en quin moment va deixar en snape de ser "bo"?

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Leta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dt. maig 01, 2007 3:42 pm

en quin moment va deixar en snape de ser "bo"?

Entrada Autor: Leta »

soc nova, així que tindreu que tenir pasiencia amb mi.. tinc un petit dubte sobre en snape...
si os eu fixat, en el primer llibre, en snape havia impedit a en quirrel a accedir a la cambra on hi havia la pedra filosofal, tot i que en quirrel o feia per en voldemort...
es posible que encara no sapigues de la existencia de en voldemort? o era que no volia pasarse fins que fos prou poderos? i en cas que fos aixo, en voldemort el va deixar tornar sense cap castic, un cop que en snape havia decidit tornar al seu costat?

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Re: en quin moment va deixar en snape de ser "bo"?

Entrada Autor: ralau »

Jo continuo pensant que l'Snape es bo!

Seria molt cantat que fos ell, i se llegeixes pel forum hi ha temes que s'especula de la seva inocència.. jo m'inclinaria més a que la Tonks és la traidora :twisted: fa pocs dies hi havia un forum que s'exposava tot
;)
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
Leta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dt. maig 01, 2007 3:42 pm

Entrada Autor: Leta »

segueixo pensant que no es tan bo... encara que hi hagi gent que o pugui cuestionar.. al cap i a la fi va matar en dumbledore!!! no crec que pugui ser bo...
.....bud it's time to say the true... i will never be with you.....

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Pot ser que ja hi hagi un tema del Snape? Em sona... però bueno diré la meva xD

L'Snape no és bo ni és dolent, va al seu rotllo fent el que li convé més.
Lo del primer curs... se suposa que durant els anys que Voldemort està feble ha de demostrar ser fidel a en Dumbledore per això segurament impedeix que en Quirrell arribi fins allà per molt que li pesi en cas que fos seguidor de Voldemort.
No sé, que l'Snape fos el traïdor estaria cantat i tots diríem "Ho sabia! No falla" però la Rowling no és previsible... com deien per aquí dalt, hi ha un tema on es diu que la Tonks pot ser la traïdora... jo ja no sé que pensar.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

Jo sincerament tampoc crec que l'Snape sigui del tot dolent com ha dit Costa es mes haviat un convingut... o com a minim jo crec k esta entre,entre pero que al final acabara amb els bons (no se perque pero tenk l'intuicio de k acabara intentant salvar al Harry o algu molt proper)

Avatar de l’usuari
Kryden
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dv. set. 29, 2006 4:15 pm
Ubicació: ves a sabee...

Entrada Autor: Kryden »

L'Snape es com l'abeja maia! de flower en flower! Pero jo diria que es bo... no ho se.. potser en Dumbledore veia que se li acabava el temps i va decidir que el mates l'Snape, així confirmava que estava de part de'n voldemort i poodien tramar algún plan... (si, busco excuses per no culpar-lo... pero es que tan malament no hem cau... xD)

aii... estic també amb la ralau i costa... LA TONKS! xD hem van convencer...
vamos a lo típico...

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

MAI Imatge
Ara com que ho hem descobert la Rowling ho canviarà i ara ja és dolent.
Mira que era previsible Imatge

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

La pregunta seria més aviat quan va deixar de ser dolent?

Recordeu que la profecia es va fer poc abans que naixés el Harry (" el que te poder per derrotar el senyor de les forces del mal s'acosta... Naixerà quan el setè més s'acaba"...). i l'Snape la va sentir, la va explicar a Voldemort i aquest va trigar des del naixement del Harry, un any i tres mesos a trobar els Potter i matar-los.
Que va fer l'Snape en aquell any per convèncer el Dumbledore de que estava penedit del seu comportament i que havia canviat?
Queda molt lluny aquell temps, en què podia espantar-te calant foc a un armari i obligar-te a reparar les teves malifetes. Tant de bo encara ho pogués fer, Tod... Tant de bo encara ho pogués fer...

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Jomast ha escrit:MAI Imatge
Ara com que ho hem descobert la Rowling ho canviarà i ara ja és dolent.
Mira que era previsible Imatge

Uiii! No cal que escrigui pas res... Per mi, en Jomast l'ha clavat, si és que no ho podia haver dit millor! :lol:

Ara que, com sigui el dolent dels dolents, a part de previsible, em sembla que faré una visiteta a certa escriptora... :mrgreen:

Però més que bo, potser coincideixo més amb la Costa, pel fet que va al seu rotllo, però si hagués de triar, per mi era, és i sempre serà bo! Apa, queda dit (la resposta final, al juliol!) :P
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Leta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dt. maig 01, 2007 3:42 pm

Entrada Autor: Leta »

vaja!! si que hi ha gent defençant el snape!! a mi la veritat es que m'agrada, hi havia de haver algu com ell a l'escola... pero no se si es pot considerar tan bo com tothom diu... potser no es dolent, pero no crec que sigui bo. en tot cas seria mes el que diu costa.... de flor en flor....
la tonks dolenta??? si que fa pinta si!!
.....bud it's time to say the true... i will never be with you.....

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Jo crec que l'Snape és bo, no se perquè però em vull creure a en Dumbledore em fot reconeixeu però crec que està tot programat. La Rowling ja va dir que el traidor seria qui menys ens esperesim, i ell seria massa obvi; que seguira odiant a en harry,i tan! però que hi vols fer.... :roll:
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Jo crec que l'Snape és bo i que s'ha infiltrat en els Caballers de la Mort per ajudar a l'Ordre.
Tot això tan alucinat ho crec perquè crec que en Dumbeldore no és tan tonto com per deixar-se enganyar així i molt menys per deixar-se enganyar per l'Snape.
Bé jo ja he dit la meva opinió ( Se que alucino massa però que vols que hi fem...)

Visca el Heavy
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Jo crec que l'Snape és bo perquè en James li va salvar la vida i que es morís per culpa seva (perquè va ser culpa seva) el va fer ser de l'ordre.
La tonks dolenta...aquí es desconfia de tothom! Però per què no? La Rowing és molt rara i podri ser que al final l'Snape fos un sant i la Tonks el demoni en persona! xD
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Sobre aixo d'en Sanpe, com que ningu s'ha atrevit a fer alguna teoria recopiladora, rollo psicoanalisi , ens sera dificil definir-lo.

Aixo de que esta a favor Pel costat que gira la truita, no crec que sigui veritat( per que o Voldemort o Dumbeldore haguessin acabat amb ell. (Vaja la teoria del infinitupleespia( Es espia a un però actua de doble espia, acuant a la vegada de doble dobleespia i...(per aixo lo de infinituple)) es un poc no se recercada) Si es un personatge aixi en la darrera batalla sera mol rata (tipus cuapelada))

Opinio personal
O ES bo des de succes de na Lily (comença amb teoria Snape... i acaba amb ...filica (he llegit massa la fic de n'Accra que voleu que faci (I reflexions internes sobre la meva....XD)
O dolent de tota la vida .

Aqui podem preguntar-nos com es que en Dumbeldore va acceptar-lo com a membre de l'Odre (insertar teoria Snapefilica) Si no fos aixi , hi hauria un altre rao? (Necessitem un llibre dedicat a la vida d'en Snape ,Rowling....)

Jo penso que es bo... però vaja....
Imatge

Bloquejat