Moments memorables

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Moments memorables

Entrada Autor: Sergi »

Dels moments que heu viscut al cinema, als llibres, etc. quins recordeu com els millors?

Imatge
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
albyta200
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 11:41 pm
Ubicació: Sitges, al cstat de vilanova i la geltru
Contacta:

ejej!

Entrada Autor: albyta200 »

El moment de la lluita de Star Wars 3 entre lanakin i el obi wan.. i un mumen memorable mol llarg va ser tota la 3a peli de HP xDD xiket aixo es un bon tema! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
BASQUETBOLISTA amb afició a HP!
Imatge:lol:

Avatar de l’usuari
el cant del fènix
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 17
Membre des de: dg. ago. 07, 2005 9:59 pm
Ubicació: països catalans

Entrada Autor: el cant del fènix »

Buf.. és q els "millors" és pot entendre de moltes maneres, els millors q t'han fet riure? plorar? q t'has emocionat? q t'hi has sentit identificat? q t'han fet gaudir? on has après quelcom? :juggle:

Doncs jo t diré el 1r q m'ha passat pel cap: és de les poques pelis q m'han colpit especialment :wink: : va de la situació a un poble, crec q gallec, de l'època de la guerra civil. Però no és dura pq t'ensenyi guerrilles, ni morts, ni res d'això, sinó que és la vida del nen prota i el seu profe... i la menjada de cocu q els hi fan a la societat en general (i per tant tmb als nens) i el final... uf! pels curiosos... és diu: "La lengua de las mariposas".

Va i ara per variar un xic us dirè una q vaig tenir la sort de veure-la en v.o. m'agrada el món q crea entorn a la prota, i les seves paranoies interiors, a vegades sembla q stigui encantada, la manera d'explicar la història, la combinació d'esccenes, té un bon muntatge... i és: "Amélie". Per ceeert: la banda sonora és molt recomanable! :cd:

I no sé pq carai m'he extés tant, volia fer un comentari breu... i ja veieu... espero q al menys us enrecordeu de mi si algun cop les veieu. :roll:

PD. els llibres ......ja els deixo per més endavant... :reading: :)
...També per tu que has tan après a no fixar-te en tot allò que no et convé...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

si, La lengua de las mariposas està realment bé, i Amélie l'he vist a mitges, però el que m'agrada més és la càmera. És boníssima. I la història (jo el que he vist ha estast en francès, també) és força bona i motl ben pensada.


Un moment meomrable?

Quedarà aquí tòpic, però potser va ser el primer cop que vaig obrir un Hp.
I és quem, no vull posar-me tendre, però d'aquí a uns anys, quan miri cap enrere, m'adonaré de que en realitat Hp ha estat part de la emva vida.
Durant molts anys estic convivint una passió per un llibre immensa... No ho sé... Crec que això serà memorable.


De pel·lis... Home, la meva pel·li preferida sempre ha estat Mary Poppins, hehe...
I si dieu de moments que fan plorar....
Tot el final de Titanic (el primer cop que la vaig veure no, per això...) me la passo plorant.
I a Braveheart, quan tiren l'espasa en l'aire... sniff, sniff.
Bé, és que jo en le spel·Lis de plroar ploro. XD La de llàgrimes que vaig vessar a "Descubriendo Nunca Jamás". Hahaha.

Un altre moment memorable pot ser el naixement de la emva germana... Sandraaa!!


Aish, que em psoaré a plorar. :happycry:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
ddiegom
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 122
Membre des de: dc. feb. 09, 2005 8:58 pm

Entrada Autor: ddiegom »

al llibre Angeles i Demonios de Dan Brown en el moment de l'antimateria en la secuencia de l'helicopter

No especifico més perque sino trec la ilusio als que es volen llegir el llibre

*HerMionE*
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 48
Membre des de: dl. ago. 22, 2005 6:42 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: *HerMionE* »

