Fudge
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
creec q com al món real mai podran acabar amb el mal del tot, ni amb tota la noblesa de sang pura.
I l'snape no torna amb el voldemort, aixó esta clar, perqué el Dumbledore sta boig, pero es molt poderos i sap en qui pot confiar. encara q fins i tot ell s'equivoca, pero ja son massa cops de desconfiar en l'snape, no creec q ens creguem pas q l'snape esta de part del Voldemort ara.
weno no se si m'esplico.
I l'snape no torna amb el voldemort, aixó esta clar, perqué el Dumbledore sta boig, pero es molt poderos i sap en qui pot confiar. encara q fins i tot ell s'equivoca, pero ja son massa cops de desconfiar en l'snape, no creec q ens creguem pas q l'snape esta de part del Voldemort ara.
weno no se si m'esplico.
A veure deisem clar q per mi el millor un dels millors personatges es el Dumbledore, pero també s'equivoca. Weno jo l'stava defenent i m'he liat vale!!!
Jo stava defenent que el Dumbledore confiava en l'Snape per alguna cosa i per tant no podia ser dolent.
Ha contractat 1 professor k ha estat 1 frau... XDDD
(Quirrel, Decors, Ullfoll fals, )
Jo stava defenent que el Dumbledore confiava en l'Snape per alguna cosa i per tant no podia ser dolent.
Ha contractat 1 professor k ha estat 1 frau... XDDD
(Quirrel, Decors, Ullfoll fals, )
- heavy_metal
- Alumne/a de 4t
- Entrades: 129
- Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
- Ubicació: València
- Contacta:
Nou i meravellós descobriment sobre en Fudge!
He descobert que quan compres bombons per exemple en un país de parla anglesa aleatori a la capsa hi diu "fudges" és més aviat un tipus de bombó concret!
En el meu cas eren de cervesa guiness i també uns altre de wisky Jameson's i he arribat a la conlusió que el consum d'aquest tipus de "xuxeries" ocasiona a en Fudge el seu comportament i humor.
A més, també des de HPFC es considera la possiblitat de que en FUdge sigui un bombó per la ROwling,.
En el meu cas eren de cervesa guiness i també uns altre de wisky Jameson's i he arribat a la conlusió que el consum d'aquest tipus de "xuxeries" ocasiona a en Fudge el seu comportament i humor.
A més, també des de HPFC es considera la possiblitat de que en FUdge sigui un bombó per la ROwling,.
- Rilwen
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 64
- Membre des de: dg. abr. 04, 2004 7:00 am
- Ubicació: ¿? social i econòmica ben alta... geogràfica ja l'he dit, rec q era Barcelona, no se si sabeu on és
Això del Babbaw i l llopin no crec q passi, pq ncara q sigui un home llop és més facil matarlo amb un obitus... i (Calis) no t carreguis a tots ls personatges q si la JK t fa cas no quedaria ningú... (mates a Harry, Ron/Krum, Percy, Babbaw, Llopin, Dumbledore, Sevy... )
Tot i això jo stic d'acord amb q l Babbaw tindrà un paper rellevant x lo k diu l Dumbledore al Harry, jo crec q aquest sí que morirà (iwal s suicida) pq n veritat no sta ni d'un cantó ni d l'altre i ningú no l vol.
Sobre l'Snape stic seguríssim q farà d tot menys tornar amb voldy i weno, ja se sabrà què és el q va fer x guanyarse la confiança del Dumbledore.
X lo k fa als profes d defensa, l'unic frau s l Decors, pq tant l Quirrell com l'ullfoll eren bons professors en el moment d ser contractats; se suposa q Voldemort poseeix a Quirrell després de saber que aquest va a Hogwarts a fer classes, i q l'ullfoll és substituït després d'acceptar la feina i x tant, el Dumbledore nomes s'ha ekivocat un cop... no?
Tot i això jo stic d'acord amb q l Babbaw tindrà un paper rellevant x lo k diu l Dumbledore al Harry, jo crec q aquest sí que morirà (iwal s suicida) pq n veritat no sta ni d'un cantó ni d l'altre i ningú no l vol.
Sobre l'Snape stic seguríssim q farà d tot menys tornar amb voldy i weno, ja se sabrà què és el q va fer x guanyarse la confiança del Dumbledore.
X lo k fa als profes d defensa, l'unic frau s l Decors, pq tant l Quirrell com l'ullfoll eren bons professors en el moment d ser contractats; se suposa q Voldemort poseeix a Quirrell després de saber que aquest va a Hogwarts a fer classes, i q l'ullfoll és substituït després d'acceptar la feina i x tant, el Dumbledore nomes s'ha ekivocat un cop... no?