Fragments divertits dels llibres

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

jo en tinc un de molt bo , em va fer molta gracia....

pag 440 del 4art llibre

"..... Llavors va veure el fantasma d´una noia trista assegut amb les cames encreuades sobre una aixeta.........Era la Gemma Gemec......

-Gemma! - va saltar el Harry escandalitzat -. Vaig nu!..."

i mes avall......

¿Què passa, que et didiques a pujar aquí a les nits per mirar com es banyen els monitors?

-De vegades......


La vritat esk tota l´escena en la que s´esta banyant em sembla molt divertida.

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

per mi les millors escenes còmiques son les "discusions" entre el ron i lhermione: dos dels millors moments son quan lhermione diu alguna cosa aixi com:

- Ron, que tu hagis trigat 4 anys en adonar-te que soc una noia no vol dir que tothom hagi de ser tant curt!

I l'altre:

- Siusplau no digueu res, vull grabar aquesta imatge a la meva ment per tota la vida: Malfoy, la fura que bota com una pilota (ron)
- Doncs a mi no em sembla bé que en Murri fagi servir màgia per castigar als alumnes (hermy)
- Ja esta! Ja ho has espatllat!
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Si la de la gemma va ser molt bona :riure: :riure: Però jo en els fragments que sempre he rigut més ha set o amb els bessons o amb els comentaris dels partis xDD
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

moony ha escrit: I l'altre:

- Siusplau no digueu res, vull grabar aquesta imatge a la meva ment per tota la vida: Malfoy, la fura que bota com una pilota (ron)
- Doncs a mi no em sembla bé que en Murri fagi servir màgia per castigar als alumnes (hermy)
- Ja esta! Ja ho has espatllat!
Aquest tros és boníssim! :riure:
Per això es mereix un lloc a la meva firma! :P
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

com us en podeu enrecordar? jo mai recordo on son, se k i a trossos k fan riure pro... la meva memoria no dona x tant :roll:
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

a mi els trossos k m'agraden més també son a les dicusions amb Herione i Ron :lol:
és boniiiiiiiiissssssiiimmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :riure:



per cert jo tampoc me'n recordo
Imatge

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

A mi m'encanta quan, al 4t o al 5è llibre nusé, en Harry i en Ron es comencen a inventar què els passarà el mes següent... :riure: :riure: :riure:

Mit :P
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
julia figueras
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 12:19 pm
Ubicació: idhun(altre mon)

Fragments divertits dels llibres

Entrada Autor: julia figueras »

jo men recordo d'un de el tercer (no fa gaire gracia aviso pero se am kedat clavat)
hermione-harry tu sempre et poses en embolics
harry-jo no em fico en embolics son els embolics k menvoliken a mi
e avisat........no era ven be aixi 'pero k si fara
:roll:
algu sap com es posen imatges???????

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

"M'hauria d'haver explicat més bé -va dir la professora MacGonagall, i aquesta vegada es va girar cap a la professora Umbridge i es va quedar mirant-la de fit a fit-. El que volia dir és que ha tret bones notes en tots els examens de Defensa que li ha posat un professor competent."


-L'Ordre del Fènix, capítol 29 Orientació professional-

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

em va kedar marcat...xd

Entrada Autor: Getta91 »

akest sem va kedar... :juggle: és del 3er llibre... :reading:

Mc Gonagall: k els hi passa? és el primer cop k la meva transformaciono rep l'aplaudiment dels alumnes...
Hermione: És que acabem de tenir la 1a classe de futurologia, hem llegit el pòstit del tè i...
Mc Gonagall: ara ho entenc. Només x curiositat. Qui morirà aquest any?
Harry: Jo
Mc Gonagall: vaja, suposo que li agradarà saber que des que va arribar a l'escola la professora Trelawney cada any ha predit la mort d'un alumne. Sembla k veure un presagi de mort sigui la seva manera preferida de donar la benvinguda. [...]
Potter, a mi em sembla que fa molt bona cara , així que perdoni si no l'excuso de fer els deures avui. Però li prometo que, si es mor, no me'ls haurà d'entregar.

:ballar: Potser no fa molta molta gràcia, però jo em vaig pixar, es k em petava el cul, tinc un sentit de l'humor...fàcil, ric per tot. xd :lol:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Jo també em vaig petar mooooolt. Fins fa poc ho tenia a sota dels comentaris... :)
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

una cosa que li diu el harry al malfoy en el 4art llibre, no tinc el llibre aki aixi k no ho posare exacte:

-Has vist a la teva mare amb akella cara com si tingues una merda sota el nas? la posa sempre o nomes quan tu estas a prop?

no es igual pero mes o menys.....

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

"Oh... no m'ho sabré mai, això...-va dir el Ron que "estudiava" pocions.
-Home, tampoc es pot dir que t'hi estigus matant gaire...- va dir l'Hermione, que corregia els deures de tots dos.
-Com t'atreveixes!?- va dir el Ron fent-se l'ofès.
Llavors el Ron es va posar a fer un castell de cartes de burro explosiu, mentre el Harry estava mandrejant en una butaca, llegint-se Volant amb els Cannons per enèsima vegada.
El Fred i el George van travessar el forat del retrat i es van acostar cap a ells alhora que el Ron posava l'última carta a dalt del castell i aquesta explotava amb la resta i li socarrimaven les celles.
-Estás molt afavorit, Ron... Et dona un aire molt d'acord amb el teu vestit de gala...-va fer el Fred, rient ampliament.
Ell es palpava les celles, preocupat, per veure com li havien quedat, mentre tots els altres es reien d'ell."

HARRY POTTER I EL CALZE DE FOC

PD: No les he copiat, he posat el que recordo, i aquestes escena em va fer riure molt.

"El Harry va encantar la seva tassa i a aquesta li van sortir dos parells de potes tan curtes que no arrivaben a la taula, i que es van posar a espetegar inútilment a l'aire. A la del Ron hi van sortir quarrte cames molt llargues i primes, i que no s'aguantaven dretes. La tassa va comencar a caminar depressa cap a un costat de la taula, va caure a terra i es va trencar. En canvi, a la de l'Hermione li van sortir quatre cames musculoses i fortes, i que anaven decorades com la tassa, amb unes floritures verdes i taronjes."

XDDD :lol:

Avatar de l’usuari
Luna007
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 03, 2005 7:00 am
Nom: Mireia
Ubicació: Castelldefels

Entrada Autor: Luna007 »

Ary ha escrit:una cosa que li diu el harry al malfoy en el 4art llibre, no tinc el llibre aki aixi k no ho posare exacte:

-Has vist a la teva mare amb akella cara com si tingues una merda sota el nas? la posa sempre o nomes quan tu estas a prop?

no es igual pero mes o menys.....
jo en aket tros em vaig riure molt imaginant-m'ho :lol:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

jo no sé en quin llibre ho vaig llegir:
Trelawney: jo no em vui aixecar de la cadira, que som 13 i el primer que s'aixequi morirà.
-S'aixequen el Harry i el Ron a la vegada
- la Trelawney es posa les mans al cap
McGonagall: a no ser que hi hagi un home amb una destral darrere de la porta per matar al primer que hi passi......

no fa gaire gràcia i no era aixi exactament, PERO EM VAIG PETAR EL CUL!!! xDDD

Respon