Consells d'altres llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

a ver.......... artemis Fowl encara k jo nomes me llegit el primer i el segon xk no se on tinc el tercer....... llums del nord k nomes me llegit el primer i el segon tambe......i no se..... tinc un altre a dir pro no menrecordu com es diu.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Be que segueixin el tema fantastic i siguin minimament gruixuts, us recomano
- Artemis Fowl de Eoin Colfer (Hi han quatre llibres)
- El Vent en Flames de William Nicholson (Es una trilogia amb volums independents com Harry Potter)
-Els escollits La foscor de M. Curley ( Son els llibres de la trilogia que estan a la venta)
-Mitjanit per a Charlie Bones de Jenny Nimmo (Es una trilogia de la qual fa poc ha sortit el segon)

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Doncs jo ultimament he llegit poc, xo us puk recomanar el llibre ASSASSINI ( no m pregunteu l'autor, xq m fa mandra anar a buscar l llibre ), és l'història d'un seguit d'assassinats a l'interior d l'església, q stan relacionats am uns monjos assassins ( ls assassini ) q van començar a actuar durant la 2na guerra mundial.... al principi s bastant pesat, xo millora molt una vegada feta la introduccio....
Ara estik n proces, llegint "La biblia de barro", de Júlia Navarro... xo sta scrit des de un punt d vista massa cristia ( com am "la hermandad de la Sabana santa" ), i no m'agrada massa akesta manera d'explikar... xo wno, la historia tracta dl descobriment d'unes tauletes d'Abraham, on s'hi van escriure els 10 manaments
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
camporan
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dj. juny 02, 2005 11:10 pm
Ubicació: el pont de suert (catalunya, pel pirineu perdut)

Entrada Autor: camporan »

jo tink alguns llibres:

- "la illa del tresor" R.L. Stevenson
- "l'Ocell de Foc" Emili Teixidor (relat medieval)
- "finis mundi" laura gallego (relat medieval)
- "las cronicas de narnia" C.S. Lewis ( hi ha set llibres, pero de moment no se kuants de publicats)

sobre l'epoca moderna:
- "Rebeldes" Susan E. Hinton (hi ha la pelicula)
- "la ley de la calle" de la mateixa autora

i com ja an dit avans el senyor dels anells, sherlok holmes la historia interminable...

relacionats amb Harry Potter:
- "el diccionario del mago"
- " los mundos fantasticosa de harry potter"
(d'aquests dos no en se l'autor)
"Intel·ligència militar són dos termes contradictoris."

Grouxo Marx

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Béé... jo rcomano...

- Tots els de Carlos Ruiz Zafón (en especial, El Príncep de la Boira i Marina -no seré qui recomanarà en rpimera prioritat l'Ombra del Vent, perquè no supera els dos que he dit ^^-)

- La Guerra dels Xiclets, de Jordi Folck (aquesta seria una recomanació epsl més petits. Quan era méspetit m'encantava... I tinc ganes de tornar-lo a llegir XP)

- Déus, Homes i Mosntres de la Mitologia Grega, de Michael Gibson (arf, arf...!)

- Tot et serà pres, de Pau Joan Hernández

- Àngels i Dimonis i El codi Da Vinci de Dan Brown (per aquest ordre).

- Tots els llibres Tolkien.

- Els Hp. ^^

- Els Molly Moon.








:wink:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Jo a part dels llibres d'HP recomanaria:

-Llibres de Dan Brown

-Llibres de Isabel Allende

-Llums del nord / La daga / Els llargavistes d'ambre (en akest ordre i son de Philip Pullman)

I segur k algun mes k no recordo
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

uo!!!

Entrada Autor: shiro_17th »

Minteressa aket tema ^^

han sortit llibres molt bons, po kom el Diari de Noah i els Pilars de la terra, res!!! jejeje...(cla k tutom te la seva opinio ^^)... akets dos són mel...dspres si n'hagués de recomenar da'ltres, deixeume pnsar...

.> Fills de Llàtzer de Robert mawson
-> El club dels poetes morts de Kelinbaum (hi ha la peli)
.> La taula de flandes (la clava un pilot aket llibre!!! XD) dePerez-Reverte

entre d'altres d mu bons XD ^^ en kuan a literatura catalana, recomeneria, Júlia de la Isabel Clara-Simó

Enu!!!! 1 gran k a tots
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

quants anys teniu, perquè clar no és el mateix recomenar llibres per gent de diverses edats, per cert, jo també he llegit "el príncipe de la niebla" i "marina" i he de dir que és molt millor "l'olmbra del vent..."

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

hi ha un altre k se diu "el curios incident del gos a mitjanit" es raret pro a mi ma va agradar.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Estan molt millor El Príncep de la Boira i Marina que no pas l'Ombra del Vent... En aquest útlim queden força coses en l'aire i coses que no tenen per què ser-hi... i el rpincipi és lent... És bo, sí, però com aqeusts dos primers, cap. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

BUfa! Heu recomanat llibres molt bons!! ELs del Zafón encara no me'ls he llegit, a veure què... Ara he de començar L'Origen Perdut de la Matilde Asensi.
Però per variar una mica us fico llibres que siusplau no obriu mai (és broma, però a mi no m'han agradat gens):
El Ocho de la K. Neville o Melville o algo així, la majoria dels llibres del Coehlo o Cohelo o com se digui, i ja més clàssics, trobo un bodrio literari el Faust de Goethe. Mai he llegit un llibre TAN dolent!!

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

juas

Entrada Autor: shiro_17th »

molt bo ixo de desrecomenar llibres!!!!! XDXD... yo x llibres dolents, ¬¬' gota... no men surt kap en aket moment, scla k n'hi an po ara la meva memoria de peix no men fa sortir cap XD

Aps!!! Ilewellyn, sopbre l'edat...yo ne tinc 15 ^^ i direu...dons xk 17th?? jeje, segur k ningu su a preguntat, po yo continuo am la meva bola..dons xk esta relacionat am un manga anomenat Alice 19th (fent publicitat directíssima XD) po de fet, tornan al tema, yo crec k a partir d'1 edat, tots els llibres són aptes x la persona

^^ enu family! 1 k
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Arghhh...

NO HI HA LLIBRES DOLENTS!

Si diem dolents estem insultant a la persona que l'ha escrit, que li ha costat un esforç realitzar un llibre.... No hi ha llibres dolents, sinó gustos diferents.


I he d'afegir a la llista de recomenats:

- El último Catón, de Matilde Asensi. És molt, molt bo. I també m'he de lelgir "El origen perdido", síp.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Un llibre que em vaig olvidar de recomanar es la coleccio " Memories d' Idhun " de moment hi ha el primer llibre titulat: " La Resistencia ". Per l'octobre sortira el segon. Si voleu llegir el primer capitol de " La Resistencia" aneu a: http://www.fueradeclase.com/public/es/m ... n=factoria (esta en castella)

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

^^

Entrada Autor: shiro_17th »

...tens certa part de la raó hpconan, però dintre els gustos de cadascú hi han libres dolents, continuo pensant k ni an de tristots >.<

X cer, abans de HP6 me vai llegir memories d'idhun i sta wai... I anan x aket camí hi ha la trilogia de MATÈRIA OBSCURA, k es mooooooooooolt bo...d dbo, casi tan kom HP (pel meu gust, cla) enu, k es el llibre k + us recomanu ^^ jeje, algu se l'haa llegit?
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Respon