Bill i Charlie!!!

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
**Hermione**
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: ds. ago. 27, 2005 3:30 pm
Ubicació: Vallirana (valli que??) està al costat de Carvelló (comor??) al "costat" de Molins de Rei

Bill i Charlie!!!

Entrada Autor: **Hermione** »

Holaaaaaaaa!!
He llegit (no em pregunteu a on ¬ .¬) q en la 4ª peli sortiran el Bill i el Charlie, es veritat??? :?
Es q tinc ganes de veure kina cara li posaran als dos... :roll:

Eu vist a la galeria la fotu de kuan tota la familia Wesley se'n van a Egipte??? Doncs fixeu-vos en els dos tius de darrere q representa q són el Bill i el Charlie.....................
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
:rage: :rage: :rage: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Son molt lletjoooooooooooooos!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Si els actors són els mateixos en les proximes pelis.... matu al director!!!!! :twisted:

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuf.... ja mhe desfogat U . U

Dew!! :wink:
----------->HaRRy PoTTeR Es GeNIaL!!!!<------------

al final no he trobat cap imatge q m'agradés ¬ .¬ ja en posaré alguna u_____u

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

suposo k si k surtiran, xk el harry al 4t llibre sen va a casa els Weasley i els cneix i a mes, si hi ha una fotu de la tenda de campanya on dormen als mundials, segurament k tmb surtiran, xk dorman am el harry, el ron, el sr weasley i els bessons
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Però que més dóna si són wapos o lletjos¿?¿? ¬¬

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

no crec k tingui importancia que siguin lletjos o guapos pro putser ella sels imaginava guapos.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

ei, no començem un altre cop d k si kreia k eren guapos, k si ara son lletjos, k si son massa guapos o massa lletjos, prou, deixem akest tipus de coses, nomes son actors!, pensem en kom actuen i no en l'aspecte, i ja esta s'ha acabat! :evil: :evil:
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Com diu el Rony el que importa d'un actor es el talent que te per interpretar un personatgge davant la camara per donar-li vida tot lo demes es decoracio la roba, el fisic, el seu caracter,etc.

Avatar de l’usuari
**Hermione**
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: ds. ago. 27, 2005 3:30 pm
Ubicació: Vallirana (valli que??) està al costat de Carvelló (comor??) al "costat" de Molins de Rei

Entrada Autor: **Hermione** »

Si segueixu així més val q deixi d'escriu-re al forum, pq cosa q fico cosa q critiken... ú__________ù
Be, mireu, per a mi el Bill es un personatge molt important, d'acord? Com per a vosaltres ho pot ser el Harry, l'Hermione, el Ron, el Remus... I m'agradaria q en Bill no fós lleig... :( Jo me'l imaginu (com a dit l'Ary U . U) wapu. I si possessin un actor lleig (tmp me'l imaginu mooooooooolt wapu ¬ .¬) la meva imatge d'ell canviaria radicalment! Ho enteneu?? Per exemple, ara jo sóc incapaç d'imaginar-me al Percy d'una altre manera q no sigui la de la pelicula, o el Harry sense la cara d'en Daniel. :( Per axo m'agradaria q no fos gaire lleig. ú___________ù

I el Charlie la veritat es q mai me dedicat a imaginar-lo amb detall, pero després de veure la fotu akella.. primer, crec q l'actor es massa gran i segon, em va desepcionar bastant, kuan hu vaig veure vaig pensar "No pot ser! El Charlie no si assembla!" ú________ù

Ja taaa, ja no us donu més la tabarra avui.. Xdoneu x tota la parrafada q us he escrit...
----------->HaRRy PoTTeR Es GeNIaL!!!!<------------

al final no he trobat cap imatge q m'agradés ¬ .¬ ja en posaré alguna u_____u

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

**Hermione** ha escrit:Si segueixu així més val q deixi d'escriu-re al forum, pq cosa q fico cosa q critiken... ú__________ù
Be, mireu, per a mi el Bill es un personatge molt important, d'acord? Com per a vosaltres ho pot ser el Harry, l'Hermione, el Ron, el Remus... I m'agradaria q en Bill no fós lleig... :( Jo me'l imaginu (com a dit l'Ary U . U) wapu. I si possessin un actor lleig (tmp me'l imaginu mooooooooolt wapu ¬ .¬) la meva imatge d'ell canviaria radicalment! Ho enteneu?? Per exemple, ara jo sóc incapaç d'imaginar-me al Percy d'una altre manera q no sigui la de la pelicula, o el Harry sense la cara d'en Daniel. :( Per axo m'agradaria q no fos gaire lleig. ú___________ù

I el Charlie la veritat es q mai me dedicat a imaginar-lo amb detall, pero després de veure la fotu akella.. primer, crec q l'actor es massa gran i segon, em va desepcionar bastant, kuan hu vaig veure vaig pensar "No pot ser! El Charlie no si assembla!" ú________ù

Ja taaa, ja no us donu més la tabarra avui.. Xdoneu x tota la parrafada q us he escrit...

**Hermione** en primer lloc no deixis d'escriure per que alguns (com ara jo en aquest tema) no estiguem d'acord amb tu, es la teva opinio i mereix el mateix respecte que la meva i la mateixa que la de qualsevol altre.
Dit aixo passem al tema. Jo prefereixo que siguin ben guapos els actors i molt guapes les actrius, ja que al cap i a la fi el primer que ens entra pels ulls es el fisic que tenen.

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Si totes les opinions fossin iguals, quina gràcia tindria? xD

A mi, la veritat, que els fotin com vulguin... ho han fet així amb tots els altres xD (alguns més encertats, d'altres de menys...)

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

La veritat és que pel que hem vist de la família Weasley....no es pot dir que siguin gaire agraciats.....o sigui que tampoc seia lògic que ara el parell que falten fossin uns sex-symbols....Representa que són una família simpàtica però una família guapa...
cadascú té el què té.... 8)
"L'alegria és la pedra filosofal que tot ho converteix en or", Franklin Delano Roosevelt.

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

Perdó!!!!!!!!
que m'he descuidat un NO al missatge anterior..
volia dir "representa que són una família simpàtica però NO una família guapa.."
ja està.. :mrgreen:
"L'alegria és la pedra filosofal que tot ho converteix en or", Franklin Delano Roosevelt.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Per què no ho edites, en comptes de posar un altre missatge?
:eh:


No sortiran, segons tinc entès.

A més a més, el Harry a la pel·li, que jo sàpiga no va a casa dels Weasley, sinó que apareix directament anant cap al Mundial...

I m'atreviria a dir amb seguretat que NO SURTEN, ja que en les fotos que es veu la família Weasley anant cap al Mundial no surten (només el Fred, el George, el Ron i l'Arthur... no recordo la Ginny. O.o).

Tampoc són uns personatges gaire rellevants.

Crec que ni a la sisena pel·li seria important... Ja veurem al setè si ho serà o no.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

HpConan ha escrit:Crec que ni a la sisena pel·li seria important... Ja veurem al setè si ho serà o no.
Discrepo, en la sisena jo crec que ho haurien de posar perque si no el tros aquell de cap al final que, el traura? NO he posat cap spoiler.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

És clar. Tampoc és tan important... ¬¬

TAMPOC HE POSAT CAP SPÒILER. ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Molt important no pero un es queda diferent de si surt de si no surt.

Bloquejat