Què llegeixes?

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Què llegeixes?

Entrada Autor: Lady »

Avui el meu professor de català ens ha repartit unes postals per promocionar la lectura amb l’adreça d’una pàgina web: http://www.quellegeixes.net
Jo ara mateix acabo d’entrar i crec que està bastant bé. Feu una ullada a veure què tal, podeu deixar els vostres comentaris sobre els llibre que més us agraden o menys (també no?), valorar-los, recomanar-los... i jo que sé més! És una bona forma també de trobar nous llibres per llegir, mai en falten però millor si són bons.
I per cert, que en penseu de l’Any del Llibre i la Lectura? Heu participat a alguna activitat? El Quixot!!
Aneu sovint a les biblioteques?

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Jo sí que hi vaig, a les bilioteques (bé, a LA biblioteca del poble...). La veritat ´s que està molt bé, i tenen moltíssims llibres i de tots els tipus!!!!

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

mmmm
daixò... em sembla que la pàgina conté uns quants errors...

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

El quixot és una merda! Visca Tirant Lo Blanc i l'illa de les tres taronges! :graduate:
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

ai

Entrada Autor: shiro_17th »

stic afiliada a aksta web i ta mul bé ^^ s interessant d'entrri XD
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

OoOoOh!
L'any del llibre i la lectura, que em pregunto...I perquè akest any¿? Vull dir, és cada un nombre d'anys comcret, o només akest any o...no ho entenc... :roll:
Em fet un munt de coses...Murals sobre trossos dels nostres llibres favorits, murals de poesies, i un mural cada tres persones sobre el Quixot, amb dibuixos, cites, el principi i el final....
I ara fem una hora de biblio a classe de català....

Crec que s'han entusiasmat massa, amb l'any del Llibre i la Lectura...¬¬

XDXD

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

*.*

Entrada Autor: shiro_17th »

k waaaaaaaaaaai!!!!!
mncantaria k allà on vai passessim el tems dedicantlu tan al llibre >.< kyah!!!! k chû!!!
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

qui si vaig a les biblioteques?¿?¿ I tant, tothom em coneix allà fins i tot la directora :lol: :lol: els nens de la classe amb diuen que sóc i rata de biblioteca, m'agrada molt llegir, cosa que li agrada a tothom i haig de dir que a l'estiu em passo més hores a la biblioteca que a casa no es conya!!!!!!!!!!
he participat al que lleigeixes, pero el trobo molt soso. va anys van fer un concurs al cavall fort i una amiga meva va guanyar un joc per l'ordinador.
amb el tema del quixot, sí a l'abril de l'any passat al jocs florals vam tingue que escriure una historia cavalleresca en que la gemms i jo vam quedar finalista i la nostra amiga Clara va guanyar un llibre.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

Vas guanyar l'englantina d'or? :o
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

que llegeixes

Entrada Autor: lunalovegood »

jo e entrat al k llegixes. al principi era emocionaant pro ara ja cansa! si k i a uns quans ffallos i faltes a la web, pro esta ben pensada. es veu que el numero de socis de les biblioteques a pujat molt! mentre serveixi dalgo...

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

io em vaig registrar a la web. m'era impossible guanyar!1 tot i k una amiga a guanyat 4 cops!
ara ia no eskrik gran cosa pero fa dos mesos era divertit
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

una pregunta molt tonteta, què és això del què llegeixes? és que a mi també m'agrada molt llegir, però no sé qùè és, però sembla interessant, si no us fa res fer-me'n 5 cèntims... :)
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Si no ho he entès malament és una web per informarte dels nous llibres, dels mes llegits, dels que agraden més, dels que no donar la teva opinio... I també hi fan concursos. I acabo d' entrar mirare més de k va ara k tink temps i potser mi registro ^^.


PD: Jo vaig bastant a la biblioteca a "estudiar"... i també a mirar aviam si hi trou algun llibre interesant xo normalment x exemple els k dieu aki no hi acostumen a ser-hi. No hi ha massa varietat de totes maneres està molt bé.
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

io lleigejo tot el que em trovo (hi han algunes exepcions...). Vaig a la biblioteca normalment per agafar llibres. La pagina sta mol b, l'unic que t'as de registrar :juggle:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

Jo ara mestic llegint "Estat de por", d'en michael crichton, k mel van regalar pel meu aniversari. Al primer capitol es carreguen un fisic...espero k no sigui una indirecta... :?
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Respon