Morts al setè llibre. Molts o pocs? Qui penseu que morirà?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

HpConan, acabo de quedar :jawdrop:

No hi havia caigut en això!!! Bé ha de tenir algun sentit que sigui de plata, i no una mà normal la d'en Ben!!!

Digues-li a la noia del 3xl que és una mestra!!

Mit :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

En Dubledores diu al Harry, a la pàg 368 de P. d'Azkaban, "Potser arribarà el dia en què t'alegraràs molt d'haver-li salvat la vida a Babbaw". No crec que sigui així enn el cas que en Cuapelada mati el Llòpin, a no ser que l'home llop estigui a punt de matar en Harry....
I embolica que fa fort, oi HP Conan? :mrgreen:
P.D. Per cert, HP, vas rebre bé el punt de llibre?
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

duncs...

Entrada Autor: shiro_17th »

bnes....

mmmm.. yo crec k la rowling acabarà fent 1 ekilibri entre bé i mal; en voldemort crec k kaurà i l'sanpe (en terreny dels bons) tmbé XD po d la resta nu c...

La rowling nu c kom su muntarà, po u ha de fer molt bé x no decebre als milers de fans am milers d'opinions diferents XD en akts momns no voldria se ella 8dsprés de la publicacií si, k sta forrada XD)

Aps, i crec k en ben tb morirà... nu c, ixò de la mà d plata té lògica.. po juas, yo crec k en llopin ha d kedar viu x celebrar lguna cosa am la tonks i en aksta "cosa" putse hi haurà un reajuntament amorós (a lu harry i ginny, ron i hermione.. pasa k tanta felicitat no em va....) -> d'akets 4 hauran ed tenir 1 motiu x sta mu tristos.. x tan nabé algun dells morirà ú.ù

Enu!! kisses
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

:o :o :wall:
Ostres Shiro. ja hi poso interés, però no entenc res. Kin idioma parles? Això és la parla rara aquella dels mòbils?
Es kem perdo més de la meitat. Pillo alguna cosa, però no massa.
Es que soc de poble, vatuam l'olla.
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Vaja, no hi havia pensat en això de la mà de plata... quin cangueli, pot molt ben ser :o
Així seria cert que al final cap dels rondadors quedarà viu... snif

Hahahahaa, benvinguda de nou shiro! Veig que el teu estil no t'ha abandonat, no desesperis i segueix així! És en la forja de l'originalitat que ens fem característics :riure:

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

^^

Entrada Autor: shiro_17th »

juas, encantada d retrobar-te Eric Ardan

^^ jo tmbé sc d poble!!!! jajaja... po perdona martinot.. mai he tingut la retòrica de la meva banda i m'encta abreviar paraules XD
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Re: duncs...

Entrada Autor: Roser »

shiro_17th ha escrit:bnes....

mmmm.. yo crec k la rowling acabarà fent 1 ekilibri entre bé i mal; en voldemort crec k kaurà i l'sanpe (en terreny dels bons) tmbé XD po d la resta nu c...
Una cosa... l'Snape bo??? No t'entenc... m'ho expliques?
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Roser jo si que no t'entenc. Dona una volta per aquest subforum i despres respon.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

He donat la volta.... i mmmm no sé què pensar. Ni idea de si es bo o dolent ni res... o si fa pel seu cantó... pffff com em lieu entre tots... xD
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

eis

Entrada Autor: shiro_17th »

Bones ^^

mmm.. si yo ncara no se k pnsar, po crec k me decantu + aviat cap a k l'snape és dels bons... putse sta perparant 1 cop d'estat x treure en voldemort del poder i tal... po morirà i si no mor.. cap al final del llibre acabarà fen de padrastre den harry XD (no, no..)

simplemen l'snape farà la feina des d dintre ^^ o no... (sóc mol insegura.. ehem)
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
Hagrid
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:54 pm

Entrada Autor: Hagrid »

Snape, Draco, Voldemort, Neville, i Harry :bomb: (tots, no un d'ells) :tombstone: :tombstone: :tombstone: :tombstone: :tombstone:
I en Hagrid els veurà morir a tots :wall: :wall:

Avatar de l’usuari
Dark_Luna
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 5:52 pm
Ubicació: En un lloc on ningú pot arribar...

Entrada Autor: Dark_Luna »

no morira ninguu.... :cry: wenu el malafoll iel voldemort

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

^^

Entrada Autor: shiro_17th »

uO!!!! kom la clava la imatge k tens posada (x + endavan si ya no la tens, és la den draco i en harry en stat macu >.<)... la valoro positivament ^^
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Snape , ROn (Llopin o TOnks) Hermione , McGonagall ( i ha un no se que que m'ho diu) Scrimogeur i aurors , Draco, Cissy , Bel.latrix i demes cavallers , (menys un o dos per fer maco i en Ben Babbaw,),mig Ordre del fenix, (la meitat que no ens sonen els noms ,i un o dos Weasleys)4 horcoxus en Harry i Voldemort

No m'agraden gaire les morts a mi, sabeu?
Imatge

Avatar de l’usuari
Rouse
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Rouse »

Jo també crec que morirà molta gent...
Però crec que està claríssim que moriran tant en Harry com el Voldemort, i per dir-ho em baso en unes coses:

* En Harry va neixer amb la flor al cul, però no es un super-guerrer ni res per l'estil, i per matar en Voldemort segur que s'haurà de sacrificar ell.

* La Rowling no crec que vulgui que ningu segueixi la seva historia i es faci ric a costa seva, i per tant, ha de muntar-s'ho pq ningú la pugui seguir pel mateix camí. Si deixa en Harry està clar que qualsevol s'hi posarà...

No se... això penso jo... I personalment m'agradaria que la Umbridge tingues una mort lenta i dolorosa... escribint amb un taker que li vagi desgarrant la mà, la cara, el braç, i tot el cos.... es que em va a arribar a posar molt nerviosa en el 5é llibre :oops:
<< És levióóóóssaaaa, no leviossáááááá!!!!>>

Bloquejat