Harry Potter i la Ordre del Fènix al 2007

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Hem criticat tan les pelicules que em sembla que res ho pot superar. :wink:

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

fa poc vaig veure el trailer al cine, que per cert no està a internet, i es molt bo, penso que aquesta pelicula ens treurà una mica el mal sabor de boca que ens van deixar les altres, encara que el doblatge no es gaire bo, al menys en castellà.
si hi ha algú de Barcelona em podria dir a quin cine la fan en català?
gracies

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Bé...comença a ser hora de tornar a penjar aquella oferta que vam engegar tmeps enrere...
En teoria el Lauren gràcia la té en català... no recordo quins altres tb la tenien

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

a mi la primera peli me va pareixer molt infantil, la segona menys però tamb, espere que amb esta s'esmeren un poquet més.
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

home la segona va ser una mica millor q la primera, tmb pq el llibre es més bo que el primer, weno al menys té més xixa, nose el primer es molt de descripció. el segon ja es més fosc. espero que les pelis millorin igual que els llibres, perq aleshores la tercera peli serà molt bona. nose pero pel q he vist sembla q no s'han oblidat de les coses importants, jo pensava q no posarien el quiddich, pero vaig veure el trailer i sembla q si el posaran. a part el quidditch en el tercer es important, perque apareixen els dementors i tota la pesca.
encara que ja una cosa q no m'agrada, ja a priori, de la 3a peli, i és q des de quan volen els dementors????? xq al trailer el Harry cau de l'escombra xq hi ha un dementor volant al seu costat, suposo q aleshores l'escena del Malfoy disfrasat de dementor no la posaran. encara sort q no han tret la de la ostia q li fot l'hermione, aquesta escena esta molt bé, encara q de moment no se el que diu l'Hermione, només l'he vist en angles.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Jo espero k no emd esepcionin amb akesta pelikula. és el llibre k mé em va agradar, seria una )""$ k me lespatllessin, me plantejat no veurela..... xo skla, la temptacio sera insuperable, axi k veurela la veure, xo nose kom em kedare despres....

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

creec q mai arribara a les nostres aspectatives, pero sembla q sera molt millor, així q jo et dic q la vegis noxi, segur q no ens enpanadirem, jo l'sepero amb impaciencia.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Aina...l'escena del deèmentor - malfoy si que hi és....

Imatge
Això és 1 avatar que he trobat x internet...el que importa és la foto, no el text.....

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

aixo no toirunfa ta sdesperar massa. aixo es fa insupotable.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

doncs vaig veure el trailer al cine i em sembla que aqeust nou director ho esta fent millor del que em pensava, no semblava un trailer gaire infantil, em va agradar força,

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Hi estic d'acord..
ha fet 1 peli prou fosca.... per ser k tothom considera HP llibre infantil.....I a mi el que em decebia abans ara ho tolero... La JK va dir que ella no volia que es fes una lectura literal de l'obra... i x aixo permet totes aquestes llicències als directors..
es que diu és que s'ha de ser fidel a l'esperit del llibre però no calcar-lo....

( i això que acabo d'escriure serveix per moltes altres discussions del forum sobre les pelis...)

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

gracies per la info Calis. bé ja estic més tranquila, la escena del malfoy-dementor es molt bona al llibre, despres de la ostia de la Hermy. a mi m'esta agradant molt el q estic veient del director, a part penso q es un director més apropiat, no acostuma a fer pelis per nens no? I a mi el Trailer del cine hem va agradar moltissim. i això de calcar el llibre ja ho se, pero hi ha escenes q tothom espera veureles a la gran pantalla i despres no hi son, pero a aquesta peli no li falten moltes de les escenes bones :D q bé. el q hem cabreja es la espera, pero weno amb els examens q hem keden fins a final de curs no s'em farà tant llarga :evil:

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Si sembla que sera un peli una mika més x nosaltres, els k em llegit els llibres. més foska si, a millorat, pero el tema roba..... malament malament.
Pero a veure k passa.

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

A mi el trailer em va semblar que mostrava una peli molt currada, molt!
No opino perquè no he estat mai interessat en veure les dos pelis del primer i segon llibre, guaita és així. Potser canviaré d'opinió.

En quant als demèntors: jo tenia entés que es movien levitant sense tocar el terra.
Ja heu vist que on passa un demèntor no torna a crèxier l'herba? :wink:
Són els Genghis Khan dels temps moderns, ajajjajajajaja xD

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

yarric, q es això de Genghis khan? :?: el dementors leviten, pero no VOLEN!!! :!:

Bloquejat