Noticia> Luna Lovegood

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Noticia> Luna Lovegood

Entrada Autor: Elenagir »

Mireu que vaig trobar a internet::? :( :o
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Luna Lovegood no merece estar en el mundo de Harry Potter

Luna Lovegood no merece existir,pues es una arrogante que no piensa nada mas que falsas historias.A demas,hace que nuestra querida Hermione adopte un aire "malo",ya que Lovegood se hace pasar por inteligente i divertida,cosa que todos sabemos que no es verdad.
Querriamos decirle,sra. Rowling,que Luna Lovegood no salga mas en los libros de Hp,pues los estropea.
Tampoco queremos que salga en las peliculas,pues seria una cosa horrorosa.
Luna Lovegood es una loca que anda por el mundo diciendo que tiene poderes magicos,que puede ver cosas que los otros no pueden i muchas,muchas tonterias que no queremos comentar,pues son demasiado horrorosas.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

x cert, a mi m'ha fet gracia aixo: A demas,hace que nuestra querida Hermione adopte un aire "malo"


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :riure: :riure: :riure: :riure:

Pro també crec k stan una mica :boig:
Elenagir l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 10, 2005 8:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

No n'hi ha per tant pero a mi tampoc em cau gaire be.
PD: Ho sento LunaBlack_Lovegood

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

A mi em cau graciosa.
EL món es tant trisit,... Almenys amb alguna de les seves exclusives rius.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

home pobra Luna, a mi em cau prou be, ja en te prou amb no tenir amiks, xk a sobre la teguin del seu mon, ja esta prou a la Lluna kom xk a sobre la fassin fora del Món!!!! jejeje
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Es divertida pero fa pena, tot s'ho creu i sempre esta amb les seves cabories.

Avatar de l’usuari
Jomura
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: dc. jul. 30, 2003 7:00 am
Nom: Jordi
Rang: Auror
Ubicació: Palamós City

Entrada Autor: Jomura »

Una mikta de rao te akest escrit perque s'inventa moltes koses ademes am tota la familia escrivint el Tafaner no crec que estigui gaire ben instruida.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jajaja! Però això no és una notícia homee!!! :roll: :mrgreen: :roll:
És un comentari d'una persona defineix a la Luna així, potser perquè li agradaria ser una mica com ella, no ho se, penseu-ho...La Luna va al seu aire, no es creu tot, però si que es creu moltes coses sense peus ni cap, no li importen les críytiques dels altres, ella té una mica el seu món, i per això moltes vegades esta, com em diuen, amb la mirada "somiosa" o una cosa així...És a dir, és lliure, fantasiosa i fa el que vol i el que li agrada, es posa allò que vol, diu el que vol...Encara que la gent pensi mal d'ella, i això que ho fa sense mala intenció!! En això és una mica innocent... :roll:
Doncs això, i akesta persona que l'ha escrit critica com és, i defineix <<nuestra kerida Hermione adopte un aire "malo">>...A vosaltres us ha semblat dolenta, l'Hermy amb la Luna?? Potswer akest usuari s'asembla més a l'Hermy, més amb els peus al terra, i pere això la defensa, però jo d'ell/a, m'agradaria semblar-me més a la Luna, i si ho fés akesta persona, veuria que no tindria prejudicis per la Luna...

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

aixo don u as tret elenagir?¿?¿?¡ esk trobu una mica extrany k algu es fiki tant amb un personatge d´hp, no cau malament la luna ¿no?

Avatar de l’usuari
Jomura
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: dc. jul. 30, 2003 7:00 am
Nom: Jordi
Rang: Auror
Ubicació: Palamós City

Entrada Autor: Jomura »

No no cau tan malament pero alguns la veuen com un personatge inutil, suposo k es aixo

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

pro no crec ku sigui dinutil

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo tampoc! :wink:


Jejejejejejejjejeje! XDXD

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Xo no ho veieu¿? l ki ha scrit akest missatge demana q eliminin a la Luna en benefici de l'Hermy!! S'estan adonant q la Luna podria robar tot el protagonisme a l'Hermy xq no s tan repelent com ella i es bastan més divertida... Si demanen aixo s xq creuen q l'Hermy corre perill!
Personalment, x molt q la Luna sigui una mika llunatica no fa falta fer akesta critica, dient q no apareixi + l personatge... trobo q s un pensament un pel... radical
Jo sok defensora de la Loony!!! :mrgreen:

PD:Els defensors d l'Hermy no s'han de preocupar... d'Hermione no+ n'hi ha una!! :wink:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

M'he oblidat d comentar una cosa... desd kuan la Luna s'ha fet passar x inteligent¿?!!!
O desd kuan s passeja dient q t uns poders magics q la resta no podran tnir mai!¿? :eh:
Ki ha scrit l'article no se com ha llegit l llibre q hi veu totes akestes maldats, en la Luna...
Ah! I desd kuan s pot comportar d manera arrogant, si gaireb no t amics¿?
La veritat no ntenc com algu ha pogut escriure akest comentari... si al cap i a la fi son personatges literaris!!!
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Jajaja! Però això no és una notícia homee!!! :roll: :mrgreen: :roll:
És un comentari d'una persona defineix a la Luna així, potser perquè li agradaria ser una mica com ella, no ho se, penseu-ho...La Luna va al seu aire, no es creu tot, però si que es creu moltes coses sense peus ni cap, no li importen les críytiques dels altres, ella té una mica el seu món, i per això moltes vegades esta, com em diuen, amb la mirada "somiosa" o una cosa així...És a dir, és lliure, fantasiosa i fa el que vol i el que li agrada, es posa allò que vol, diu el que vol...Encara que la gent pensi mal d'ella, i això que ho fa sense mala intenció!! En això és una mica innocent... :roll:
Doncs això, i akesta persona que l'ha escrit critica com és, i defineix <<nuestra kerida Hermione adopte un aire "malo">>...A vosaltres us ha semblat dolenta, l'Hermy amb la Luna?? Potswer akest usuari s'asembla més a l'Hermy, més amb els peus al terra, i pere això la defensa, però jo d'ell/a, m'agradaria semblar-me més a la Luna, i si ho fés akesta persona, veuria que no tindria prejudicis per la Luna...
Tens rao en algunes, per exemple a tothom ens agradria ser una mica (o molt) com la Luna pero, que seria del mon si tothom fos com ella? L'Hermione en cap moment es dolenta nomes que no conecten. I l'ho de treure-la dels llibres es passar-se si apereix com els bessons o el Neville, ja estara be. Sobre l'ho que li rellisquen les critiques m'agradaria assemblar-me a ella.
PD: Que ningu se'm llanci a sobre, si vol ho podem resoldre amb un debat.

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Ary ha escrit:aixo don u as tret elenagir?¿?¿?¡ esk trobu una mica extrany k algu es fiki tant amb un personatge d´hp, no cau malament la luna ¿no?
Vaig trobaro buscant al google "luna lovegood" despres vaig anar a no se kina web,i vaig anar a un link dels que hi havia i vaig anar buscant a lapartat "personajes" fins que vaig trobar la luna i posava aixo.
Imatge

Respon