pel que fa al tema dels avis d'en Harry jo crec que estan morts, perquè sino ja n'haguessim sabut alguna cosa segur, i va ser una mort natural perquè si els hagués mort en Voldemort també s'hagués comentat en un moment o altre. Igual com la mare d'en Sirius es morta i no s'ha explicat perquè, amb els avis d'en Harry segur que passa el mateix. La Rowling té un munt de coses per lligar al setè llibre i no pot pas tenir deu mil pàgines així que em sembla que molts detalls d'aquests ens quedarem amb les ganes de saber-los. Com a molt se'ns explicarà alguna cosa més d'en James i la Lily quan en Harry visiti casa seva però em temo que als avis no hi arribarà pas la Rowling :?

PD: La familia de l'Hermione no apareix gaire bé perquè al ser muggles, encara hi pinten menys que els altres a la història :P

Avatar de l’usuari
RAQUEL1364
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 1:39 pm
Ubicació: REUS

avis harry potter

Entrada Autor: RAQUEL1364 »

Perdoneu, però crec recordar que al 6è llibre quan en harry parla amb s'un padrí, ell li explica que quan es va escapar de casa el pare d'en harry que era un tiet o cossí llunyà el va acullir com a fill seu.
El que no diu és si està mort o viu però dona a entendre que llavors ja era una persona gran i potser és per això que ja va morir.
No sé potser m'he fet un embolic amb els tiets.
Que seria de la vida sense Dracs!!

(ültima frase de Ron a la última peli es veu que la JK va tremolar quan la va sentir ¿perquè serà?)

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: avis harry potter

Entrada Autor: Roger J. Potter »

RAQUEL1364 ha escrit:Perdoneu, però crec recordar que al 6è llibre quan en harry parla amb s'un padrí, ell li explica que quan es va escapar de casa el pare d'en harry que era un tiet o cossí llunyà el va acullir com a fill seu.
El que no diu és si està mort o viu però dona a entendre que llavors ja era una persona gran i potser és per això que ja va morir.
No sé potser m'he fet un embolic amb els tiets.
Primer de tot dir-te que és al cinqué llibre on en Sirius parla amb en Harry de quan va fugir de casa, mes que res perque en el sisé en Sirius ja està mort.

Despres dir que si que es cert que hi ha un tiet, per la part dels Black que li dona diners al Sirius, per la qual cosa es borrat també de l'arbre, però aquest no és familia Potter. Amb els diners en Sirius suposem que es ba buscar una casa o algú, i els diumenges explica que anava a dinar a casa en James, on el tractaven com un fill mes.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

A mi em sembla que el llibre parla de que al Sírius l'acullen a casa del James com si fós un fill més fins que el seu oncle li dona els diners i es pot buscar la vida per el mateix.
I si mirem les dates, la Dorea Black ha de ser gairebé segur la mare del James,perque la seva data de defunció és de l'època en que el James estaria a Hogwarts o potser ja havia acabat els estudis i està casada amb Charlus Potter, que si no és el pare del James, ja m'explicareu que on és la resta de la familia del Harry.

Hi ha una cosa en aquest arbre que em desconcerta, us heu fixat que l'avi del Sírius, el Pollux va néixer el 1912, va tenir la mare del Sírius quan només tenia 13 anys i ella es va casar amb un cosí seu?
Queda molt lluny aquell temps, en què podia espantar-te calant foc a un armari i obligar-te a reparar les teves malifetes. Tant de bo encara ho pogués fer, Tod... Tant de bo encara ho pogués fer...

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Re: Els avis d'en Harry

Entrada Autor: lyly »

jo tambe vai entendre k el sirius viu amb els potter fins k li donen els diners, i si k deuen aver mort de causa natural els avis, motiu pel kual no sen parla.

en kuan a lo dels 13 anys... axo no i tink res a dir, pero amb lo de kasarse amb un cosi, era per mantenir la sang pura, a les families reals europees tambe va passar , i degut axo i avia problemes de konsanguinitat, es a dir, k al final el seu coeficient intelectual no era molt alt k diguem...

suposo k els black feien el mateix, i totes les families k volien mantenir la sang pura ( i kada kop eren menys).
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Bloquejat