El Quidditch és un frau!

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Aruna ha escrit: [...], i voldemort cada any l'intenta matar..... Algu havia de tenir de bo, no?
Tens raó... El millor és que almenys el Voldemort l'intenta matar... a veure si té una mica de sort en el sisè i setè llibre... Ànims, Voldy!
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

La gracia dels paritts de quidditch es ke en harry estigui a punt d emorir sempre!
Dius a veure com la caga ara!
A veure com es vol fer veure ara! :wink:

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

N'estás segur? no recordo gaires situacions d'aquestes, em sembla que nomès una o dues no ?

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Aquesta es la gracia"
Que sufreixi i pateixi!

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

q se pire, podriem fer una plataforma antiharry i cantar-li les quaranta a la rowling
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
Aruna
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dl. ago. 16, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aruna »

El millor dels partits de quidditch sens dubtes s en Lee Jordan (tot i k no jugi) i els seus comentaris.

K farem sense ell? :( ens aburrirem durant ls partits? Spero k aparegui l seu germa petit, imitador, amic etc... i fagi de suplent akets dos ultims llibres.

Avatar de l’usuari
Mapa de magatotis
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: ds. set. 10, 2005 11:00 pm

Re: El Quidditch és un frau! :chainsaw:

Entrada Autor: Mapa de magatotis »

Jomast ha escrit:Ara revisnt unes coses del llibre m'he adonat que el qudditch no té cap gràcia, esportivament parlant!:reading:
Guanya qui té millor escombra jo m'atreviria dir. :strong:
Esclar que tembé influeix l'estil del jugador a manejar-la però qui pot gunyar en Harry sempre va amb l'últim model??? :winner:
Només augmenta el comsumisme. :police:
Sembla un tipus de F1 on sempre gunaya shumacher pk té el millor cotxe! :worker:
El senyor Enllunat Saluda al senyor Jomast i li fa saber k el seu missatge li ha semblat divertit.

El senyor Forcat li recorda al senyor Jomast k mentre en Harry t la nimbus 2000 i en malfoy la 2001 en Harry no te l'ultim model.

El senyor Lladruc esta dacord amb k nomes augmenta el consumisme.

El senyor Cuapelada li desitja un bon dia al senyor Jomast i li fa saber k li ha agradat la comparacio amb la F1
Veritaserum never dies!

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

b, no se, jo no pensu pas k sigui un frau... es veritat k sempre es te més avantatge si es te millor escombra, pero hem de recordar que el harry no sempre ha guanyat, i que quan va enxampar la recordadora d'en neville a l'aire no duia una nimbus 2000......
Imatge

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

A veure és el nen mimat de la Rowling!! Però no troboo que tenir l'escombra més veloç sigui agafar la papallona abans, has de tenir traça i estar pel joc.. Draco? va tenia encara una escombra milllor!

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

ome en part tens rao pro tambe i afecta la destresa del k va a sobre l'escombra, no?
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

penso k a part de tenir la millor escombra tmb i a altres coses (els batedors x exemple, si son un parell dinutils i a la k golpegen cauen de lescombra :lol: :lol: doncs x mol de k lescombra no els vagi a recolllir al caure (k u dubtu mol) keda demostrat de k necessiten alguna cosa +)

pro a part daixo, als partit tmb sempre juanyar el harry i gryffindor (en el cas del cinke llibre) xk es el protagonista. la rowling fa perdre el primer partit del tercer llibre xk sino no te gaire gracia i del cinke llibre suposo k potser en perden algun (ara no men recordu, potser k el k no jugen ni amb slytherin ni amb ravenclaw, es a dir, el k jugen amb huffplepuf).
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

A veure, el que trobo una tonteria molt gran del Quidditch és això de que és igual si es maten a fer gols els encistelladpos, que al final tot depèn (en la gran majoria de casos) de si un paio atrapa una pilota amb ales... Per què no fan el Quidditch només amb un membre per equip, i qui agafi la papallona primer... guanya?

Mit :mrgreen:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

És això.. jo trobo que caçar la papallona daurada no hauria de puntuar 150 punts... és massa!! :o
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Tot depèn del caçador, els altres són x entretenir mentrestant... :roll:
I jo, el quidditch si fos a la realitat i fos un esport més, l'acabaria jutjant com el futblo...per veure-ho de tant en tant...No deixa de ser veure com els altres fan coses mentre estas aseguda...I per això es millor una peli... :roll:
Així que jo no seria una gran seguidora del quidditch, només un poket... :wink:

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

No només depen del caçador, recordeu la final del Mundial de Quidditch, que el Krum agafa la papallona però el seu equip perd el partit perquè els encistelladors irlandesos eren més bons i fan més de 150 punts

Bloquejat