HARRY POTTER I EL CALZE DE FOC, la pel·li

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Estaria bé que fessin la versión extendida...
La peli m'ha agradat.. però buffff en Sírius gairebé no ha sortit, la Winki no ha sortit ni en Dobby i el Gepp tampoc... El principi de la peli m'ha passat volant, de seguida ja són a l'escola i comencen el curs quan al llibre dediquen molta estona al partit de quiddich etc... (per cert, molt bèstia la destrossa que van els cavallers de la mort! Vaig flipar.... representa que havien de fer voleiar uns muggles..) Però bé, ho entenc perfectament perquè són coses que s'han de fer per retallar la peli....
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Personalment agraeixo que no posin molta estona el partit en si de Quidditch, no té importància... :roll:

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Però és que no van posar ni una jugada de quiddich!! A mi m'hagués agradat veure com jugava a quiddich gent més experta que estudiants...
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Avui l'he tornat a anar a veure, és magnífica, no em cansaria de veure-la.
Així he pogut veure si m'he deixat cap detall sense veure (però em sembla que no). :mrgreen:
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

La pelicula està molt bé, però és massa rapida, Parpallejes i ja te'ls trobes a Hogwarts.
La haurien pogut fer més llarga i més pausada.
No tens mai la sensació de les altres pelicules anteriors de que la trama redueix velocitat perquè puguis pair el que acabes de veure.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Sincerament, cada vegada la caguen més amb les pelis, sé que no és fàcil perquè s'han d'escurçar les coses i tal però almenys a les altres tres deien el que posava al llibre, a la quarta... bé, no me'n recordo gaire del 4 llibre i precisament aquest és l'únic que no tinc perquè me'l van deixar, però crec que han ficat diàlegs que no... i això no és.
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 15, 2007 4:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Doncs jo penso que la pel·lícula 4 és la millor de les que s'han fet, i crec que estant fent tot el que poden per fer una peli de qualitat posant les coses essencials perquè s'entengui i no se'n vagi a les 4 hores...

Però bé, com diria la meva amiga Berta, sobre gustos los colores :P

Mit :ballar:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Doncs per mi també és la millor de totes, però les altres també m'agraden molt.
Però s'ha d'entendre que no poden ficar tot el que posa al llibre en una pel·licula, perquè sino no acabarien mai, posen les coses més importants, potser per a nosaltres ni a més de coses importants, però no som nosaltres qui fem les pel·licules, així que haurem de respectar el que està fet.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

És que a més, no podem comparar un llibre amb una pel·lícula perquè sempre ens endurem una decepció de la peli respecte al llibre. Són coses totalment diferents... Jo vaig gaudir molt de la peli, i hem d'entendre que mai sortirem del tot contents pensant en aquell detall que s'han deixat, o aquella conversa que hauria d'haver-hi hagut...

Mit :P
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

No sé vosaltres però les dues primeres són molt infantils (bé són nens) i la tercera està molt bé, és més tenebrosa ... els dementors... en canvi la quarta peli que en teoria hauria de ser la més fosca... té tant d'humor que no es fa tant tenebrosa... a veure si també té imatges forces impactants (mort del cedric i crit de la fleur)... però té humor! a més és on hi ha més escenes variades... si em sembla que és la que més m'agrada!

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

aq mi tambe, pro lu de les altres tens rao, lunic k es com en els llibres, quan el harry creix i la seva vida es complica com u fa la de cualsevol nen k es torna adolescent (a mes dels problemes afegits k li fa viure la jk) i el llibre es torna un lbre per + grans. aixo + o - pasa al 4 (lunic k a la peli sembla k u an avançat a la 3) i cla, si no la peli seria massa fosca, li an de donar mes gracia... a + ara mestic tornant a llegir el 4 i fa moooooooooooooolta gracia!
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Mitgerol ha escrit:
Però bé, com diria la meva amiga Berta, sobre gustos los colores :P

Mit :ballar:
:mrgreen: Exacte! :mrgreen:
A mi em va agradar molt, i trobo que el fet de que hi hagi humor la fa més passable... Els freakies de Harry Potter no ens hauríem avorrit si ens haguéssin fet una "còpia" del llibre, però la gent que no l'hagués llegit, ho hagués trobat un "tostón" :toast:
I estic completament d'acord amb la opinió del meu amic Edu ( :riure: ) de que aquesta pel·lícula és molt millor que les anteriors! :wink:

PD: Te la notes?... la cicatriu? Riure
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

si el 4t llibre és molt divertit!! a mi el pare del ron em fa molta gràcia... quan li diu al tiet vernon que ell col·lecciona endolls!! i els llumins? intentant fer foc al campament? jajj em peto amb ell ... tot i que no m'acaba d'agradar com el pinten a la peli... una mica com els bessons... són molt alts i esquifits.. allà el llibre diu que el alt i esquifit és el ron i que els bessons són més aviat robustos...

i el llimac que infla el nen petit i axafa la mare!! jajajj i el tio del camisó? de fet la final m'encanta... és tant expectacular !!

a mi el que em sobre es tanta gemma gemec i tant de drac i harry el super volador!! a veure cal que xupi tanta càmera???

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A mi em va encantar el tros de la Gemma. Es un pel diferent del llibre pero el fil conductor de la historia principal no s'ha perdut massa. Aixo si l'actiru que encarna a la Rita ho fa sensacional en la seva primera aparicio ja vaig desitjar que sortis molt esperem (cosa que dubto) que en proximes pelis sporti mes.

PD: Millor que el te la notes es la passivitat envers el descobriment d'un cadaver.

Avatar de l’usuari
Noia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. des. 14, 2005 5:24 pm
Ubicació: al CAU

Entrada Autor: Noia_Weasley »

sta mb xo si no es saltesin detalls estaria millor
EL temps és Gringotts, amic meu!! ^[[FrEd 4EvEr]]^

Bloquejat