Creieu que J.K.Rowling té prestigi com a escriptora?

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Jo penso que també és bonic partir d'unes llegendes i mites per després fer un llibre. M'agrada que tot tingui relació.
I amb això de la cortina.. a ningú li ha quedat clar què ha passat exactament, però això no vol dir que no ho expliqui més endavant en un llibre. I sempre va bé una mica d'intriga si al final s'acaba sabent el perquè de les coses, suposo que al setè llibre no tindrem gairebé dubtes, ens ho haurà d'aclarir tot, tot i tot (Sempre queda alguna cosa... però això no es pot evitar. Si passa, ella mateixa ens ho dirà fora dels llibres.)
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Doncs jo crek k es molt bona escriptora i que te una qualitat creativa brutal, si s'ha pogut imaginar tot aquest mon. Tant se val el que diguin els mitjans de comunicacio, els que llegim els llibres ho sabem :greetings:
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

El mateix dic! :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

jO pense que si que té molt de cap la rowling i q tb te nolt de prestigi. El q li ha donat la fama i els diners no ha sigut la sort sino la seva gran imaginació no creieu?? A més a mi m'encanta la forma q ho conta tot perq es com si jo tb estaguera a dins del llibre i puc desconectar del meu mon l'estoneta q llig. :wink:
AURAA!!

Bloquejat