E vist la Peli de: La lengua de las mariposas i em va agradar molt...tot i k el final...una mika trist....pr wueno, i la de Amelie no em va pas agradar gaire...
De moments memorables?
Quan vaig llegir el primer llibre de HP...em va agradar molt pk estava relacionat em la màgia, quant vaig plorar llegint Eragon...un moment molt trist pr el llibre genial..tot i k només és el primer d'una trilogia, i molt altres moments....
Molts...krek k hi ha molt moment memorables a la vida...en k sempre t'en recordaras...
preciosas mentiras(L)~

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

A mi també em van colpir alguns moments de Angels i dimonis, Braveheart i Descobrint el país de neverneverland, però un dels moments més memorables va ser amb Contact quan la protagonista demana diners per seguir amb el seu projecte d'escoltar "senyals extraterrestres" i diu més o menys:

"Fa uns segles dos germans van pujar a la teulada d'un graner amb unes al·les de fusta i van intentar volar, la gent va dir que eren bojos, actualment tothom viatja en avió. Si tinguèssim una mica de visió, donguèssim un pas enrera i ens ho mirèssim en perspectiva ens adonariem que encara queden moltes coses per descobrir"

I també: "si estiguèssim sols a l'univers, quant espai desaprofitat"
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sergi ha escrit:Descobrint el país de neverneverland
Ehem... catalinglish? Hahaha. Segons vaig escoltar a la pel·Li 'Hook' en català, "Neverland" es tradueix com "El país dels somnis". :wink:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

Si, es per això que no l'he traduïda! Hi han paraules o jocs de paraules que haurien de traduïr-se mai o...never, no cal ser tan puristes!

Una curiositat, en castellà l'han traduït malament, no és "el pais de nunca jamas" sino, en tot cas hauria de ser "el pais de nunca nunca jamas" :?
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Quan surto del cine o acabo de veure una pelicula que m'ha agradat molt i no hi puc deixar de pensar-hi x mi es un moment especial i aixo hem va passar entre altres amb Los chicos del coro.

Moments especials amb llibres han set cada cop k hem llegeixo Harry Potter , el temps de l'oblit i rebeldes.


PD: Mirare La lengua de las mariposas aviam si m' agrada
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Un moment memorable per mi el final del Codi da Vinci... però el moment més memorable de ttota la meva vida va ser ahir, quan vaig veure a ma germana vestida de núvia entrant a l'església amb el meu pare...

:happycry:

Mit
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

PEr què hauria de ser "Nunca, nunca jamás"? O.o
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

Hpconan, perquè l'escriptor de peter pan va voler dir-li així, recordes?

" Welcome to NeverNeverLand!
Second star to the right, and straight on 'till morning!"

Si en castellà l'han volgut traduïr per el país de nuncajamas, pues vale...

I si aqui l'hem traduït per el pais dels somnis, pos vale també...

Però l'original fou NeverNeverLand! Que sincerament, queda millor...
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Jo enkara l'ai d veure descubriendo nunca jamas o kom es digui. Diuen k es bona.

X mi tots els llibres i totes les pelis tenen un moment memorable.

El codi da vinci, angels i dimonis, braveheart (tota la peli es memorable) Gladiator...

Pro la peli k m'agrada + dl mon, es una k van fe a tv3 fa moltissim temps, k es deia les boges boges aventures d Robin Hood. Et petes el kul d riure :riure: . Entre io i la meua germana fem els dialegs d tantes vegades k l'em vista XD.

També vai riure mol amb "Dos rubias d pelo en pecho", pro si algu la vista i pensa k fa riure, dons k sapiga k la d Robin Hood enkara es millo! XD

Wenu, em sembla k ma surtit un pel llarg...
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Oh, és que mai m'he llegit Peter Pan. :ballar: :ballar:

L'altre dia vaig anar a la biblioteca perquè em van venir ganes de llegir-lo... i estava agafat. :o V.V

Però a les pel·lis no diuen "NeverNeverLand". Per tant, "El país de nunca Jamás" ja és correcte a les pel·lis.
Ara, al llibre no ho hauria de ser. ^^

per cert, sí que és MOLT bona, Finding Neverland. Ja he dit que vaig plorar com una magdalena. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Respon