Com us sentiu després de la mort d'en Dumbledore

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Que et sembla que hagi palmat en dumbly?

Fatal, per dins estic destrossat
50
35%
JKR preparet... aixo no tu perdono...
26
18%
definitivament, el 7e llibre sense ell estara buit..
41
28%
ni b ni malamen... me la suda
9
6%
ome.. es veia a venir feia tems. no em fa res
16
11%
conten... era massa vell xD
0
No hi ha cap vot
contentissim, mai ma caigut be.. (setciencies)
2
1%
 
Vots totals: 144

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Jo la primera...

Encara hi pneso i se m'encongeix el cor, de debò.... V.V
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Weasley(L)Hermione
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dv. ago. 12, 2005 9:36 am
Ubicació: Univers, via làctea, sistema solar, terra, europa, paísos catalans, alt penedès

Entrada Autor: Weasley(L)Hermione »

jo crec q la rowling ens va ana preparan x la mor dl Dumbledore, al final dl 5 ens diu q esta vell i sense reflexos, no+ comensa el 6 ja a mort la seva ma, esta molt absent,...
INADAPTATS al poder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
catelena
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 191
Membre des de: dl. des. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: Les Borges Blanques
Contacta:

Entrada Autor: catelena »

Jo també he votat que es veia a venir fa temps... tot i que me fa una mica de pena que l´ agi palmat...però la Rowling havia de deixar que el Harry s´enfrontes al Voldemort solet.. sense ningu que l´ ajudes... :? :wink:
||*|| Is that really what my hair looks like from the back? ||*||

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

pos kaves enviat el dumblie de viatje a mart durant cinquanta anys i despres torni, desde alla dubtu k senteri de lu k passa no ens el maten i el harry esta sol.

(despres ve la pregunta k fa a mart..................dexemu)

sharky_77
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 12:39 am

Entrada Autor: sharky_77 »

Jo he votat em va deixar destrossat, però també hauria pogut votar la 2a opció, ja que vaig acabar el llibre en estat de shock i super indignat amb la JKR. De fet imagino que li deurien xiular les orelles amb els insults que vaig llençar-li...

Que el Dumbledore havia perdut talent? Però que us drogueu o què? A veure, era el mag més poderós del moment a part del Voldemort, i fins i tot en Voldemort li tenia respecte sepulcral, com es desprèn d'aquest sisè llibre. Que tenia la mà negra per culpa d'un horcrux? Bé, és que en Voldemort és poderosíssim, un dels mags més brillants de tota la història, i a part més jove que no pas en Dumbledore. Ara, d'aquí a inferir que ja estava vell i havia perdut capacitats... hi ha un bon tros!! :evil:

A mi el Sirius també em va fer moltíssima ràbia quan va morir, era l'únic familiar que tenia en Harry, i em va semblar super cruel per part de la JKR de matar-lo. Ara bé, en Dumbledore era especial, no només per la relació que tenia amb en Harry sinó per la importància dins el món màgic. En aquest sentit no té ni punt d comparació.

Ah, i jo en Harry no el veig capaç d'enfrontar-se amb el Voldemort. De fet tots els cops que s'hi ha enfrontat ha sortit viu de pura xiripa, perquè a veure, és un nen, i no és que sigui especialment dotat. Ni l'Hermione ni tota la trepa podrien fer res contra en Voldemort, estem parlant d'algú molt i molt poderós, amb molta experiència, i el Harry i els seus amics no deixen de ser una colla de nens. Sense en Dumbledore no tenen massa a fer, però és aquí on apareixerà en Severus, es rebel·lerà com a gran salvador i aliat del Harry, i sinó, temps al temps. Per fi es farà justícia amb ell i deixareu de calumniar-lo :police: :mrgreen:

Per cert, voldy, molt interessant la teva explicació de per què és Dumbie i no Dumblie, no hi havia caigut, però tens raó, en tots els fòrums en anglès apareix com a Dumbie.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

La gent sembla oblidar que l'objectiu de la Rowling no és caure bé als lectors, sinó escriure una bona història. Així que haver plorat molt a la mort del Dumbledore i aplaudir la Rowling pel sisè llibre no només no és incompatible, sinó que per mi són dos conseqüències de la qualitat dels llibres.
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

Ben dit Sharky, així m'agrada!!!!!!!!!!!!!!!! :clap:
M'encanta tot el que dius...
En Severus apareixerà com el gran salvador que ningú s'imagina...I el Dumbledore penso que estava en plenes facultats....I la Rowling s'ha passat un ou!! :rage:
"L'alegria és la pedra filosofal que tot ho converteix en or", Franklin Delano Roosevelt.

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Ha mi k es moris en Dumbledore hem va traumatitzar quan l' snape l' acabava de matar hem vaig kedar en estat de xoc no m'ho podia creure l'Snape no el podia haver matat ell aki en Dumbledore li havia donat tota la seva confiança. Quan vaig haver llegit un tros més vaig veure k si s' havia mort i no tornaria una mica més i hem moru :cry: :cry: :cry: . De totes maneres jo també espero k el final l' Snape ajudi en Harry sino no te res a fer l' Snape també es un gran bruixoti amb ell encara es podria vençer en Voldemort.
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

stik mol destrossada!!

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

JKRowling, aixo no kedarà aixi, preparat, com matis algu...

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Matara com a minim a una persona mes.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Em sembla que et quedes curt finalpotter, la Rowling no serà capaç de fer un final de saga només matant a una persona...serà una carnisseria :wink:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ja ho se que no per algo he posat com a MINIM una persona.

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Estic d'acord amb Padfoot. Al setè hi haurà força morts.
Ara, l'enquesta és interessant, hi ha moltes opcions, però jo he triat me la sua perquè, a veure, em va saber molt greu, molt, però no m'ha deixat destrossat. Potser perquè penso que és un canvi interessant de cara al setè llibre. Primer, perquè s'ha tancat Hogwarts. (encara que jo crec que es probable que es reobrirà). I és que crec, a més, que en el setè tindrà un paper molt important el retrat d'en Dumbledore, que la Rowling ja ens ha dit que ja està al despatx del director. Segon, perquè si no es reobre, les aventures d'en Harry tindran una estructura molt diferent. De fet, és un canvi estructural que ja s'endevina en el 5è i 6è, en què una bona part de la història ja no es desenvolupa dins l'escola. Tercer, perquè la recerca de Voldemort per part d'en Harry li donarà un caire més aventurer i detectivesc. Aquí auguro un gran paper a l'Hermione, encara que ja sabem que la predicció és un ram de la màgia molt poc fiable.
:wink:
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

voldy ha escrit:Amb perdó, aquestes opcions no m'agraden gens...

Si t'entristeix -> odies la rowling i no t'agrada el llibre

si ja t'ho esperaves -> te la sua.


El fet que t'entristeixi demostra que està ben escrit. I per la saga era un pas necessari, cosa que vol dir que era previsible, però això no fa que no t'importi... '¬¬
I això et fa sentir Relief, o regret ?¿?¿ ^_^
(sí, són 3 ulls)

Bloquejat