Cada cop les pelis són més diferents al llibre

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomura
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: dc. jul. 30, 2003 7:00 am
Nom: Jordi
Rang: Auror
Ubicació: Palamós City

Entrada Autor: Jomura »

Sergi tmbe tens rao i et deixes una cosa importan que suposo que tots vau veure, que us van semblar els escenaris de la 3era pelicula, particularment crec que els de la 1era i 2na eren molt mes fidels al llibre i es com auria de continuar siguent...

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

ls canvis que van fer a l'entrada i el pont aquell pels jardins :? no es diu en cap llibre i tampoc no surten en les anteriors pelis, pero no queda del tot malament i criticar-ho (almenys per mi) es filar molt prim. Sobre els texans si teniu rao, representa que haurien d'anar sempre amb la bata i el barret de l'uniforme, que per algo estan en una escola que te uniforme obligatori. Lo de la Raigdefoc si que queda una mica forçat pero es que si no haurien d'haver canviat bastantes coses, si ho fiquen pel primer partit, no lligaria gens, la gent, que no s'ha llegit el llibre, dirien: ¿qui li pot haver regalat l'escombra? A mes no lligaria massa i dubto molt que fiquessin que pot ser del Sirius i que l'hagi maleida. En general la tercera peli es la millor fins ara, tot i que s'han inventat escenes que han quedat be i li han donat un toc d'originalitat a l'historia que tots hem llegit.

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

Molt ben dit Sergi !!!!!!!! (editat x Luna)

Avatar de l’usuari
diego potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 106
Membre des de: dj. feb. 10, 2005 7:32 pm
Ubicació: Dormitoris de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: diego potter »

Dons jo crec que, es normal que cada cop siguin mes diferents les pel.licules dels llibres, per que cada cop son mes llargs i no i poden posar tot
"Els records mes felicos es poden trobar en els moment mes foscos"
La britney es la millor

http://news.softpedia.com/images/news2/ ... ures-2.jpg

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

es veritat cada cop les pelis són més diferents que els llibres no entenc com la jk rowling no pot fer res!!!!!!!
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Airam
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. set. 15, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Airam »

tornant al k havia dit la Lunablack_Lovegood, està clar k prefereixo l'arribada del sisè llibre!!
jo miro les pelis x curiositat, més k res x comparar una mica l k havia imaginat amb el k han fet els d la peli, això si, sempre em duc unes sorpreses! gairebé sempre m'ho imagino diferent!!
algú ha dit k els decorats de la primera i segona pelicula staven millor k la tercera, i té tota la raó!, a la primera i segona el bosc prohibit, la casa del Hagrid, etc.. són iguals, i llavors, a la tercera...xaf! ho canvien a un cert punt k ja no ho reconeixes!!! :o
i última cosa: està clar k no poden ficar tot l llibre a una pelicula, tmpc ho voldria, xro k s saltin coses tan importants!!!!! coses secundàries, val, xro l k s van saltar!!! :o b ja s'ha xerrat molt d'això :mrgreen: jeje

Avatar de l’usuari
ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda »

estic d'acord en lo dels decorats, i lo dels uniformes.
I afegiré que en la 2on llibre, quan en Malfoy li diu "sang de fang" a l'hermione, ni ella ni el Harry saben què vol dir, i qui els ho explica és en Ron. I a la peli, és l'Hermione qui ho fa...
Per què aquest canvi? Per donar èmfasi al fet que l'Hermione és intel.ligent i el Ron idiota? Ja n'hi ha prou!! Prou discriminació!!! :stupid: Que no em toquin més el Ron o no responc de mi!!!! :chainsaw: :riure:

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

La veritat és que tens raó i que a les pelis el Ron es l'amic idiota del Harry Potter, sobretot en la segona pelicula on fa aquelles cares de tonto que no pot amb elles.

Avatar de l’usuari
Lorine_24
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dg. des. 11, 2005 6:25 pm
Ubicació: c/Grimmauld place nº12

Entrada Autor: Lorine_24 »

Hola wap@s!!! bona tarda.
Bé, sí que son diferents però jo trobo que les pel.licules estàn força be, sobretot la 4rt, a mi em va entusiasmar..fins i tot s'em va fer curta.
A mi veure les pel.lis em va anar be perquè jo crec que soc del reduït grup que no havai llegit el llibre i va anar a veure la Pedra filosofal, i per posar-li cara i ulls als personatges...però un cop vaig agafar el primer llobre ja no he parat.
Petonets

Avatar de l’usuari
Dalila
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 2:29 pm
Ubicació: Tenerife

