Els nostres somnis

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda »

Donc jo aquesta nit he somiat que em trobava un tio :tombstone: al mig del carrer... quin mal yuyu... :cry:

Avatar de l’usuari
-daniel-
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:13 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: -daniel- »

-sandra- ha escrit:
Finalpotter ha escrit:
-daniel- ha escrit: no?? doncs explica'ls-hi el somni d'en Mario creuant la carretera... Riure va barrejar tres videojocs en un sol somni!!! 8O
Quins videojocs? m'has deixat encuriosit.

PD: Tambe el pots dir tu el seu somni o passar-me'l per MP 8)
Què és això de passar els meus somnis per mp¿?¿?
no li he passat pas :cabrejat: només he dit públicament els videojocs :riure: però no havia explicat el somni
:ballar: LLARGA VIDA A LES CADENES DE DIÀLEG!!!!!! :ballar:
:painter:

Avatar de l’usuari
ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda »

I fa uns dies vaig somiar que anant en autobus per la vora del mar, arribava un moment que el bus queia a l'aigua i ens enfonsàvem... i llavors em vaig despertar amb una taquicardia que t'hi cagues...

Per cert, vosaltres somieu en color o en blanc i negre???

Avatar de l’usuari
Eric
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dv. abr. 29, 2005 3:02 pm
Ubicació: Sant Quirze de Besora ( aprop de Vic)

Entrada Autor: Eric »

Jo normalment somio no se perq pero en negre, pero que recordi tambe ne somiat algun am color

Avatar de l’usuari
-daniel-
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:13 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: -daniel- »

jo no ho sé, els somnis ho veig tot extrany (potser un dia somiaré que em poso ulleres i veuré bé tots els demés somnis :riure: )
:juggle:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Doncs jo q recordi sempre somio en color.... :?
No sabia q es podia somiar en blanc i negre, això serà cada persona...
X cert, ahir vaig somiar que en segrestava en Jigsaw, l'assessí de Saw i Saw 2...I q m'intentava matar de diferents formes, uuuf...Q mal ho he passat.... :|

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Doncs els meus solen anar de coses estúpides, però avui mateix he somiat que un cotxe se'm portava per davant, i entrava en coma durant un mes... I només la laia sap el final :wink: :P Els demés us quedeu amb la pregunta I què passa després :mrgreen: :mrgreen: ? Si ho dic us riurieu de mi :P
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

hus.. aquesta nit no podré dormir! :cry: Que ens ho digui, que ens ho digui!!! :pray: :pray: :pray:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

-sandra- ha escrit:Doncs els meus solen anar de coses estúpides, però avui mateix he somiat que un cotxe se'm portava per davant, i entrava en coma durant un mes... I només la laia sap el final :wink: :P Els demés us quedeu amb la pregunta I què passa després :mrgreen: :mrgreen: ? Si ho dic us riurieu de mi :P
jajajajajjaja jo sé el final, creieme dormireu més bé amb la sospita xDD :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

:ballar: :riure: Que ho digui, que ho siguii!! :riure: :ballar:

Avatar de l’usuari
Hagrid
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:54 pm

Entrada Autor: Hagrid »

Doncs jo somio en color.
Un somni que vaig tenir fa temps: Jo pujava per l'ascensor, pero no acabava a l'ultim pis sino que seguia unaltre cop des del soterrani, com si fossin 2 blocs de pisos, l'un a sobre l'altre, i llavors quan sortia de l'ascensor em trobava veïns que no em coneixien , perque, clar, eren del primer bloc... aquest somni l'he tingut 2 ó 3 cops... algu sap que significa :? :?

Avatar de l’usuari
BAD
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. des. 12, 2005 8:40 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: BAD »

no us ha passat mai k intentes obrir els ulls i no pots?¿?¿¿?¿?¿? 8O als meus somnis cada dia volo d maneres diferents :ballar: toes ml raro!!!!!! :oops:

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

jajajajja si, i fins i tot no poder obrir els ulls dins el somni mateix xD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Doncs com que el tema de Somnis Pottèrnics està tancat (quina llàstima, tan divertit que era :o ), donc ho diré aquí:

Avui he somniat que la Rowling venia al meu institut a que li féssim preguntes.... I, oh... La de preguntes que lñi vaig fer. xD
I llavors va haver un embolic perquè volia trucar els meus pares perquè em portéssin els llibres d'Hp al col·le perquè me'ls firmés... I després pensant que m'ho firmés en un paper i ja després ho enganxaria als llibres (és cutre, però no és el primer cop que ho faig amb la firma d'un escriptor :greetings: )...
I un caos... I jo corrent cap a casa meva a buscar els llibres.... I volia agafar la meva llista d'errors dels llibres per preguntar-li....

I és que m'ho he cregut i tot. xD M'he despertat amb el dubte de si era real o no. I m'he endut una GRAN decepció en adonar-me de que havia estat un somni. T_T
Per cert, crec que li parlàvem en castellà. :mrgreen: Però jo li anava deixant paraules en anglès. :| :mrgreen:


Aish... Si els somnis es féssin realitaaaat... ^^



SPO!!! Somnis Pottèrnics Obert!

:evil:

:lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Jo no puk di si somio, ni k somio si es k ho faig, pq no men recordu d re, l'ultima imatge k tink sempre es d jo apagan la lampara XD
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Respon