El final de la saga Harry potter

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
veritaserum
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 35
Membre des de: dg. juny 05, 2005 1:16 pm
Ubicació: Països Catalans (no espanya)

El final de la saga Harry potter

Entrada Autor: veritaserum »

queden dos llibres xk s'acabi el mite, la llegenda, tink moltes ganes de llegir-los i alhora no vull k s'acabi tot. Xo tret d'axo despres hi haura les pelis i a lu millor surt un 8e llibre... explikan la vida de'n Harry despres de Howarts, o a lu millor la conselleria d'afers magics treu un decret dient k hi ha d'aver 2 anys mes d'educacio... es massa demanar.
L'unik k demano jo es k tingui un final digne, havia sentit rumors dient k al final en Harry es desperta i s'adona d k tot ha sigut un somni..... espero de tot kor k no sigui axi!!!!! :o :o :o
veritaserum__ N0 Et LiMiTiS a CoNeEMpLaR AqUeStEs HoReS k ArA vEnEn, bAiXa aL cArReR i PaRtIcIpA, nO P0DrAn ReS dAvAnT d'Un pObLe uNiT, aLeGrE i cOmBaTiU... !!*!! (obrint pas, la flama) ==== extremistes i radicals 4 ever !¡*¡!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Una cosa, NO HI HAURÀ VUITÉ LLIBREEEEE!!!! :rage: Ostres és que sou pesats, eh¿? Set, són set, nombre màgic (a q us sona, el 7¿? xD), i ja esta!!!

I, sobre el final....Jajaja! Això de que en harry desperta i tot es un somni ho vaig dir de broma, però al meu ies, siq eu hio ha gent que ho ha dit, no¿? Xq jo m'ho vaig inventar...xD
Bé, tots sabem q no és posible, però a mi el que em preocupa és allò de q en Voldy es carregui a en harry amb un "Obitus x subitum" ostres, això seria per fotre-li a la Rowling, eh¿? :wink:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Les últimes línies:


I això ho he escrit jo, que em dic Harry Potter, en un dia d'aburriment en què em vaig inventar aquesta història tot mirant-me la gran i lletja que tinc a la cama, de cicatriu.

HEhehehe.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Oh! jo tenia entes que acabaria una cosa aixi,

El Harry va ser vençut per Voldemort, i aquest, li va tallar el cap al Harry, i li va extreure els seus poders posant-li la vareta per la cicatriu.

sona molt sadic aixo de que el maten i li talla el cap el Voldemort?

B, de coses aixi, se'n podrien fer moltes! Aixi, que fins que la escriptora, no hagi acabat el 7e llibre, no podrem tenir filtracions de com acaba exactament... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Doncs jo pnsaria en una cosa més típica i sosa...
" I així va morir el famós i mundialment conegut Harry Potter; el noi de la cicatriu" xD
Lo meu no és escriure ( com es deu notar perfectament amb la meva manca d'imaginació ), això li deixo a la Rowling! :mrgreen:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Txema
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. des. 26, 2004 7:00 am
Ubicació: En algun lloc o altre

Entrada Autor: Txema »

XDDD Com podria acabar??' (de vuite llibre no ni haura, em sembla kk la rowling u va dir a la seva web ...)

Acabi com acabi no vull k mori el Harry...
Xro weno k ens espera? ens aurem de sperar....

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

Segur que ni han més llibres:

EPISODI I: La amenaça del fantasma -->aqui harry encara no ha nascut però explica la vida d'un tal Tom Riddle que era un noi molt dolent

EPISODI II: L'atac dels vesprals --> que explicaran d'on coi van sortin els vesprals

EPPISODI III: La venjança dels Deatheaters --> aqui explicaran com Tom Riddle es passa al costat fosc i es converteix en Lord Voldemord

Starwars

(Vaaaale, ja no faig més comparacions amb starwars...)
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

I la senyoreta Mcgonagall va dir que tenia enveja parqué ell tenia una cicatriu. FI
Imatge

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Potser akaba:
" I en Harry , en Ron i l'Hermione van ser feliços i van conèixer atres trios! "

:mrgreen: Xd. Es una cullunada, ja ho c, pro no tink gens d'imaginacio
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Ha d'acabar amb "cicatriu" !! xD

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

I en Harry va sortir de la inconsciència que havia estat provocada pel coma etílic i no va recordar mai més totes les coses inútils sobre aquella rara cicatriu.

Mit :roll:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
el cant del fènix
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 17
Membre des de: dg. ago. 07, 2005 9:59 pm
Ubicació: països catalans

Entrada Autor: el cant del fènix »

"...I després de 17 anys de convivència amb ella, q tants mals de cap li havia donat, i ara q quedaria només com un record d'un passat fosc; misteriosament, li va desapareixer la cicatriu" :boohoo: [/i]
...També per tu que has tan après a no fixar-te en tot allò que no et convé...

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Doncs jo crec que es moriran els dos: en Voldemort i en Harry. Així queda una final d veritat. En una lluita aferrissada es maten l'un a laltre i la història acabaria amb un.... mmmm.... ni idea, això ja és apurar massa. Es moren els dos i prou... :wall:
Però a mi m'agradaria q en Harry matés a en Voldemort i arribéssin els temps bons dels bruixots. I ell es quedés amb una novieta com la Luna o la Ginny. :riure:
Wenu, aki tots podem dir les nostres suggerències, però la veritat no la sabrem fins daki una mica d tems.... :cry:

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

jo crec que en Harry mori,això traumatitzaria a mil-lions de nens de tot el mon!
així que m'imagine un final més feliç,com que en Harry destrueix en Voldemort i li desapareix la cicatriu ,que era el nexe d'unió entre tots dos.

Avatar de l’usuari
camporan
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dj. juny 02, 2005 11:10 pm
Ubicació: el pont de suert (catalunya, pel pirineu perdut)

Entrada Autor: camporan »

jo no crec que a en harry li desapareixi la cicatrriu, pero si que crec que mori, aleshores per fer un final:

" i en Harry va morir am el mal mes intens que mai havia sentit a la cicatriu"

:?
"Intel·ligència militar són dos termes contradictoris."

Grouxo Marx

Bloquejat