Relació entre el Snape i la Lilly

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
accra
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. jul. 18, 2003 7:00 am

Relació entre el Snape i la Lilly

Entrada Autor: accra »

Hi va haver alguna relació entre el Severus Snape i la Lilly? Pq. el professor de Pocions no es fica mai amb ella?

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

A veure...si he fet això a la FF es pk estic convençuda que allgo hi ha1!!! XD
Ske a mes sempre li diu...ton pare era 1 arrogant, era 1 cretí, era allo i lo altre...i MAI! MAI MAI parla malament de la lily!!!!

Avatar de l’usuari
Lara_enllunat
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dg. feb. 15, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Lara_enllunat »

uiiiiii!!!!! això és bastant sospitós.... x mi k si k va haver-hi alguna cosa entre akests dos...... jeje :wink:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

PQ no es posa amb ella

Entrada Autor: Jomast »

Jo crec que simplement només diu del seupare pk els ke hem llegit el cinquè llibre sabem que no es portaven gaire bé, weno això ja ens ho pensaven del començament, i suposo ke la lily no se ava posar mai amb ell

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Home jomast... pels k hem llegit el 5è llibre i al meva FF.... la lily el defensa....en aixo ens basem x posar aquest rumor....

Avatar de l’usuari
Jep
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Poble prop de Banyoles (Pla de l'Estany)
Contacta:

Entrada Autor: Jep »

Nu se,... es possible. Jo apostaria per un sí, pero només mi apostaria mmm,,,,..... :greetings: ja ho tinc, un pesolkom diuen els de cat radio a les transmissions esportives!
:hungry: XDXD

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Hp matrix

Entrada Autor: Jomast »

Nosaltres esperm que almenys al 7è llibre ens ho explikin tot, però jo cec que passarà com a matrix 3 ke no resolen i expliken casi res. :blahblah: :explosion: i passarà això amb aket tems, encara ke espero ke no.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

spero k després dl 7è llibre no m kedi amb gaires dubtes pk ja no hi haurà més llibres x respondre'ls... :(
jo crec k si k l'Snape i la Lily amaguen alguna cosa... b, a mi m'agradaria k fos axí...

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

Home... a matrix 3 si que es resolen moltes coses, després de tot...
Ja veurem

Avatar de l’usuari
Rilwen
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. abr. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: ¿? social i econòmica ben alta... geogràfica ja l'he dit, rec q era Barcelona, no se si sabeu on és

Entrada Autor: Rilwen »

L'unic que se sap és que la Lily el defensava, però no te pq haber hagut res entre ells dos (i no per falta de ganes, potser perquè... la JK és incapaç d posar algo aixi (nava a posar q és gilipolles (en aquest aspecte) però m'ho guardaré per mi i no sabreu mai q ho he pensat... weno m'estic anant una mica del tema)) pot ser q simplement fos bona persona i no li molés q ridiculitzéssin a ningú... no? weno no se, la veritat s q jo tinc la teoria q la meitat d coses q escrigui la Rowling a partir d'ara les traurà a partir de lo q li molaria a la gent q passés (no lo que molés a la majoria, però no m'estranyaria gens q agafés idees d'altres q opinen sobre HP...) així que igual si q desenvolupa més l tema...

A més, encara q no hagués hagut res entre la Lily i l'Snape ell no té pq guardarli rencor, q odii al James no vol dir q tb hagi d'odiar a la seva dona.

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

Doncs al cinqué llibre, més que mostar que va posant el que a la gent li agradaria que passés, sembla que s'ho fa venir bé tot trainent-se coses de la màniga :roll:
Exemples: la habitació que apareix a qui li cal i les mags que poden transformar la seva aparença.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Buff jo crec k no va averi res en la relació, x orgull de l'snape i xk a la lily no li devia agradar. Xo stik segura d k a lsnape ella si, i k sen devia penjar molt della, tant k fins i tot encara sen recordi, pude x axo no en parla mai malament. putse tambe te a veure amb ella k lsnape fos cavaller de la mort. nose, esk jo sempre e pensat k l cavaller de la mort k mai mes tornara ( u diu voldemort al llibre 4) es l lily. se k pude es un disbarat, xo no sok lunika persona k u a pensat! Algun secret fort i impectant ens a de desbelar JKR x ls seguents llibres, dons si jo crec k es alguna kosa axi, i tambe tindra alguna kosa a veure amb k voldemort no lanes a matar.

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

jo sempre he pensat q a l'snape li agradava la lily, per allò q el va defensar i tal, però a la lily l'snape no.... clar q ara a la 3a peli tb insinuen q al llopin li agradava la lily... clar q tp no és incompatible

d tota manera no crec q arribés a passar res entre l'snape i la lily, i en part x això l'snape odia tant el harry, xq ell podia haver sigut el fill q mai va tenir amb ella juasjuasjuas vale, no

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Jo crec que si no tots, molts dels marauders estaven pillats x la lily...i l'Snape, tb...

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

què devia tenir aquesta noia?? 8O :lol:

Bloquejat