El final de la saga Harry potter

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

A mi m'agradaria un final superfeliç, però hi ha un corrent de crítica literària que mira malament els happy end.
Si la Rowling vol "anar" de "gran escriptora", potser caurà en la temptació de matar el Harry. Aquest seria un argument a favor del corrent majoritari que he vist que creu que el Harry lleparà.
Per altra banda, la Rowling, com a gran entesa en literatura, sap perfectament que la tradició dels llibres de fantasia son els finals feliços. (només cal llegir l'obra de Tolkien)

No m'agradaria caure en la filosofia barata (frase introductòria que de fet admet que hi caig), però penso que la majoria de gent que diu que creu que en Harry morirà són els que més volen que no mori. Opinant que morirà, només intenten protegir-se del greu que els faria que morís.

Ara, jo veig un possible happy end en el que podria entrar la mort del Harry. Seria el cas del sacrifici suprem, en el que en Harry donés conscientment la seva vida per matar a Voldemort...

Vaja, que només ens resta esperar el setè llibre. Jo que havia entrat per a veure si hi havia alguna novetat....
:hungry:
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

pero pensa k el final de Tolkkien no es del tot bo, ja k Frodo entrega la seva anima a portar a terme la missió i no surt del tot ben parat, per axos es pira amb el barco i amb Gandalf i Bilbo.
Jo tmbe tic d'acord k un happy end seria el sacrifici del harry per la mort del Voldy,pero llavors k passaria amb la Ginny¿?¿Jo aposto per una mort primer de la Ginny, i despres la del harry,ja k no li kedara ningu a ki estima en el mon(apart del ron i l'hermione, pero wueno, algu te k sobreviure jajaja i al seu fill li fikaran harry jajaja)pues eso, rollo matrix, primer palma la ginny i despre el Harry, k dona la vida per salvar el mon magic del voldy
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Estic amb tu, Raistlin, si el Harry la palma, la Ginny també. Però realment pot morir el Harry? (que ho desitgem o no això ja és altra cosa)

Donem per entès que el Voldemort la caparà. Llavors, en Harry no mor d'un encanteri, sinó alguna cosa diferent, com un eneverinament progressiu, lo qual m'estranya. Sóc de l'opinió que el Harry no morirà, i si mor, serà un suïcidi: suposem que tingui un horricreu accidental a la cicatriu per exemple, únic motiu que l'hauria de dur a treure's la vida. Però amb tot seria surrealista, gore, macabre i d'un mal gust que no va amb la Rowling (... o sí? :flame: )

PD: El Senyor dels Anells és un drama com una casa! :o És la crònica de la mort de la màgia i dels els elfs, deixant a la terra als borratxos, fumats i bonvivants hobbits i homes...

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Pot ser un drama, però amb final feliç pels personatges i per allò important, ja que el mal en surt derrotat.
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

La veritat es k una part de mi vol un final feliç...... pero quedaria ben decebuda, la veritat.... La Rowling s'haurà d'inventar un final que per anar be sigui una mica tràgic, en part feliç, i el que m'ancantaria: INESPERAT!!!!!!

Per tant, fent honor a la meva ultima condició, no poso mes suposicions. :ballar:
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Bloquejat