Entrada Autor: Dalila »

ronalda ha escrit:estic d'acord en lo dels decorats, i lo dels uniformes.
I afegiré que en la 2on llibre, quan en Malfoy li diu "sang de fang" a l'hermione, ni ella ni el Harry saben què vol dir, i qui els ho explica és en Ron. I a la peli, és l'Hermione qui ho fa...
Per què aquest canvi? Per donar èmfasi al fet que l'Hermione és intel.ligent i el Ron idiota? Ja n'hi ha prou!! Prou discriminació!!! :stupid: Que no em toquin més el Ron o no responc de mi!!!! :chainsaw: :riure:
Ronalda estic am tu!!! De tots els canvis a les pelis l'unic k no perdono es lo k li han fet al Ron. :evil: Cuand fa lo de les gañotes es patetic i l'han cambiat la personalitat radicalment. En la 3º peli cuan apareix el Malfoy en Ron es keda aterrat i es laHermione ki li planta cara i en l'escena den Sirius passa el mateix!! "Si kieres matar a Harry tendrás k matarnos tb a nosotros" pero si es en Ron ki ho diu!!! si es el mes valent del trio!! perke sempre el fan surtir am cara de babau o am cara de cagarse de por?? k consti k a mi en Rupert em cau mol bé i em sembla un bon actor, pero s'han carregat al personatge!!! :evil: :evil:
Gairebe no ni ha ningu fan de Harry potter (k nomes vegi les pelicules) k tingui per favorit a en Ron, está molt desprestigiat. No entenc com no hi ha mes gent k es keixi d'aixo!!!

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Si aquesta película ja ha estat un no-parar, ja que cada cop que et distreies et perdies una escena, com s'ho faràn amb la cinquena on la majoria de les coses són prescindibles? Serà tan alterada que no m'ho vull ni imaginar.

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

weno, tot i k a mi tampoc magrada k siguin tan diferents dels llibres trobo k es necessari, i com k a les pelis es salten deesl millors trossos... mira, qui vulgui passar-s'ho milllor k sel llegeixii!!!
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

la veritat es k algunes coses les inventen km lu del Ron i lu de "sang de fang" pro tmpoc son molt diferents :mrgreen: bueno algunes coses si :P

pro les dues primres pelis els llibres son + curts i poden seguirlos pro a les dues ultimes el llibre ja te un volum considerable (sobretot el 4rt) i llavors sant de saltar moltes coses (i algunes coses se les inventen) pro tmpoc estan tan malament (a mi la tercera no em va agradar gaire xk va canviar moltes coses pro la kuarta ia mi vaig acostumar)

x cert, respecte lu del Ron k alguns eu dit... teniu rao. pobret amb lu be k em cau :cry:
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda »

Dalila ha escrit:
ronalda ha escrit:estic d'acord en lo dels decorats, i lo dels uniformes.
I afegiré que en la 2on llibre, quan en Malfoy li diu "sang de fang" a l'hermione, ni ella ni el Harry saben què vol dir, i qui els ho explica és en Ron. I a la peli, és l'Hermione qui ho fa...
Per què aquest canvi? Per donar èmfasi al fet que l'Hermione és intel.ligent i el Ron idiota? Ja n'hi ha prou!! Prou discriminació!!! :stupid: Que no em toquin més el Ron o no responc de mi!!!! :chainsaw: :riure:

Ronalda estic am tu!!! De tots els canvis a les pelis l'unic k no perdono es lo k li han fet al Ron. :evil: Cuand fa lo de les gañotes es patetic i l'han cambiat la personalitat radicalment. En la 3º peli cuan apareix el Malfoy en Ron es keda aterrat i es laHermione ki li planta cara i en l'escena den Sirius passa el mateix!! "Si kieres matar a Harry tendrás k matarnos tb a nosotros" pero si es en Ron ki ho diu!!! si es el mes valent del trio!! perke sempre el fan surtir am cara de babau o am cara de cagarse de por?? k consti k a mi en Rupert em cau mol bé i em sembla un bon actor, pero s'han carregat al personatge!!! :evil: :evil:
Gairebe no ni ha ningu fan de Harry potter (k nomes vegi les pelicules) k tingui per favorit a en Ron, está molt desprestigiat. No entenc com no hi ha mes gent k es keixi d'aixo!!!


Si, a mi també m'agrada en Rupert com a actor, i si fa aquells caretos és perquè li diuen que els faci... :boig:
Respecte al personatge, es veritat que esta una mica desprestigiat el Ron de les pelis, sempre surt l'Hermione xupant càmera al costat del "seu" Harry i el meu pobre Ron me'l marginen!!!! :evil:

Avatar de l’usuari
peke_potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 9:39 pm

Re: Cada cop les pelis són més diferents al llibre

Entrada Autor: peke_potter »

jo penso que si que és veritat que han anat canviant bastant les pelis del llibre..
tampoc no es pot posar tot perquè si´nó duraria massa la peli, peró igualment hi ha algunes coses importants que se les salten, sobretot a les últimes películes :|

Bloquejat