la clarivident prof trelawney

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

la clarivident prof trelawney

Entrada Autor: e.n.bou »

ia una cosa que me fixat i no entenc, al llibre tercer la profesora trelawney o encerta tot (la tassa del neville, la mort del conill de la lavender...), fins i tot fa una profecia!! pro els lllibres seguents es una farsant, que em dieu? putser a perdut practica... :eh:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

aveure, es mol fasil k al neville se li caigui la tassa, tothom el coneix xk es un patós, fins i tot jo ho podria haver averiguat. El conill de la lavander devia estar vell, i x aixo o sabia, es una farçant =ment

x cert es diu trelawney no trelawnei (ja tu arreglo...)
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Pobre dona, sempre ha estat una farsant. A vegades ho encertava x pura xiripa o x deduccio. Es el k pensu jo XD
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo al principi tenia clarissim que era una farsant...però mica en mica...si t'ho vas llegint més cops veus que si que l'encerta! pot ser casualitat o no, però l'encerta....i al sisè llibre... :roll: ...callo que aquí no toca :wink:

(per cert, això no estaria millor a personatges...? :roll: )

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

A més allò que diu de l'Abril, la Trelawney no diu que se li morirà el conill, diu q passarà alguna cosa dolenta, imagineu-vos les coses que podria haver considerat "dolentes" la Lavender, i que amb totes elles podria haver dit:

-Uauuu la Trelawney ho ha encertat!!!

Això és com els horòscops, et poden dir "bon dia per als negocis", i si et trobes una moneda a terra pots interpretar que l'horòscop ho ha encertat...

Mitgerol (¬¬¬' sí, son tres ulls)
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

si padfoot, kap a personatges, ah, i vull afegir k la trelawney es una farçant, kuan diu koses kom les k as dit, xo en canvi, kuan entra en trançe o li pasa allo raru, si k ho veu de debo, deuen ser dels gens de la seva besavia o el k fos XD no o recordo nomes acerta kuan li canvia la veu i no recorda res, la resta... pura deduccio!!!
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

jo crec que té moments de clarividència, però creu que pot tenir-los normalment, com si vulgués creure que és sempre clarivident i no esporàdicament...no sé si m'enteneu, jo m'entenc xD en aquest sentit és una farsant perquè incorpora ficció (com lo del harry que va néixer en ple hivern...) però evidentment la profecia és certa

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

És això.. les profecies les fa bé... perquè quan va dir-li al Harry al 3r llibre que en VOldemort tornaria ho va encertar! A vegades és bona i a vegades simplement s'ho inventa perquè no veu res xD
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Txema
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. des. 26, 2004 7:00 am
Ubicació: En algun lloc o altre

Entrada Autor: Txema »

SIp, a veghades li ve i o encerta...
Xro una kosa k totom diu: Kuan el Ron diu k patiràs però áixò et portarà a la felicitat, es veritat, ja k a descobrir k el sirius és bo, pateix al entremig, però al final ´té felicitat pk el Sirius és bo i és el seu padrí, o sigui k no va tan malament...

XD DEWS!"!!

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Es una farsant!!! El que passa es k en els moments important k li surt l'herencia de la seva avantpassada i fa profesies certes. Xo x lo demes jo penso k es una clarivident mediocre potser endevina alguna cosa xo poques i senzilles...
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Es una farsant amb una sort tremenda i sobre la profecia despres d'haver llegit el sise m'ha quedatr un petit dubte. La Trelawney es una farsant pero ho encerta de xiripa a vegades i aixo fa que nomes veiguem els encerts perque, que jo sapiga, la Lavander encara es malfia d'un home pel roig. Es clar que ara que hi penso :censored:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Algun dia si tinc temps i paciència em dedicare a comprovar-ho, però la trelawney n'ha encertat moltes més que no les dues profecies oficials que coneixem. D'acord que podria ser casualitat però tanta casualitat tampoc es normal! La tassa del Neville, el conill de la Lavender, que algu plegaria de la classe al mes de ?març? (ara no recordo ben bé quan era), aquesta que diu en finalpotter del pèl roig...i alguna més que també surt al sisè! Evidentment que no tot el que diu és cert, aquella que deia que en Harry seria Ministre de màgia i tindria un munt de fills... :roll: ....qui sap...potser la Rowling ens sorprèn i tot :wink:

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

crec que estem interpretan malament a la trelawney, pel simple fet de que l'hermy digui que es una farçant o que el harry i el ron s'adormin a classe no bol dir que la sibil.la trelawney no sigui bona futurologa... :wink: :boohoo:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

JamesPotter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dl. març 28, 2005 4:34 pm

Entrada Autor: JamesPotter »

poz am les pintes ke te tothom diria ke es una farçant....

P.D jo krek ke es una farçant... XD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Pel que fa a la profecia, no te res a veure amb la Trelawney. Jo interpreto que un poder superior, sigui d'aquesta dimensio o d'una altre, es manifesta a traves d'una persona qualsevol. Aquesta persona no te res aveure nomes coincedeix el seu cos mortal perque es digui la profecia.

Respon