PREVIEW!!!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- calis
- Membre del Wizengamot
- Entrades: 611
- Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
- Ubicació: Les masmorres
- Contacta:
PREVIEW!!!
Acabo de baixar-me un arxiu d'un "avanç" que van fer a la tele anglesa sobre HP PoA !!!
Els tres garrulos aquells parlen de la peli, de com és la nova peli, i tAl...i pel que he vist...està força bé!!!! ^^!
Per cert...Es canvien de roba!!! XDD no van nomes amb lel jersei rosa xDDD !!!
Però wenu, MB tot ^^ Fins i tot es veu el rickman rient...es veuen tots els personatges....i molts fragments de la peli que es poden reconeixer fàcilment!!!
Els tres garrulos aquells parlen de la peli, de com és la nova peli, i tAl...i pel que he vist...està força bé!!!! ^^!
Per cert...Es canvien de roba!!! XDD no van nomes amb lel jersei rosa xDDD !!!
Però wenu, MB tot ^^ Fins i tot es veu el rickman rient...es veuen tots els personatges....i molts fragments de la peli que es poden reconeixer fàcilment!!!
- heavy_metal
- Alumne/a de 4t
- Entrades: 129
- Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
- Ubicació: València
- Contacta:
- calis
- Membre del Wizengamot
- Contacta:
NOp, no és el trailer.... és un video de 10 minuts....en el kels 3 nens akts repel·lents parlen sobre la 1a peli....la 2a, i sobretot la tercera...tb parlen de lo famosos k son i de com els admira la gent... xD interessant... XD tb ens aprla de l'afició del rupert grint per vestir-se de dona i rapejar...i molt important!!! es veuen les escenes de sexe explícit Ron-herm de la 4a peli!!!!!!
- heavy_metal
- Alumne/a de 4t
- Entrades: 129
- Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
- Ubicació: València
- Contacta:
- Rilwen
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 64
- Membre des de: dg. abr. 04, 2004 7:00 am
- Ubicació: ¿? social i econòmica ben alta... geogràfica ja l'he dit, rec q era Barcelona, no se si sabeu on és
Calis, tia, ns has d'explicar a tots pq t llegeixes els llibres, pq has vist totes les pelis i pq has fet un treball de recerca sobre una série amb uns personatges q trobes tant tontos, burros, parats, garrulos, repelents... a mi personalment hi ha alguna coseta q no m'agrada dels personatjes, però en general m mola molt! (inclòs en Harry, qui segons en quin tema em sulfura força, però q n tot lo demés sta wapo)
- calis
- Membre del Wizengamot
- Contacta:
Hahaha el que passa que no coneixeu la roser....coneixeu la calis....kes 1 liante i k sempre diu el mateix... Però en realitat m'agraden gairebé tots els eprsonatges complexos.... i l'snape és un els més complexos... Però ...nose....a mi m'agraden les pelis, els llibres... m'agrada el k hi ha darrere de HP...mitologia...el "missatge" que "transmet"-....etc....
No em feu gaire cas quan ho critiqui tot i només deixi vives un parell de coses perquè segur k només faig conya llavors... com amb la traducció del p+àmies... k fa algunes coses k no tenen perdó, pe`ro que d'altra banda també té coses que estan prou ben traduïdes....
No em feu gaire cas quan ho critiqui tot i només deixi vives un parell de coses perquè segur k només faig conya llavors... com amb la traducció del p+àmies... k fa algunes coses k no tenen perdó, pe`ro que d'altra banda també té coses que estan prou ben traduïdes....