Severus Snape,** o **?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Severus Snape, Dolent o Inocent???

Dolent
69
54%
Inocent
59
46%
 
Vots totals: 128

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Clara_Forcat ha escrit:jo tb he votat innocent.
Si k pot ser k només actui segons els seus interessos. En part estava obligat a matar al dumbledore pk havia fet el vot intrancable i si el draco no era capaç de matar al dumbledore ho havia de fer ell sinó moria...
Ningu l'obligava a fer el vot intrancable.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ningú l'obligava, però si no ho hagués fet hagués aixecat sospites i no hagués pogut seguir fent veure que estava al costat del bàndol d'en Voldemort (això suposant que segueix sent dels "bons", cosa que no tinc gaire clara... :roll: )

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si no l'hagues cec que ningu hagues sospitat. En l'escena la Narcissa esta molt afectada i creu que ell el pot ajudar, la Belatrix no hi confia, per tant si no ho hagues proposat no hagues passat res. En Voldemort no sap res d'aquesta visita i tampoc no ho sap cap mes Cavaller de la mort, ni ho sabra. Fent-la nomes promet que si el ***** del Draco falla ell fara el que pugui per reparar l'error que hagi comes, a mes tambe promet d'ajudar-lo. Per aixo crec que si ho fa es perque es vol assegurar que el pla es dura a terme i potser perque vol tranquilitzar la Narcissa.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

No. L'havia de fer, perquè tu no et passes setze anys fent d'espia per fer-te enrere al penúltim llibre.
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Per molt que cap altre cavaller de la mort o en Voldemort mateix no sabessin res d'aquesta trobada si l'Snape no hagués volgut fer el vot, la Bellatriix s'hagués encarregat de fer-ho saber i l'Snape hauria tingut problemes.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

fer el vot intractable es una manera de demostrar q sta d part dl Voldemort encara q stigues al costat dl Dumbledore. Pero jo e votat al Snape dolent xq quan el mata diu q en la seva cara i avia odi, si agues stat d part dl Dumbledore agues fet axo? alo millor si, xo igualment no stic gaire segura d la seva innocencia. Aurem dsperar al 7e llibre x saber si es inocent o dolent.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Jo em passava que era un vot irrompible o comsedigui en català.... però intractable???

Totalment d'acord mab el meu amic voldy ^^

A més pots ser dolent i innocent!!! No hi heu pensat en això, oi??? '¬¬¬ (sí, son 3 ulls)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

I dale amb els 3 ulls. Sobre l'Snape no se potser teniu rao :wink:

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Això de la cara... pensa que quan el Harry li dóna la poció/verí al Dumbie fa la mateixa cara d'odi i horror... Així que si l'Snape és culpable, el Harry també.

calis, a cada tema que escrius parles de mi! xd :roll: ;;; ) (sí, són sis ulls)
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

El Harry o fa obligat! -no dic q el Snape tampoc o fasi obligat, quan el harry li dona aqella pocio ell o sta pasan malament x donarli... No se... Jo e dsperar al sete x dir si realment es inocent o dolent, xq am totes les teories q diuen mestic fent un embolic, es q moltes tenen molt sntit
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Weasley(L)Hermione
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dv. ago. 12, 2005 9:36 am
Ubicació: Univers, via làctea, sistema solar, terra, europa, paísos catalans, alt penedès

Entrada Autor: Weasley(L)Hermione »

jo crec q es dolen, pero espero a acabar de llegir el 7 per poder estar segur, xq dubto q pogem sabe mai si el Dumbledore va obliga a l'Snape a matarlo si mai es donava el cas, i com q els 2 eren molt bons ocluments, i podrien aver parlat.

i a + a + en dumbledore sabia q era o morir ell o morir tots els Malfoy i l'snape, i si lsnape ls pasava informacio a l'ordre era millo mori ell que deixar q en morisin 4
INADAPTATS al poder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Si el dumbledore va dir a l'Snape que el matés segur que ho sabrem. Jo crec que ho dirà l'Snape o un quadre del Dumbledore... Jo encara no sé si pensar que és innocent o no. Quan vaig acabar el llibre em pensava que era culpable però després de llegir tantes teories que defensen la seva inocència cada cop veig més factible el fet de que l'Snape va matar al Dumbledore seguint odres d'aquest. Jo espero k sigui així ja que l'Snape és un dels meus personatges preferits i no vull que acabi al bàndol d'en voldy. Ja tinc ganes que surti el 7è per saber si és innocent o no!

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

^^

Entrada Autor: shiro_17th »

:chainsaw: jajajaj..molaria k acabessim tots a sang i fetge aki al fòrum i dsrés arribés el è llibre i l'Snape s'hagués mort per indigestió (sense acabar sabent si era bo o dolent)... jeje... dubto k acabi passant, po staria de boles, eh!! jajajajaa
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Riure Riure Riure Riure Riure Riure Que hi hagi una carnisseria que oper algo es el final :twisted:

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

A mi em fa ràbia la egnt que diu "sisplau que no mori ningú més, Rowling ets molt cruel!!!" :boig: :boig: :wall: :stupid:

Si no vols sang no vagis a l'era! Vull dir... Si vols llegir llibres de conillets feliços no llegeixis sagues de Bitxos Assassins, Bojos Encaputxats, Malvats Senyors Del Mal, Cadàvers Animats i Elfus Sodomites...

Starwars
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Bloquejat